|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stimabile, onorabile, distinse |
|
|
Text
postat de
Corneliu Traian Atanasiu |
|
|
domn nicolae tudor credeam că te-ai mîntuit destul prin scris și te-ai dezbărat de neobrăzarea de a copia textele de aici ca să le pui pe blogul dumitale.
Nu te-am încuviințat nici atunci și nici acum s-o faci. E un gest de o mitocănie fără seamăn și te-aș ruga să nu mai recidivezi. Scrie-ți blogul doar cu ceea ce te duce pe dumneata mintea.
Îl întreb și pe proprietarul acestui site dacă regulamentul permite membrilor să facă asemenea gesturi.
Rog pe cine știe linkul blogului să-l posteze într-un comentariu. Am văzut ieri blogul și mă grăbeam, așa că nu l-am salvat. Știu însă că l-am luat de pe acest site.
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De notat prima pozitie corecta a autoritatii paginii acesteia. N-am ce sa cartesc, de data aceasta chiar a inteles. Si este o pozitie corecta, la obiect. Sper sa nu fie un gest singular, o eroare de pozitionare sau o alegere eronata, cauzata de acel hulit "embarras du choix", din cauza caruia a fost si un vestit deces, in istoria anecdoticii universale. Punct ochit, punct marcat.Cu uimire, K |
|
|
|
Postat
de catre
sters sters la data de
2009-04-21 15:51:03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule CTA,
Va pierdeti vremea de pomana. Onorabilul, stimabilul si distinsul NT are mari probleme de sanatate... de un anumit fel, asa ca s-ar putea sa fie exonerat de raspunderea legala. As vrea, daca poate, sa ne explice in cateva cuvinte, cum vrea el sa inverseze polii magentici ai pamantului, are o metoda fara gres, sui-generis, care poate ca i-ar interesa pe mai-marii planetei. Nu va puneti mintea cu el. E gretos de incapatanat. Pacat de el, scria frumos, dar cred ca i s-a intamplat ceva "capital" care l-a dat peste cap rau de tot. Altfel nu se explica. Cu bunavointa (fata de NT), K |
|
|
|
Postat
de catre
sters sters la data de
2009-04-21 15:45:39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"ar trebui sa-mi multumiti ca v-am selectat acolo."
Din păcate așezăminte pentru dumneata încă nu s-au inventat. Sînt convins că vei fi exonerat medical. Suferi de o frustrare veche pe care o zgîndări constant. Și devine tot mai infectă.
Muți textele pe blogul ăla forțos ca să dai impresia că ești cine știe ce sfînt care polemizează la sînge cu balaurii de pe coclauri.
Chestia e că ți s-a dat mereu nas că te-ai fi ridicat pîn' la genunchiul broaștei și acum te crezi stăpînul internetului. Dacă-ți schimbi numele-n Ivan, poți să joci și pe divan (fără să-l uzi).
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2009-04-21 13:16:23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sunteti in eroare... gresita! situl acesta are la "consacrati" reproducerea unui text scris de Cartarescu. sunt convins ca nu are acordul autorului.
ar trebui sa-mi multumiti ca v-am selectat acolo.
am citit legea, am consultat azi un specialist: sunt in regula.
singurul rau va fi ca nu ne vom mai intalni, deci nu va mai fi o voce care apara principiile si puteti sa va faceti linistit jocurile.
asist si rad.
eventual astept sa ma legati si sa ma duceti la inchisoare, tocmai a eliberat Becali un loc. |
|
|
|
Postat
de catre
nicolae tudor la data de
2009-04-21 12:41:02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pe vremea lui Omar Khayamm cred că hoțomanului i s-ar fi tăiat o mînă; noi mai europeeici ar trebui să ne mulțumim cu tăierea nivelului! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2009-04-21 09:14:59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
în ciuda faptului că te stimez f. mult, Veronica, te rog să lași la latitudinea autorilor decizia de-a nu fi publicați fără acceptul lor
domnule Tudor, dumneavoastră ați făcut mai demult o recenzie halucinantă a cărții mele de debut, pe care ați publicat-o tot la fel, pe vreo două site-uri literare, fără a avea vreun soi de pricepere pe tărâmul criticii literare
nu am reacționat în nici un fel, mai ales că recenziile care au urmat au fost semnate de Alex Ștefănescu în ,,România Literară'' sau Florea Miu în ,,Ramuri''...
ați comis apoi, un gest impardonabil la adresa poetei Eugenia Reiter, lucru care mi-a lăsat un gust mai mult decât amar, pe vechiul dvs. blog
pe acesta habar n-aveam că figurez și eu, drept pentru care vă rog să nu mai publicați texte scrise și semnate de mine fără a-mi cere acordul prealabil
mulțumesc!
(© copyright - Loredana Cristea
este interzisa reproducerea oricarui material fara acordul autorului)
|
|
|
|
Postat
de catre
hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de
2009-04-21 08:57:16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ce a înțeles domnul NC? A scris pe frontispiciul blogului ritos:
textele sunt publicate "samavolnic împotriva dorinței autorului"
Dînsul este un vajnic apărător moral al democrației, dar asta într-un singur sens, ceilalți au obligații, dînsul privilegii autoproclamate. Evident că îi place, măcar acolo pe blog, să fie un mic satrap care nu ține cont de ce spune dicționarul:
SAMAVÓLNIC, -Ă, samavolnici, -ce, adj. (Despre oameni) Care procedează după bunul lui plac, nesocotind și încălcând voința și drepturile altora; (despre acțiunile oamenilor) făcut după bunul plac personal; arbitrar, abuziv. Din rus. samavol'nâi.
Mușchii și voința.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2009-04-21 08:51:17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erata si adaugire:
BACONSKY
Iata cum se procedeaza corect legal si...moral:
Un articol foarte bun in Dilema Veche, scris de BACONSKY.
Un text in care contondenta discursului cu miza reparatorie este pusa intr-o alta lumina.
Citez:
"Patericul egiptean (colecția sistematică, X, 179, SC, 474, pp. 130-131) conține următoarea apoftegmă: Un frate i-a cerut unui avva: dă-mi un (sfat) practic. Bătrînul i-a răspuns: Taie de la tine duhul contestației în toate privințele și te vei mîntui".
Mai multe puteti citi in Dilema Veche |
|
|
|
Postat
de catre
© Dan Carlea la data de
2009-04-21 08:33:15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Nicolae Tudor, sunteti in eroare. Cele spuse de proprietarul Europeea sunt corecte, dar eu vin cu un exemplu: mie imi place revista Dilema veche. Citesc adesea din varianta ei online. Ce-ar fi daca hop-top mi-as trage pe blog texte de Plesu, Baconski, etc?
Pai ei scriu pentru Dilema Veche, nu pentru blogul carleadan, este?
Intelegeti? Nu tot ce e pe net e bun public. Autorul alege unde apare, cu cine pare asociat, cu cine se trage de sireturi in google, nu?
V-ar conveni daca ati gasi texte de-ale dumneavoastra pe site-uri homosexuale sa zicem?
Sper ca am fost destul de clar.
Nici mie nu mi-ar placea sa apar la o cautare google cu texte pe site-urile si blogurile nu stiu cui.
Aleg eu unde public. Stiu ca intentiile va sunt in regula, dar asta nu e totul. |
|
|
|
Postat
de catre
© Dan Carlea la data de
2009-04-21 08:20:27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Europeea își declină orice responsabilitate morală și legală față de gestul domnului Nicolae Tudor se desolidarizează de acesta și îl condamnă public.
Distinse domnule EC (ca s-o scurtez și eu), uneori reușiți să înțelegeți despre ce e vorba și să pricepeți că e bine ca oprobriul să fie pronunțat aulic. Adevărat a înviat!
Cu forța dv. morală, poate îl veți convinge pe NT, în ipostază de șoricel (nu de bibliotecă), că a posta textele altora pe blogul său nu echivalează cu a tropăi laolaltă cu elefanții (în limbajul pueril al forțoasei sale doctrine morale - a fi coautor).
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2009-04-21 08:04:53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Europeea își declină orice responsabilitate morală și legală față de gestul domnului Nicolae Tudor se desolidarizează de acesta și îl condamnă public.
Distinse domnule EC (ca s-o scurtez și eu), uneori reușiți să înțelegeți despre ce e vorba și să pricepeți că e bine ca oprobriul să fie pronunțat aulic. Adevărat a înviat!
Cu forța dv. morală, poate îl veți convinge pe NT, în ipostază de șoricel (nu de bibliotecă), că a posta textele altora pe blogul său nu echivalează cu a tropăi laolaltă cu elefanții (în limbajul pueril al forțoasei sale doctrine morale - a fi coautor).
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2009-04-21 08:01:29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dragă Nicolae,
Am răsfoit blogul. Textele care ți-au plăcut ai dreptul să le păstrezi pentu uz personal pe un CD, într-un laptop, etc.
Însă blogul este un spațiu public în care www.google.ro te duce prin hazard. În plus pe blogul domniei voastre se află și un manifest "Forța morală" Cum vrea domnia voastră ca acest manifest să fie ctredibil dacă dintru început se încalcă morala? Și legea.
Trebuie obligatoriu obținut acordul celor pe care i-ai publicat pe acest blog. Iar textele acelora care nu sunt de acord trebuie de îndată și scoase. Cu regret te informez că gestul nu este numai imoral dar este și ILEGAL. Și poate produce prejudicii autorilor. Pentru că se creează impresia că persoanele respective ar fi aderat la acel manifest și aceasta le poate crea mari prejudicii.
Procedezi cum crezi însă persoanele lezate se pot adresa justiției și pe această cale vei fi obligat să scoți textele să plătești cheltuielile de judecată și chiar daune morale.
Repet, toate acestea pentru că blogul respectiv este un spațiu public și pentru că nu ai acordul autorilor unora dintre texte.
De altfel cea mai mare hibă a site-ului Europeea este tot aceasta imposibilitatea tehnică a separării textelor care, sigur, poate prejudicia anumiți autori și anumite texte. Însă oricum, aici autorii decid singuri dacă publică sau nu.
În intervenția mea anterioară am crezut că este vorba de un fel de plagiat și voiam să văd amploarea faptului.
Gând bun.
PS Europeea își declină orice responsabilitate morală și legală față de gestul domnului Nicolae Tudor se desolidarizează de acesta și îl condamnă public. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-04-21 07:09:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicolae,
Ai facut bine ca ai postat adresa blogului. Ai, in termeni juridici, "circumstantze atenuante": scrii, in blog, "am citit" si postezi textul. Deci e clar ca ai selectat ce ti-a placut si ai postat.
Cum pe mine m-ai pus doar odata si fara comentariile cititorilor, in cazul meu e OK. Mi se pare interesant ca la acel articol al meu nu ai comentat in subsol ca ti-a placut.
Ti-as propune ca pe viitor sa scrii celui pe care-l "alegi" ca ti-a placut textul, in comnentariu, si autorul o sa stie astfel ca exista posibilitatea ca tu sa-l "citezi". Si, daca e de acord, nu zice nimica, daca nu, cum afla ca ti-a placut, cum iti spune sa nu-l citezi....
Asa ar fi, cred, fair...:))))
|
|
|
|
Postat
de catre
Veronica Pavel la data de
2009-04-21 02:40:16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"- daca nu prejudiciaza autorul"
Domnule Nicolae, consider că pentru mine e un real prejudiciu să figurez pe blogul dv. (e suficient că vă suport pe site-ul de față). E posibil ca cititorii dv. să creadă că sîntem cumva în cîrdășie. Vă rog, de aceea, să însoțiți textul meu (și pe oricare altele le veți publica acolo) de următoarea precizare:
publicat samavolnic împotriva dorinței autorului
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2009-04-21 01:19:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daca nu pot - daca nu poti |
|
|
|
Postat
de catre
Adrian A. Agheorghesei la data de
2009-04-21 01:10:42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicolae, am rasfoit putin si blogul tau, si, pe langa toata Europeea, m-am gasit si pe mine. Daca nu pot sa nu mai postezi texte fara acordul meu, rogu-te: macar scrie-mi numele corect si cand ciuntesti fraze, pune in paranteze patrate trei puncte, indica acel lucru, nu pune punct. Se poate?
|
|
|
|
Postat
de catre
Adrian A. Agheorghesei la data de
2009-04-21 01:10:07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arhanghelul Nicolae și-a pus ca motto: caut îngeri. Racolează mercenari pentru legheoanele sale (formate deocamdată din 3 demoni de bine). Blogul are 88 de postări în ultimii doi ani, n-ar fi exclus ca textele voastre să fie și ele doar texte de "coautor" după cum se exprimă bloggeristul mai jos:
"la multe texte sunt eu coautor prin comentariile facute."
Forță, forță, dar moralitatea bate cîmpii!
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2009-04-21 01:01:39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"regret ca nu va place de mine sau ce fac. nu sterg nimic.
redeschid blogul"
Distinse proprietar, floreta am folosit-o cu cîteva luni în urmă cînd încăpățînatul domn procedase așijderea. Acum aș putea folosi și bîta, dînsul e din specia catîrului care se crede unicul posesor al forței morale.
Oricum, atitudinea dv. este pilduitoare și edificatoare pentru a înțelege de ce mulți nu vă mai frecventează site-ul. Toleranța pe care o cultivați e demnă de case care la noi abia așteaptă să fie legiferate.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2009-04-21 00:50:51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
am citit legea si am dreptul sa utilizez fara aprobarea autorului chiar intrega sa opera daca:
-utilizez opera personal, familial sau in cadru restrans;
- daca nu este o actiune comerciala
- daca este o biblioteca sau informatii pentru o cercetare;
- daca nu prejudiciaza autorul.
blogul meu "www.fortamorala.blogspot.com
este un blog personal care are 3 prieteni interesati sa-l citeasca
acolo am reprodus creatii care reflecta viziunea creatorilor fata de problemele vietii, in special diagnostice, solutii si aspecte imorale.
la multe texte sunt eu coautor prin comentariile facute.
regret ca nu va place de mine sau ce fac. nu sterg nimic.
redeschid blogul
|
|
|
|
Postat
de catre
nicolae tudor la data de
2009-04-21 00:30:22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*displacea |
|
|
|
Postat
de catre
. Fiinta la data de
2009-04-21 00:01:14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acum cateva luni un user de pe internet a considerat de cuviinta sa imi preia un text si sa il posteze intr-un blog personal, alaturi de o dedicatie care imi dispalcea profund, insotita de o imagine complet nepotrivita. Am somat userul sa retraga acel text, a trebuit sa insist, a trebuit sa ii citez din legea dreptului de autor pasajele care ma indreptateau sa cer retragerea textului. Am reusit.
Dar vreau sa va spun ca aceasta experienta e neplacuta. Ca e neplacut sa te lupti pentru dreptul tau de a alege unde, in ce conditii, sub ce forma sa apara gandurile tale. Ca e neplacut sa trebuiasca sa convingi o alta persoana ca scrisul tau e sangele tau si ca e dreptul tau sa alegi unde sa il versi.
Ar fi bine ca macar noi, cei care suntem autori la randu-ne sa intelegem acest simplu fapt. Sa-l respectam pur si simplu, fara a fi nevoie sa uzam de explicatii si norme.
|
|
|
|
Postat
de catre
. Fiinta la data de
2009-04-21 00:00:20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
http://www.legi-internet.ro/index.php?id=63
pt documentare |
|
|
|
Postat
de catre
. Fiinta la data de
2009-04-20 23:52:10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Îl întreb și pe proprietarul acestui site dacă regulamentul permite membrilor să facă asemenea gesturi."
Ar fi excesiv ca "proprietarul acestui site" să răspundă pentru ce fac alții. Și culmea, ce fac, în afara site-ului.
Acum pe speță:
1. Corect ar fi sa văd și eu textul incriminat. Poate ne oferă cineva link-ul.
2. Până atunci, de principiu: Pot fi preluate FĂRĂ ACORDUL AUTORULUI mici pasaje dintr-un text cu menționarea autorului și a textului din care au fost preluate. Aceste pasaje se pun între ghilimele. Așadar în nici un caz textul integral.
2.Domeniul este reglementat în principal de Conventia de la Berna pentru protectia operelor literare si artistice și Legea dreptului de autor. Însă în acest domeniu avem un specialist a cărui revenire o salut. Este vorba de colegul nostru Liviu Bordaș. (Mulțumiri și salutări și lui Radu Șoim)
3. Știu că invocarea necunoașterii legii nu poate scuza pe nimeni. Însă eu cred că distinsul nostru coleg Nicolae nu a făcut gestul în scop defăimător, comercial, etc. și că dacă i s-ar fi explicat frumos ar fi înțeles și el singur ar fi scos textul. Cred că exagerați. Recunosc este posibil să fiu ușor partinic pentru că eu îl apreciez pe Nicolae, îi admir tenacitatea și faptul că și-a depășit cu mult condiția printr-un talent înăscut și printr-un spirit de autodidact eficient. Cred că floreta era mai adecvată decât tunurile pe care le-ați îndreptat împotriva acestui coleg. Sunt pe net oameni care își dăruiesc textele pur și simplu oricui este interesat de ele. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-04-20 23:26:43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verifică și vei avea surprize, scrie-ți numele pe google și dă căutare... |
|
|
|
Postat
de catre
vasile iftime la data de
2009-04-20 23:17:32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Parearea mea este urmatoarea:
Daca pe blogul lui TN, de exemplu, cineva vede un text al meu, semnat de mine, acel cineva presupune, AUTOMAT, ca eu am fost cea care am postat textul. Ori, acest lucru nu este adevarat in cazul in care TN ia textiul si il afiseaza el insusi, chiar cu semnatura autorului. Deci, TN, prin acest denmers, produce un fel de "inselaciune" a cititorilor blogului sau.
Practic, e ca si cum si-ar facea reclama blogului personal cu nume ale unor autori, fara storea acelor autori.
Nu cred ca este corect. Personal, as dori sa fiu INTREBATA daca sunt de acord sau nu sa figurez in alt blog. Am pus textul pe Europeea, nu pe alt blog si, daca doresc eu, il pun eu unde vreau, nu e cazul sa decida altcineva pentru mine.
Desigur, am vorbit ipotetic, sperand ca nu s-a folosit numele meu fara sa fiu intrebata.
VP.
|
|
|
|
Postat
de catre
Veronica Pavel la data de
2009-04-20 23:13:15 |
|
|
|
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
|
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
unele texte pot deveni file de carte, cred că ce se postează aici, aici trebuie să rămână, blogul este un spațiu virtual public nu un carnet de luat notițe...mi-am găsit numele prin mai multe pagini de blog, cred că este violarea intmității...da, ,,INTIMITATE,, pentru că eu decid de unde și până unde țin limitele acestui cuvânt...ba mai mult mi-am găsit textele fără referințe la autor. |
|
|
|
Postat
de catre
vasile iftime la data de
2009-04-20 23:02:51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pahidermul, făcea o metaforă, dar dumneata o iei la propriu și furi deja anticipat. Halal să-ți fie!
Și ca să înțelegi totuși ceva: pe internet nu e nevoie decît să scrii pe blogul dumitale linkul textului și-l găsește oricine. Mă tem însă că înțelegi totul, mai puțin înțelesul.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2009-04-20 22:52:29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ce nu e moral: sa-mi placa sau sa nu-mi placa o scriere? sa comentez un text? ar trebui sa bat la usile oricui sa-l intreb daca-i pot invata creatia pe deasupra? dar textul nu are o optriune cu adresa si celelalte! si daca nu e de acord?
dragii mei, sunteti absurzi. tocmai cand Adrian Paunescu spune ca ar trebui sa se dea o lege prin care cel care fura o carte din librarie sa nu fie deferit justitiei! |
|
|
|
Postat
de catre
nicolae tudor la data de
2009-04-20 22:47:22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nu tot ce e legal e, in mod necesar, moral (desi am dubii ca ar fi legal; prof. Corbu m-a atentionat sever la o greseala similara, nu demult)
eu as zice sa fii mai atent |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-04-20 22:41:54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deduc ca l-ai învățat pe dinafară și nu ai făcut doar copy-paste.
Ai o memorie excelentă, păcat că n-ai și un pic de bun simț.
Eu cred că o bună parte din cei care publică pe acest site nu țin să faci ce vrei cu textele lor chiar într-un cerc restrîns și restricționat. Le e suficient să le expună aici, unde beneficiezi și dumneata de dreptul democratic de a-ți spune părerea. Și, în măsura în care totuși o faci, repetînd acest gest, trebuie să accepți și părerile defavorabile ale celorlalți membri.
Sper ca de data asta să se exprime și cel care patronează site-ul.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2009-04-20 22:41:51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tudor Nicolae, aici nu e vorba de legalitate ci de moralitate... |
|
|
|
Postat
de catre
Adrian A. Agheorghesei la data de
2009-04-20 22:41:04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iar in cazul dv a fost un comentariu, ceea ce permite si legea. |
|
|
|
Postat
de catre
nicolae tudor la data de
2009-04-20 22:33:39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
un blog este un spatiu privat si nu o afacere. intr-un jurnal am voie sa notez orice, este dreptul meu. textul dv a ajuns pana la ochii mei, deci ati permis sa fie citit, nu ma puteti opri sa iau cu mine ce citesc, face parte din memoria mea.
daca notam, aceste lucruri pe un caiet si dupa moartea mea erau facute publice, care era diferenta?
am restrictionat blogul, daca doreste cineva sa fie la curent cu el, il invit sa-mi trimita adresa sa-i pot primi. |
|
|
|
Postat
de catre
nicolae tudor la data de
2009-04-20 22:31:07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...Tudor Nicolae, mi se pare un minim de respect sa nu postezi texte care nu-ti apartin, fara acordul autorului. Sa stii ca asa nu ne mantuim niciodata! |
|
|
|
Postat
de catre
Adrian A. Agheorghesei la data de
2009-04-20 22:26:30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ți-a scăpat Stimbabile. |
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2009-04-20 22:25:37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scrie-ți :)
În rest, de acord.
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2009-04-20 22:20:25 |
|
|