FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Daniel Bratu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  dorul e chiar nemurire, dar aici, tratat parodic, e in balans permanent, intre inefabil-ideal si revarsarile pur sexuale - combinatie exploziva de inchipuiri ambele, nocive pana la autodistrugere,
candela de rosu - cliveaza ca inteles, si ea, intre pomenirea sfanta, turbare (dupa cum ai scris si tu)- pierderea mintilor si erotismul ieftin al "felinarului rosu",
gelozia - ca iesire din sine, nebunie a fantasmelor, a imparatiei umbrelor,
interpretarile tale ma surprind prin fidelitatea apropierii de sensuri, pe mine, gelosul :),
multumesc, Simona, cu drag,

P.S. textul e plecat dintr-un comentariu la o pohema (nici nu mai stiu care), era cumva dedicat, in joc de rol, autorului, adunat de printre randurile sale
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-10-03 10:41:26
         
 
  „Dorul ei” (al geloziei ?), care se naște „din nemurire” și apoi „se preface în lut”, revenind ciclic, copleșitoare pentru „prea strâmta lume”, în care totuși, după cum se vede, încape; „lacrimi cusute în ochi de crocodil” – adică inexistente, sau în orice caz nesincere, în „iarna grea” în care oricum îngheață orice picătură de lichid.
„roșul aprins”, culoarea turbării, conturează sentimentul (?), care de fapt e „fără de cuprins”, adică n-are margini; „revărsările la kilogram” cred că sugerează faptul că gelozia este un simțământ ieftin, gen „second-hand”, care (cam :)) veșnic va găsi câte-un „alt ins” care să-l alimenteze...

*semnele de întrebare dintre paranteze exprimau nesiguranța mea asupra subiectului (care nesiguranță, după ce ai făcut modificarea de la titlu, parcă s-a mai răsfirat oleacă :))
*dacă am făcut „erori de greșeal㔠în interpretare, te rog să ai milă. Sunt o biată începătoare. :)

 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-10-02 21:10:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23957
Comentarii: 120086
Useri: 1426
 
 
  ADMINISTRARE