|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bleu cu miros de tămîie |
|
|
Text
postat de
Gheorghe Rechesan |
|
|
Orice ins/insă care are curiozitatea să acceseze pagina europeică ( animat de naiva speranță că va da peste un tăpșan internautic literar) se va convinge de-ndată că a poposit pe un maidan de mardeli și de răfuieli politice. Pe de o parte așazișii haștagiști și sioroșiști, pe de alta fidelii pesedeului care văd în Livică din Teleorman un campion al dreptății sociale, fără pată în dosare, pe cale de a fi martirizat de justiția coruptă diriguită de neamțul de la Cotroceni.
Reactivarea logoreicului bard din Malu a animat din nou spațiul cuprins de lîncezeală, iar asta-i altă potriveală (mai exact secretul lui Polichinel atins de-un cîrcel) a onor proprietatului ori de cîte ori nișa sa ecoliterară e-n moarte clinică: în loc de perfuzii și resuscitare, Peia și-un articolaș decupat din media cu căluș roșu-n mestecătoare. Bon, n-ar fi mare osteneală să facem o chetă printre nostalgicii Europicii în scopul achiziționării unui chil de tămîie. Afumînd bine pajiștea bleu cu miroasnă de capiște poate c-am scoate și dracii ăia roșii, cu vederi de stînga, din trupul neobositului maestru în sudalme, dar mi-e că toată cheltuiala ar fi în van. Mai bine îi dăm pe la nas cu fum de tizic, că alungă țînțarii și s-ar potrivi mai cu folos profilului antropologic al îndrăcitului care, ori de cîte ori dă peste fake-news, face din țînțar, armăsar!
N.A.C-o fi, c-o păți, textul de mai sus e un pamflet. |
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mai bine povestește de recolta de corcodușe, de rețele leșești, curcile din videle, dulăii pe care-i asmuți asupra puradeilor, măcar nu erai plicticos! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2018-12-11 19:59:28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Așazisule, fuga-fuguța la oglindă-oglinjoară ca să-ți contempli poza din cartea zoo, spre a-ți stabili specia zburătoare din care te tragi, și nu mai fă pe virgina-n tractir!
|
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2018-12-11 19:11:55 |
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23937 |
|
|
Comentarii:
120070 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|