Prin carne și oase vor trece fiorii
Spre lumea cealaltă. Plutește dorința
Pe valul plăcerii. Nu vezi neputința
Și-alergi primăvara. Prin lanuri cocorii
De veghe vor sta. La noapte, ființa
Chemată nu doarme. Citește Love Story,
Desigur, on-line. Se uită la Glory.
Hai, spune-mi, habibi, preferi elocința
Sau blânda visare? Pe dealuri se pierde
Fuiorul zăpezii. Torci iarba. E verde
Sau doar ți se pare?! Pe miriștea sfântă
Fac dragoste iezii. Pădurea frământă
În palme un soare. Dorind să apună
Sub coapsa amiezii, tăcerea-i stăpână.
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!
Comentariile
userilor
Adriana, nu mi-a spulberat-o, dimpotriva, mi-a intarit-o:))
Ma bucur c-am aflat cine-a "parjolit" cerurile poemului meu, m-am gandit o clipa c-ai putea fi tu aceea si-am inteles discretia gestului:), doar ca ma rodea nitel (mai mult:) curiozitatea;)
Promit sa te invat tot ce vrei:)), dar as prefera pe mess, nu aici, daca nu te deranjeaza.
Ma gasesti la [email protected], asta ca sa nu mai rasfoiesti profilul recent updatat si sa vezi c-am mai imbatranit cu 3 ani (de fapt, noi doua suntem de-o seama;)
P.S. Nu m-am indoit niciodata de "gusturile" tale:)
Ioane, stiu ca esti un "comentator innascut", spre deosebire de mine care prefer doar sa ma "extaziez" ori sa ma-ngrozesc:))
Ma bucur sincer ca ti-a placut si, mai ales, pentru ca mi-ai inteles "demersul poetik";)
Multumesc pentru vot si buchetul de stele virtuale...
Cu drag si pretuire4U2,
Mirela
Postat
de catre
Mirela Lungu la data de
2009-03-19 19:47:30
Vinovata. Eu am aprins tot cerul acestui poem. Si vot am lasat. Nu e vorba de vreo rezerva pe care as avea-o fata de asumarea gestului. Doar ca intotdeauna am crezut ca pentru a aseza o steluta pe cer, totul trebuie sa se ridice pe varfuri. Asa si eu. :)
Poate ca precum Borges, sunt un cititor hedonic, dar nu te indoi de sinceritatea gustului meu.
PS Sper ca marturisirea mea nu ti-a spulberat vreo iluzie. ;)
Si, trebuie sa ma inveti neaparat si pe mine sa adaug un cantec la text. Poate mi-o folosi. :)
Postat
de catre
. Fiinta la data de
2009-03-19 19:23:15
Iată, un text foarte viu, foarte modern - deși încorsetat într-o formă fixă a poeziei, foarte încărcat de prezent - prin inserțiile de intertext. Se poate scrie și așa, solilocvial, fără sofisticăriile epatante ale unora, fără vădita afișare a introspecțiunilor false.
Mirela, mi-a plăcut sonetul, pentru simplitatea sa. Las un vot, dar și stelele, deși nu le-am atârnat eu, poți considera că sunt de la mine.
Ioan J
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-03-19 19:18:39
Intai sau mai inainte de toate, as vrea sa multumesc celui/celei care a instelat si votat acest sonet scris intr-o nota aparte:)
Sper ca a stiut ce face:)), adika vreau sa cred ca nu a fost doar o "glumita" a unui user activ sau pasiv;)
Ma minunez fara incetare ca nu au disparut stelele (in acest rastimp in care am tot asteptat sa le revendice careva...), mai ales ca-s anonime, adika ce conteaza, dom'le?!
E drept, m-ar fi bucurat nespus ca persoana in cauza (am eu un "filing", cum ca nu e vorba de vreo pluralitate, desi, U never know:) sa-si asume gestul. Dar si asa ma bucur daca a fost un gest sincer/non-gratuit.
In fine, daca doreste sa-si decline identitatea "in privat", imi poate marturisi pe mess sau mail:), promit sa pastrez secretul4ever:))
Thanks again,
Euridice
P.S.
Cristina, adevarul e ca tu "nu esti rea, dar nici buna":)) si asta in mod natural, fara pic de "sfortare";)
Sunt convinsa ca esti o "adolescenta in (re)devenire":) cu sufletul plin de sentimente pure si inaltatoare pe care le putem vedea numai pe "gaura cheii";)
Sa fii iubita,
ML
Postat
de catre
Mirela Lungu la data de
2009-03-19 18:53:36
Asa si asa.Nu-i rea,dar nici buna.Multi poeti adolescenti ar intrece sfortarile multora de pe europeea.
Postat
de catre
Cristina MareK la data de
2009-03-17 23:14:14