Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!
Comentariile
userilor
Domnule Cristescu, tinand cont ca au trecut 24 de ore si marele poiet si barbat nu si-a cerut scuze, va rog sa ma lasati pe mine sa-mi cer scuze in numele lui. Scuzati neputinta, boala, lipsa de educatia! Iubitul nostru coleg nu este vinovat. Probabil ca varsta inaintata da frustrari. Nici eu si nici dumneavoastra nu ne-am confruntat cu asa ceva. Domnia sa are circumstante atenuante. Ma ofer voluntar sa-l ajut.
Ioane, succes la inregistrari. Forta ta sta in maxilar adica in oralitate. Da-i inainte!
p.s. Dr Barbu Elena, ( medicul tau de "familie") mi-a confirmat aceste lucruri :)
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-08 22:44:47
Așa amicalmente-duios să vorbești cu tac'tu, dacă nu te-o fi lepădat și ăla, cum ți-ai lepădat tu plodu', bagabontule de trotuar mărginaș.
Cît privește "dializa", e nevoie să o faci, și anume tu, la cap, că e plin de apă stătută și puturoasă, pe unde orăcăie broaștele turmentate ale țăcănelii tale congenitale.
Corbule, i-ați puradelul jegos și pupă-l în buric, ca să se simtă și el iubit, că de cînd l-a lepădat tas'o, caută cu disperare un loc unde să-și depună icrele afective. Deocamdată le depozitează bambina din Pantelimon, chiar dacă ea nu mai are nevoie, că e menopauzată, dar, cine știe? e pe post de epubretă maternă: de cîte ori își recoltează țăcănitul icrele, e nevoie de o astfel de matcă adoptivă, care să-i păstreze ADNneul spermatogenic, ca să afle cercetătorii viitorului cum anume au evoluat mutațiile căpiate ale imbecilității, către cretinism absolut, trecînd prin faza jeg lepros!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-05-08 09:33:38
Nelule, te dezici!
De versurile tale neintelese de ..Elena Stefan~ Iubire, fii demn si du-te la doctor. Se rezolva!
De ce esti manios? Fara Europeea mori! "Javra ordinara" ce e asta? Orice caine nu face dializa! batrane...
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-08 00:37:50
Ai întrebat-o pe iubițica ta menopauzată cum e cu andropauza între fălci?
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-05-08 00:27:20
Javră ordinară!
Lumea e plină de putori ca tine.
Dacă ați încăpea pe mîna mea, v-aș face săpun.
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-05-08 00:23:48
Nelule, si iti spun cu toata condescendenta, nu iti inteleg bipolaritatea. Esti trist in poezele, ai un ton mistic in oralitate dar te comporti badaraneste.
Andropauza e un proces normal, firesc.
Eu nu te dau..n., fiind o tigore descompusa ai stabili o necrofilie.
Problema nu sunt eu sau domnul profesor universitar Corbu. Problema ta esti tu. Te macina disolutia. Urasti oglinzile. Si atunci sari la creasta pintenog uitand de propria-ti claponare.
Eu te iert si chiar vreau sa ma lasi sa te ajut.
Hai sa ne-mpacam!
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 23:42:20
Niște pușlamale nemernice au ajuns să pună România-n țepușă, niște cocalari nenorociți, ca voi, o vor jupui și de ultimul rînd de piele rămas, după ce s-or sătura ăștia de jecmăneală. Istoria este o scîrnă, care-și plimbă viermii cei hămesiți prin cadavrele lumii.
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-05-07 23:12:43
dute-n... de scîrbă ordinară!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-05-07 23:06:36
nelule...stai mumos
hi hi hi
ar trebui sa-ti ceri scuze tie!
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 22:47:22
1. Pentru ce să-mi cer scuze, mr. Corbu? Am rostit vreun neadevăr?
Ia să vedem...
A fost Pondrea, sau cum l-o chema, mare activist de partid comunist?
A fost.
Matale ești profesor pe la facultățile lu' Pondrea ăsta, care-s mai dese decît ciupercile după ploaie și care scot, pe bandă rulantă, analfabeți cu diplome cumpărate?
Așa este.
Cunosc, personal, vreo cîțiva așa-ziși absolvenți la jurnalism care, pe lîngă incultura crasă de care dau dovadă, nici măcar să scrie corect gramatical nu știu. Dar se fălesc că-s jurnaliștii lu' Mandea Caracaliu!
Plus că îi aud vorbind - pe ici, pe colo - de modalitățile oneroase prin care-și trag o irtie din aia... era să zic "licențioasă"!
Ai salariu modic din laborioasa matale activitate didactică?
Ai.
Modic.
Adică, mai pe înțeleș: modest. Și-atunci de unde parale pentru "binefacerile" culturale cu care ești lăudat de ciracii matale care-ți ciugulesc din palmă?
Umblă Pondrea să strîngă semnături pentru a-și trage un partid, nu știu de ce nuanță?
Umblă.
Și depre ce viață personală vorbești, că eu nu am făcut referire decît la existența matale publică, adică asta de profesor, pe care, pardon! dar am voie să o comentez, căci nu predai în Patagonia.
Să-mi cer scuze că ți-am pus la gazeta de perete odrasla jigărită, ecsintesu? Ei, na! Cînd or crește micșunele-n corcoduș!
2. Cine crede că mie-mi arde de glumă, se înșeală amarnic. Jocurile din buric ale celor trei cocalari de pe aici, într-o zi în care vremea rea trage la pahar, sunt de tot rahatul. Fac glumițe ieftine între ei, ca niște boschetari aflați în pauză de aurolac!
Așa că, pardon! mă doare-n plastron de poltroneria voastră!
Și de "tăieturile" voastre!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-05-07 21:58:40
sau
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 21:54:50
n-a mers embedu. poate așa.
http://youtu.be/NPDKmPjIDQo
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 21:19:01
că decît să ne certăm, mai bine să ne-mpăcăm, si-un cîntec vesel să cîntăm :)
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 21:17:42
2-10, 2-10,
probă, probă
dupa ora 11
pornim în trombă
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2011-05-07 21:16:08
mai iute, că mi-a intrat apă-n procesor.
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 21:10:18
stai acolo. a fost pe cartela!
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 21:06:38
sunt pe stîlp, în ploaie, cu căștile la urechi, și nimic. n-a sunat de pe cartelă, cartele s-au desființat încă de acum 20 de ani și mai bine. poate comunicați cu fumuri pe deal, sau cu porumbei voiajori, dar asta nu e de resortul meu.
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 21:05:13
m-a sunat de pe cartela. acum 66 de minute. avea o voce grava. afectata. l-am recunoscut imediat. extrem de oral. aproape plangea. stenograma convorbirii in cateva minute.
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 20:54:58
Si tu, Radu? Sa stii ca sun la serviciul de coordonare sa le spun ca sunt niste idioti. Nu mai este nimic din tot ce a fost pe vremea raposatului. Ce vremuri!
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2011-05-07 20:53:52
las-o baltă, nu te-a sunat. ce naiba, tocmai eu care îi ascult 24 din 24 telefonul, să nu știu?
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 20:50:34
Radu, facem un pariu ca Nelu isi cere scuze? Pe-o bere la Diham, ce zici?
Doar un comentariu a depasit limitele. Sa-si ceara scuze Nelu Peia!
Pe mine m-a sunat si l-am iertat.
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 20:48:35
Andrei, gand la gand..notre respect :))
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 20:45:41
Suzana, polemica europeeană, indiferent de temă, e ca praful de scărpinat, te ține multă vreme-n priză... în plus, trebuie să recunoaștem că offtopicele, mai ales cele din subsolurile poemelor elegiace, sunt sarea și piperul literaturii online, un fel foarte special de gimnastică a minții, pe care alte saituri, somnolente și obeze, nu numai că o ignoră, dar o și interzic.
așa că, cel puțin din punctul ăsta de vedere, lăsînd textul, n-ai face tocmai rău. doar că adineauri s-au depășit niște limite...
de altfel, l-ai putea reposta mai tîrziu. de ce nu?
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 20:44:29
Suzana, cred ca ai putea sa-l rogi pe Nelu Peia sa-si ceara scuze. Asta daca e barbat in puteri. Textul este ok. Nu ai de ce sa-l stergi!
Andrei, limitele lui Nelu Peia sunt cunoscute. Fara Europeea se calcifiaza. Se face piatra. ( nu am zis nimic renal)
Radu, ai omis traducerile din sahespere..:)
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 20:44:10
As fi sunat daca mi-ai fi raspuns, iar daca as fi sunat te-as fi rugat sa mai lasi textul, macar timp de 24 de ore. Spun asta pentru ca as fi fost curios sa vad daca domnul Peia ar fi avut suficienta barbatie incat sa isi recunoasca greseala sau daca domnul Cristescu ar fi fost dispus sa isi respecte promisiunile intr-o maniera tot atat de barbateasca precum a sunat anuntul. Dar n-a fost sa fie, asa ca ma consolez ca macar tu ai suficienta barbatie incat sa imi rapesti aceasta curiozitate in mod direct si justificat.
Notre respect!
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2011-05-07 20:42:35
Andrei Florian, nu am fost sunata de nimeni... nici macar de tine.
Postat
de catre
Suzana Deac la data de
2011-05-07 20:34:23
De acord, Suzana. Te cred si te inteleg ca nu poti refuza o asemenea cerere. La urma urmei, arta si nivelul cer sacrificii.
Din partea mea poti sa il stergi. Nu cred ca se va supara nimeni. Nici macar eu.
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2011-05-07 20:31:30
Andrei Florian, imi pare rau dar nu ai comentat pe marginea poemului meu.
Supararea ta poate fi justificata din punctul tau de vedere.
Stergerea integrala a textelor e o chestie de orgoliu, temperament coleric, reactivitate puternica; stergerea unui singur text poate fi interpretata ca o frustrare de moment.
Postat
de catre
Suzana Deac la data de
2011-05-07 20:28:11
Suzana, eu cred ca ai fost sunata, nu spun de catre cine, si rugata sa stergi stergi textul inaintea celor 24 de ore anuntate. Ramane de vazut daca am dreptate sau nu.
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2011-05-07 20:23:39
Da, Radule, cu tine vorbeam, in timp ce te citeam
"putem șterge doar propriile texte, cînd ne supărăm pe ele... "
Daca nu e razboiul meu, Radule, e de la sine inteles ca nu pot fi niciun fel de porumbita... pace aici?!... razboaiele se dau la fiecare pas... rar vin aici, dar destul de des ca sa vad frecventa antagonismelor ireversibile... te asigur cu toata seriozitatea, nu va ajunge doar o porumbita, fie ea si a pacii, pentru impacarea spiritelor...
Postat
de catre
Suzana Deac la data de
2011-05-07 20:19:56
Suzana, eu le-am sters pe toate. Si nu o singura data. Prima oara a fost cand cineva, nu stiu cine, in mod nemotivat, mi-a redus nivelul de la 100 la 20. Nu l-am mai revendicat pentru ca nu am fost niciodata intr-atat de umil incat sa imi cersesc dreptul de a publica in mod liber. Libertatea se castiga, este adevarat, dar numai in dictaturi si nicidecum prin umilinta.
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2011-05-07 20:07:23
Suzana - în cazul în care vorbeai cu mine - mi-am șters aproximativ 3-400 de texte (sigur, dacă le pot numi așa). sunt și acum foarte supărat pe ele...
și da, nu e războiul tău, dar tu poți fi porumbița păcii
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 20:05:44
Imi pare rau, de data aceasta nu m-ai putut face sa ma supar pe propriul meu text incat sa-l sterg ca si alta data.
Tu cate texte de ale tale ti-ai sters?
Nu ma simt cu nimic vinovata cand au altii de dat batalii...
Postat
de catre
Suzana Deac la data de
2011-05-07 20:00:45
:)
Am glumit, desigur, limitele domnului Peia sunt cu mult mai largi, tot asemenea precum sunt si limitele tolerantei mele.
Imi cer scuze doamnei Suzana pentru a doua oara.
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2011-05-07 19:56:21
Doamna Suzana, imi cer scuze anticipat pentru ce urmeaza sa scriu, dar si rabdarea mea are limite. Altfel spus, daca nici domnul Cristescu, dupa obisnuitele 24 de ore, nu va lua nicio masura , ma voi simti obligat sa scriu un manifest-protest pe aceasta tema. Mai mult, ma voi simti obligat sa iau masuri care pot transcede dreptului de proprietate al domnului Cristescu, lider spiritual al acestui site, si sa merg cu mult mai departe. Spune tu, ecsintescu, dar sincer, nu este asa ca am dreptate?
Domnule Peia, dumneavoastra chiar nu eveti nicio limita? Veti spune, desigur, ca si domnul Cristescu face partizanat politic, Doamne iarta-ma!
Pana aici! Ati depasit orice limita posibila.
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2011-05-07 19:51:32
Suzana, ne supraestimezi. nu putem șterge nici măcar o virgulă din comentarii, doar editorii pot s-o facă, dar, nu știu cum să-ți explic, n-au voie.
putem șterge doar propriile texte, cînd ne supărăm pe ele...
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 19:48:37
Suzana, s-a referit la o critica facuta poemului tau. Nu am fost offtopic.
Ai niste versuri deschise si interesante.
Scrie până nu se pierde urma
să rămână arma agățată în cântec
lebede albe și negre
vaporul cununat cu Acropole
te strânge strada
dar pasărea îți netezește cerul
lupul te sperie dinăuntrul tău
ca și drumurile care nu se mai continuă
îți spală ploaia ultima lacrimă
dar nu și fotografia care supramărește doza de iubire
o inimă spânzurată de taste
o stea înfiptă în licurici
ne scapă umbrela de viziuni
în timp ce părăsim calea ferată
și valurile alb-negre
cântecul care se renaște în refrene
o chitară clasică-i apa
când norii se opresc pașnic deasupra noastră
se scufundă ulița în amintiri
pianul plânge dar triumfă
notre respect. vot
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 19:30:16
absolut Suzana! Felicitari!
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 19:27:57
ecsintescu virtual, scuze, dar niciunul dintre comentariile tale nu s-a referit la poemul meu
Postat
de catre
Suzana Deac la data de
2011-05-07 19:27:42
solutie provizorie?!
pentru cine si pentru cat timp?!
dar de ce sa fie intotdeauna a treia persoana incriminata?!
daca vroiati puteati opri orice comentariu care nu avea nicio legatura cu poezia
simteai nevoia sa faci parodie pe marginea ei numai sa sterg comentariile?!
dar n-aveti decat sa stergeti voi totul !
Postat
de catre
Suzana Deac la data de
2011-05-07 19:24:57
Aiurea, niste scuze ar fi de ajuns!
Nelu se aprinde repede!
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 19:24:52
mă gîndesc că o soluție provizorie pt. reperarea orgoliilor rănite și menținerea în stare de erecție a nivelului distinșilor combatanți, ar fi ca d-na Suzana Deac (după înfigerea stelelor în licurici și spînzurarea inimii de taste) să-și retragă textul, ocazie cu care apa ar rămîne fără chitară clasică, și conflictul, nu-i așa, fără obiect.
P.S. și armele s-ar agăța în cîntec
...
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 18:58:09
amin!
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 18:24:06
Multumesc colegilor mei pentru rugamintea de a fi editor! Dupa consultari repetate am ales: Primesc!
Ioane, fii ma mai calm.
Radu, voi fi vigilent!
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-07 17:43:06
nimic din toate astea nu s-ar fi întîmplat, dacă europeea ar fi avut editori, și nu băieți de mingi - personaje naive și, cu mici excepții, docile, animate de mici frustrări mai mult sau mai puțin extraliterare, pentru care apăsarea tastei "validat" reprezintă, la scară micro, un act de putere, și a căror competență pur lexicală (căci în fond la asta se reduce jobul unui editor europeic), deși nu poate fi pusă la îndoială, face mai degrabă parte din atributele unui administrator de bloc.
și astfel, subordonat parcă eternelor cicluri ale naturii, cercul provocare-demascare-insultă-somație-sancțiune-pocăință-recluziune-amnistie se va închide iarăși, plicticos de previzibil, spre creșterea numărului de accesări și a glorioasei noastre lavre cinstire.
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-07 15:55:24
Taie-l, bre, no problem!
Ia-l, în schimb, în brațe pe iubițelul matale copilaș de curte, iecsintescu, și pupă-l pe moț!
Că ce altceva face pe aici, decît să provoace, ca un nemernic, și să dea dovadă de jigodism de mahala pauperă, sugerînd fel și fel de porcării din trusa lui de gunoier de presă. P'astea le vezi, dar taci chitic, ca peștele sub lintiță. Deși s-a dovedit de atîtea ori că prezența gunoiului ăsta de ecsintescu, pe aici, ( puradel pe care-l iubești ca pe copilul vitreg și ascuns al unei iubiri junioare), bașca alte panarame de talia lui, care au făcut din saitul ăsta o bodegă de bașoldii cu mintea turmentată, ei bine, prezența lor ce alt rost are decît să coaboare în derizoriu absolut ideea de literatură?
buricea, iecsintescu, afeistu' portocaliu, mocanu & co, - dă-le nivel și pune-i la gazetă, - cu asta să te fălești, musiu profesore, că, în rest, intuițiile matale literare sunt apă de ploaie!
Așcă că taie, bocule, taie! Taie, tataie!
Pa!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-05-07 14:20:05
Domnule Peia,
Este ultima măgărie din partea domniei voastre care mai poate fi publicată direct aici.
Aici este un site literar și nu permit nimănui să intervină în viața mea.
Aștept scuzele domniei voastre 24 ore. Dacă nu mi le veți prezenta vă voi reduce nivelul. Și toleranța mea are limite.
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2011-05-07 13:11:43
Dacă tot ții și ții să afli, atunci "o-ra-lă" e bagaboanta ta din Pantelimon!
Pot să-ți confirm sută la sută. Dar poți să te convingi și tu, întrebînd-o de magazinul Adam și un anume loc din Alexandria, printre altele!! Astea două evenimente fiind doar un fel de cireșică de pe tort. Așa încît poți să fii sigur că, atunci cînd ai pupat-o, mi-ai transmis și mie oarece stimuli telepatici direct pe celulele efectoare!...
Dar "oralitatea" te caracterizează, în egală măsură, și pe tine, dacă e să ne luăm după evocările-ți "literare", adică lingviste, sau limbistice - că tot aia e!
Cît privește ditirambii înălțați lui Corbu, înseamnă că ai intrat iar în vrie, cu criza asta: nu mai ai nici de-un țoi și reiei tentativa de tapare a mult-iordănitului tău mentor, în valoare fixă de 4 milioane, vechi!
Apoi, după cîte am înțeles, Corbu ar fi profesor pe la facultățile lu' Pondrea - cunoscut activist roșu pe baricadele vesele ale comunismului ceaușist. Ei, și e de presupus că salariul lu' doamnu'/doamna Cristescu-Elena-Corbu-Popescu nu ar număra o cifră astronomică, ci una mai cumsecade. Ori, în aceste condiții, se pune întrebarea: de unde bani pentru a plăti saitul și de unde pentru a mecena tot felul de pîrliți de maidanezi cu gura, așa ca tine?!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-05-07 08:38:48
Emanuel Cristescu, Elena Stefan, cu alte cuvinte Ion Corbu, domnul profesor Ion Corbu este un intelectual de marca. Mi-as dori sa-l vad intrat in politica. Sunt convins ca forta de actiune, altruismul, inteligenta domniei sale dar mai ales spiritul critic o sa-l propulseze si in acest domeniu. Acela in care oamenii ajuta oameni.
Ioane, trebuie sa dam Cezarului ce este al Cezarului sau sa acceptam valoarea acolo unde ea este. Profesorul Ion Corbu a contat in viata asta si conteaza. Simplul fapt ca da Romaniei generatii de invatati care vor face Romania Mare ( Mare economic si nu numai) inseamna ceva. La fel si faptul ca plateste din buzunarul propriu acest site. Nu, nu este un mogul, nu are interese ascunse. Pur si simplu o face din dragoste fata de literatura care se vrea de calitate si eco. ( aici nu sunt de acord cu domnia sa, dar asta e! )
Ioane, cum ramane cu seara aia? Te intreb pentru ca ai devenit "oral"..(:)
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2011-05-06 23:55:41
"Parol? Iar intrați în domenii care vă exced domnule Peia! " (doamna Cristescu)
Adică ce m-ar excede, doamna, dacă nu e cu supărare?
Faptul că, din întîmplare, ați nimerit o apreciere negativă?
Nu, nu mă excede absolut nimic și deloc.
În schimb, pe domnia-voastră vă excede ideea că ați ști ce e aia poezie!...
Cu gustul pe care-l dovediți pentru atare fapt literar, vă zbateți între Ienăchiță și Iancu Văcărescu!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-05-06 21:20:46
Va multumesc, Elena Stefan, pentru parerea exprimata.
Postat
de catre
Suzana Deac la data de
2011-05-06 18:58:48
"o stea înfiptă în licurici
ne scapă umbrela de viziuni"
Imi pare bine, Radu Stefanescu, ca versurile, desi permutate, raman intacte
ma simt cu o coroana de onoare,
vizita si cuvintele tale
suzana
Postat
de catre
Suzana Deac la data de
2011-05-05 21:40:10
principala calitate a acestui poem, e ca, permutind versurile, non(sensul) ramine intact, de ex
Scrie până nu se pierde urma
o stea înfiptă în licurici
ne scapă umbrela de viziuni
să rămână arma agățată în cântec
vaporul cununat cu Acropole
te strânge strada
dar pasărea îți netezește cerul
lebede albe și negre
o chitară clasică-i apa
lupul te sperie dinăuntrul tău
ca și drumurile care nu se mai continuă
dar nu și fotografia care supramărește doza de iubire
o inimă spânzurată de taste
în timp ce părăsim calea ferată
pianul plânge dar triumfă
și valurile alb-negre
cântecul care se renaște în refrene
când norii se opresc pașnic deasupra noastră
îți spală ploaia ultima lacrimă
se scufundă ulița în amintiri
memorabil imi pare, totusi, distihul
"o stea înfiptă în licurici
ne scapă umbrela de viziuni"
care nu poate fi rescris. am incercat eu cu
"o umbrela infiptă in stea
ne scapa viziunile de licurici"
dar mi-am dat seama ca nu e acelasi lucru...
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-05-05 21:25:26
"Păi aci, cu totul surprinzător, are dreptate, sorry!" sic!
Parol? Iar intrați în domenii care vă exced domnule Peia!
Postat
de catre
Elena Stefan la data de
2011-05-05 21:09:20
A, te supărași pe doamna Cristescu?
Păi aci, cu totul surprinzător, are dreptate, sorry!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-05-05 21:05:34
Primum non nocere.
Însă pentru că îți dorești un răspuns sincer: prea mult verbiaj, prea multe aglutinări prea mult explicativism, excesiv personalizat și altele.
Cu efort iată ce se poate salva din acest text:
"Scrie până nu se pierde urma
să rămână
lebede albe și negre
te strânge strada
pasărea netezește cerul
drumurile nu se continuă
spală ploaia ultima lacrimă
fotografie supramărind doza de iubire
spânzurată de taste
cântecul se renaște
Postat
de catre
Elena Stefan la data de
2011-05-05 21:02:21
Ma intreb, de ce-i atata tacere?! Chiar e atat de prost poemul meu?!
Dar de ce nu-mi zice nimeni in fata?!
Postat
de catre
Suzana Deac la data de
2011-05-05 20:42:59