|
|
|
|
|
|
|
|
|
NEUROPEEA |
|
|
Text
postat de
Emanuel Cristescu |
|
|
Cred că se impune o secţiune cu titlul de mai sus.
Insist să vă întoarceţi la literatură.
Vă faceţi rău unii altora.
Aştept ca autorii înşişi să şteargă cele câteva topice stil TTV adică Tomberon TV care au transformat o parte din spaţiul bleu înt-un fel de mahalapee.
Se poate scrie, literar vorbind, orice. Cu talent. Pamfletul Adrianei Giurcă poate fi un exemplu. Cei pe care îi ţin curelele talentului pot răspunde similar. Sportiv. Ca între lei adevăraţi. Nu ca în mahala.
Mizez pe oamenii talentaţi şi de valoare ai site-ului şi-i rog să nu se mai lase antrenaţi în jocuri facile.
Nu este păcat de talentul domniilor voastre şi de pierderea de timp? |
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavi Ciurtin, dintr-un minim respect pentru naivii care-ti citesc comentariile elucubrante, incearca o gustare inainte... |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-02-22 17:42:01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S Ion...
n-ai fost niciodata la pescuit?
... pacat, prindeai o prescura privta!
:)) |
|
|
|
Postat
de catre
Octavian Sergiu Ciurtin la data de
2009-02-22 17:13:06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavy
p.s.3
''...şi te rog să nu-mi mai scri tavi ci tavy că-s ardelyan...''
scri?
Pune un y daca vrei, dar numai pune... |
|
|
|
Postat
de catre
. retras la data de
2009-02-22 13:07:59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavy (no, cu y), ceea ce ne deosebeşte este că eu o bunghesc din prima.
Mai ai voie la o încercare. Poate-ţi iese. :)
La bingo (ruletă, poker, ce-o fi) să nu joci. Ar fi pierdere curată pentru tine.
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2009-02-22 13:01:33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
acum Liviu ţi-am citit mai bine commm-ul, îmi dau seama că nici tu nu l-ai citit după ce l-ai scris!
altfel vedeai ce prostioare scriai...
"Dacă tu numeşti emoticoanele şi onomatopeele contraargumente, înseamnă că ai fost în contradictoriu cu mine."
...ce-i asta?
...parfum de scaieţi, nu?
bingo, frate!
...p.s. vezi Raluca?, se poate...
:)) |
|
|
|
Postat
de catre
Octavian Sergiu Ciurtin la data de
2009-02-22 12:36:18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
n-am fost niciodata...
mulţumesc pentru discuţi-discuţii-erata-în contradictoriu-
...şi eu speram să nu vorbesc singur... ca un monologist ce sunt...
dar dacă ţie ţi-a amputat Dl. Rechesan Gheorghe limba... sory
...şi te rog să nu-mi mai scri tavi ci tavy că-s ardelyan...
...ce n-ai mai fost pe acasă de multă vreme?
regrete transliterare...
în loc de p.s. renunţ, te rog şterge-mi...contul cu bani cu tot.
:))
t.
şi în loc de p.s. 2 ... nu mă lua cu typo că nu-s...
;)) |
|
|
|
Postat
de catre
Octavian Sergiu Ciurtin la data de
2009-02-22 12:29:41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
si eu am avut multe discuţi în contradictoriu cu el...
Octavian-Sergiu Ciurtin
Tavi, un typo şi o inexactitate.
Typo: discuţii, nu discuţi
Inexactitatea: pentru o discuţie în contradictoriu este nevoie de doi. Monologul nu intră în conţinutul definiţiei. Apoi, e nevoie de argumente şi contraargumente. Dacă tu numeşti emoticoanele şi onomatopeele contraargumente, înseamnă că ai fost în contradictoriu cu mine. :)
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2009-02-22 11:38:22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erata vocea mea, de mine |
|
|
|
Postat
de catre
Octavian Sergiu Ciurtin la data de
2009-02-22 10:28:45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dragă Raluca aici greşeşti...
te superi pe Liviu din... exces de zel.
nu dragă, Liviu n-ar înjura o muscă, chiar crezi că ar vrea s-o omoare? Nu dragă.
Liviu este corect, nu-i nesimţit ca cei mai mul-i care se bagă-n faţă, spuneam corect, pentru că prin glume încearcă să te îndrepte, să-ţi sugereze, sau să-ţi explice, în felul lui, că ai greşit...
problema cum o pune el, e un "razbel al minţi", la care vrea să te ademenească, în sensul bun... dacă vrei să înţelegi!
si eu am avut multe discuţi în contradictoriu cu el...
este singurul care n-are nimic de pierdut dând o sugestie, un sfat...
ceilalţi, dromaderii... îndurara-r ifose, invocând blesteme, nu-i băga prea tare-n seamă că se pierd in negura întunericului pe care-l creează!
îi ştim, momentan nu-s mai mulţi de câte degete sunt la o mână...
t.
ca P.S. pot doar să-ţi spun că nu-s avocatul unui avocat, Liviu n-are nevoie de vocea, de mine sau de altul în apărare... o poate face şi singur!
şi apropo... e ardelean de-al meu şi âl iubesc asa cum putem noi, risipiţii-n lume, iubi!
Domnule Cristescu, demersul Dv. e bun, dar ...asta ar trebui să înţeleagă toţi "patinatorii gheţii" albastre...
respectele mele! |
|
|
|
Postat
de catre
Octavian Sergiu Ciurtin la data de
2009-02-22 10:04:02 |
|
|
|
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
|
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Liviu, bucura-te ! M-ai pierdut ! Nu am chef sa ma incarc cu energiile tale negative. Este ultimul meu comentariu pentru tine pe acest site. Poti intra pe paginile mele, poti scrie ce doresti. Manifesta-te ! Umbra ta tot mediocra e, indiferent de rautatile tale fata de mine. Punct. |
|
|
|
Postat
de catre
Raluca Tanase la data de
2009-02-22 00:24:57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prin sublimare. Îţi va explica domnul Cristescu. Atunci cînd cineva aruncă în tine cu noroi, puterea ta lăuntrică îl preface (pe el, pe noroi adică) în pulbere stelară.
Tot ce-ţi trebuie pentru a reuşi este forţa aia lăuntrică. Ţie cea exterioară nu-ţi lipseşte, ba chiar prisoseşte. Poate găseşti calea să o canalizezi spre interior. De-acolo vezu tu cum faci cu ea. Dacă nu ştii, mai întrebi. Poţi încerca tot aici, domnul Cristescu revine către ziuă.
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2009-02-22 00:18:36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Răspuns lui Radu Ştefănescu
La voi doar gradele contează,
la mine contează talentul,
vă daţi stele câini de pază,
iar eu zidesc testamentul! |
|
|
|
Postat
de catre
Marinela Preoteasa la data de
2009-02-22 00:14:04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D-le Cristescu. Mi-am luat ramas bun de la userii care au comentat pe pagina mea, urandu-le noapte buna. A aparut acest comentariu al d-lui Liviu Bordas. Ce pot intelege, citind acest mesaj ?
"Preferam un adio. Da', cine ştie, poate un cutremur, un potop, ceva...
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-22 00:03:23 "
Mi se doreste disparitia, sub ce forma ?
D-le Cristescu. Nu este normal acest comportament. Ce fel de oameni sunt acesti useri ?
|
|
|
|
Postat
de catre
Raluca Tanase la data de
2009-02-22 00:11:05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Cristescu,
Aţi afirmat odată că Europeea e un crîmpei de viaţă( în alţi termeni).Atunci cum vreţi consecvenţă în scris şi comentarii la obiect, cînd revenirea unui personaj celebru (evidenţele o arată)pentru apetenţa la scandaluri să nu stîrnească spiritele; această muză-erinie îşi pune amprenta pe viaţa sitului: X bălăcăreşte pe Z care la rîndu-i răspunde pentru că acum 3 luni a fost atacat de amicul lui W. Iar comportamentul dînsei ţine de patologia obsesivului:ne "iubeşte pe toţi" şi vrea la rîndu-i să o iubim, în ciuda tuturor "alunecărilor" de limbaj; ceea ce atît fizic cît şi emoţional e imposibil. I-am iubi poate opera, dacă ar exista!
"Jocurile" europeice există şi vor exista, indiferent de măsurile punitive, avertismente sau apel la calm. |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2009-02-21 23:05:37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
typo, scuze - Preoteasa |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-02-21 22:36:20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marinela Preoteaza, o interventie poate fi "relativa" in aceeasi masura in care o gaina e mai mult sau mai putin absoluta, dar nu in mod excesiv, ci doar longitudinal
de exemplu
o seara literara de exceptie iti doresc si eu, la umbra marelui confrate pe care l-ai avansat in grad ceva mai devreme
somn usor |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-02-21 22:35:42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adriana Giurca, scuzele mele. |
|
|
|
Postat
de catre
Raluca Tanase la data de
2009-02-21 22:34:34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D-le Cristescu, m-am simtit vizata, imi cer scuze, nu se mai repeta. Va multumesc. |
|
|
|
Postat
de catre
Raluca Tanase la data de
2009-02-21 22:33:45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Înţeleptul cedează! ..." (M. Preoteasa). Atenţie când vă aşezaţi pe bănci sau scaune... |
|
|
|
Postat
de catre
Adrian A. Agheorghesei la data de
2009-02-21 22:33:23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Liviu, pastreaza verdictele pentru altii. Nu le gust, nu sunt genul. Nu mai sari ca ars cand umbra ta e gri. Punct. Hai sa ne respectam, nu mai comenta comentariile mele. Tocmai am postat un text despre dragoste. Circarii mei i-am trecut pe alta pagina, las locul dresoarelor de lei. Porcii mei si-au luat zborul.
Nu vreau polemica. Hai sa fim uniti. Spre albastrul mai albastru al acestui site pe care am poposit si eu. Nu pot fi victima. Mor cu voi de gat, cum zice romanul:))) Prefer sa traim bine ! |
|
|
|
Postat
de catre
Raluca Tanase la data de
2009-02-21 22:32:57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Raluca Tanase,
A făcut Adriana Giurcă vreo referie la apersoana domniei voastre?
Aşteptam şi de la domnia voastră, ca nou venită pe site, un mesaj similar şi un comentariu decent. Păcat dacă veţi continua mă obligaţi să vă reduc nivelul. Comentariul domnie voastre oricum va fi invalidat.
|
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-02-21 22:29:54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
In rest, eu imi vad de treaba mea. Am postat un text dedicat iubitului meu, care este mai in varsta ca mine cu 2o de ani. Am clarificat un pic ce necesita clarificat, nu am treaba cu nimeni, nu ma intereseaza nimeni, sunt cea mai cuminte.
Raluca Tănase
După acel BUHUHU, urmat de ce se vede, cenuşa turnată în cap este o glumă de prost gust.
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2009-02-21 22:28:47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Înţeleptul cedează! ...
Domnule Emanuel Cristescu, mulţumesc pentru relativa intervenţie, în cazul expus de mine.
O seară mai literară decât până în acest moment, |
|
|
|
Postat
de catre
Marinela Preoteasa la data de
2009-02-21 22:27:39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Din păcate nu pot fi de acord cu multe din reacţiile domniilor voastre. Dacă nu puteţi ajuta măcar nu faceţi rău. Spuneţi-vă părerea despre text şi apoi, eventual,IGNORAŢI.
De ce exhibiţionism, de ce senilitate?
V-am mai spus, nu vă reduce cu nimic din valoarea textelor domniilor voastre prezenţa şi a altora pe site. Chiar şi a acelora netalentaţi.
Repet, a câta oară?, nu ştim resorturile interioare ale motivaţiei scrisului fiecăruia! Poate unora le-a rămas cum plastic se exprima aici Loredana Cristea, blestemata pagină albă ca ultimă soluţie existenţială.
Credeţi că Dostoievski pierde din valoare pentru că în librării se află şi cărţi ale Sandei Braun?
De ce jigniţi. Credeţi că un boxer de talia lui Cassius Clay ar fi boxat vreodată cu să zicem un începător ori chiar cu Doroftei?
Lumea este diversă, oamenii învaţă, se perfecţionează, etc.
Nu pot fi de acord cu alungarea nimănui de pe site. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-02-21 22:11:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
multumesc, domnule Cristescu.
o sa incerc si eu sa nu ma mai las antrenata in discutii de genul.
apreciez ca ati intervenit fara sa va rog eu sa o faceti.
|
|
|
|
Postat
de catre
. Fiinta la data de
2009-02-21 22:04:23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ca de exemplu:
"Marinela Preoteasa ne propune, prin volumul de faţă, un panaceu pentru stările de criză emoţională şi existenţială - poezia despre iubire ca un Extraveral poetic - pentru că poeta, de profesie matematician, deţine un corolar liric la teorema de existenţă, consistenţă şi completitudine a iubirii universale.
În viaţa fiecărui om există momente când pământul stă pe loc şi timpul fluctuează neliniar."
citat din "Cuvânt înainte (Extraveral pentru iubire) - text postat de Marinela Preoteasa
marturisesc ca n-am putut citi mai departe de "un panaceu pentru stările de criză emoţională şi existenţială"
m-am tot gandit daca, similar, as putea apela la doamna Preoteasa pentru un panaceu antigripal.
intre timp am cautat sa navighez catre tarmul din dreapta al frazei, dar am adormit
ma gandesc si acum, visand: sa indraznesc sau nu? |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-02-21 22:00:36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marinela,
Te rog reprodu "glumele scîrboase" care le-am făcut? Vrei să îţi reproduc eu invectivele pe care mi le-ai servit? Am scris un eseu despre o poezie de a ta, aşa cum m-am priceput şi cum am perceput eu ideea calului tău(breaz); puteai veni cu unele contra-argumente; preferi să ne fluturi pe sub nas ISBNuri şi recenzii măgulitoare, dar noi te judecăm după ce scrii aici: Şi scrii caraghios, părerea mea! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2009-02-21 21:57:22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marinela,du-te soro si plimba-ti catelu' prin parc!Senilitatea ta evidenta poate fi pusa pe seama varstei inaintate...Lipsa talentului,nu!
Rudy |
|
|
|
Postat
de catre
MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de
2009-02-21 21:54:05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marinela Preoteasa, deschide-ti caseta comentariilor daca vrei critica. Daca doar suferi de exhibitionism, europeea nu e locul potrivit.
Poti incepe cu ultimul text auto-omagial. |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-02-21 21:52:22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marinela, Rudy are dreptate. Chiar dacă e tăios. La orice criteriu de funcţionare a Europeii ai fi verificată (comentarii, număr texte, valoare a acestora, vechime etc), nu ai lau notă de trecere. Aşa că mai bine urmează sfatul lui Florin, cel puţin o perioadă. :). Fără supărare. |
|
|
|
Postat
de catre
Adrian A. Agheorghesei la data de
2009-02-21 21:45:23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Cristescu, eu sunt de acord, din inimă sunt de acord.
Domnule Emanuel Cristescu, vedeţi cum procedează dl. Florin Rădulescu? vedeţi ce comentariu a adăugat? Dumnealui nu se poate abţine, se poartă constant ca într-o şuetă de cartier...
"Marinela,nu esti in masura sa faci aprecieri privitoare la Europeea.Vezi-ti de scris,posteaza in continuare tone de prostioare...Viata merge inainte.
Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2009-02-21 21:14:04 "
Vă rog, să nu mai folosească acest cuvânt „prostioare”, vă rog, ofensează, au plecat atâţia oameni de creaţie recunoscuţi, tocmai din cauza acestui limbaj de cartier!
Să comenteze la subiect, în termeni literari, nu în limbaj de limbaj, ca să nu folosesc cuvinte mai dure! Ce fel de editor este dacă se joacă în subsolurile textelor?! În loc să se poarte ca un adevărat critic literar, nu ca un altfel de critic de altă natură! Ce sprijin critic dă celui care postează textul? iar după cum ştiţi fiecare ţine la creaţia lui precum la copilul lui! Cum să postez cu accept pentru comentarii, dacă vine cu astfel de „critică literară”?! dacă mai sare şi Radu Ştefănescu, în dialog cu Florin Rădulescu, mai vine şi Gheorghe Rechesan cu cine ştie ce „glume” scârboase!!! dar toţi trei, total pe lângă conţinutul postat! S-a zis cu toată critica literară! Cu toată colaborarea nevinovată şi cu foloase literare reciproce, s-a zis!
|
|
|
|
Postat
de catre
Marinela Preoteasa la data de
2009-02-21 21:42:56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mulţumesc. Iată că se poate. Atmosfera pe site a devenit respirabilă. Trebuie să ne ajutăm reciproc să menţinem această atmosferă.
Repet nu de seră ci de agora vie ori de arenă sportivă în care se scrie cu forţă şi stil însă ECOLITERAR.
|
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-02-21 21:29:25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FR în cazul unui topic da. Până să redactez comentariul acel topic a dispărut. Felicitări şi mulţumiri.
Însă mai există un topic "offtopic" |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-02-21 21:16:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marinela,nu esti in masura sa faci aprecieri privitoare la Europeea.Vezi-ti de scris,posteaza in continuare tone de prostioare...Viata merge inainte.
Rudy |
|
|
|
Postat
de catre
MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de
2009-02-21 21:14:04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Cristescu, eu sunt de acord, din inimă sunt de acord.
Nu mai putem posta normal, din cauza unor colegi care se simt bine numai dacă fac dialog total pe lângă textul postat, dar şi cu foarte multe jigniri, parcă nu mai este deloc Europeea cea literară! Aceea pe care aţi dorit să le-o puneţi la dispoziţie celor ce vor să-şi facă publice creaţiile. Eu aşa simt şi nu cred că exagerez.
|
|
|
|
Postat
de catre
Marinela Preoteasa la data de
2009-02-21 21:09:34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Cristescu,interventia domniei voastre e inutila.Am scos textul din motive pe care le-am explicat anterior.
Rudy |
|
|
|
Postat
de catre
MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de
2009-02-21 21:05:16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Văd că un "text" a fost deja scos. Felicitări.
Mai este loc. Aştept. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-02-21 21:01:40 |
|
|