|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cu mîinile îngălate (episodul pilot) |
|
|
Text
postat de
Gheorghe Rechesan |
|
|
CU MÎINILE ÎNGĂLATE (episodul pilot)
DISTRIBUȚIA:
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE, regizor: Radu Ștefănescu
COMISARUL MITOCAN: A.M. Stroe
ION ALUPIELEA : Ioan Peia, artist emerit
RUDY VALENTINO, cameraman: Florin Rădulescu
LĂSCĂRICĂ: Mihai Buricea, artist al poporului
DOMN SEMACA: Uncle Johnny
ACTIVISTUL POPA: Emanuel Corbu-Cristescu
SCRIPTGIRL: Elena Ștefan
DECOR: Gospodăria agricolă de stat, Malu Surpat: lizieră de salcîmi piperniciți; un tăpșan cu buruieni, scaieți și plante etnobotanice; uluci dublați de sîrmă ghimpată; un șasiu de tractor dezmembrat; poiată cu orătănii: găini, curci, rațe leșești.
SCENA UNU DUBLA ZERO
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE (către comisarul Mitocan):
Amice, e simplu: cobori din Moskwici, faci doi pași în față, cu moaca la cadru-n stînga și dai drumul la melodie, understend? Ce dracu, că nu-i așa de greu!
COMISARUL MITOCAN:
Am înțeles, să trăiți...cobor, fac doi pași și bag cîntecul!
SCRIPTGIRL (cu scriptboardul în mînă):
Maestre, să nu uităm expresia, nițel persuasivă a personajului principal... în plan estetic extensia senzorială, transpusă pe marele ecran, ne conduce la o distorsiune a realului!
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Of course, Lenuțo, cînd filmam Giurasic Pork numbăr patru, întotdeauna focusam camera pe ochii dinosaurilor! (către cameraman): Rudy, bro, ești gata?
RUDY VALENTINO:
Ștef, frate, io-s pregătit, dar uită-te la babuinul ăsta ce meclă de bocanc are!
COMISARUL MITOCAN:
Pot să merg pînă la toaletă? Știți, am luat un prostamol și-și face efectul!
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
E perfect, exact efectul care-l căutam! Filmăm...Motor!
SCRIPTGIRL:
With dirty hands, scena unu, dubla unu!
COMISARUL MITOCAN (coboară dintr-un moskwich negru, prăfuit și cîntă intonînd fals):
Fetise dulși ca-n Buculești, în toată lumea nu găsești, plivești adînc în ochii lor, și-ai să citești povești de-amol...
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Stop, stop! Ce faci dudă, te dai Frank Sinatra?
DOMN SEMACA:
Cîntă mai fals decît Adrian Enache ...îl dublez eu la voce! Tot secretul în meseria noastră e să ai tupeu și talent... Eu sunt ambidextru, joc și pe stînga democrată și pe dreapta liberală!
COMISARUL MITOCAN:
Joci pe mama-dracului, transfugule! Ești desen animat, n-ai fi în stare să-l interpretezi nici pe ursul Baloo, panaramă ce ești!
DOMN SEMACA:
Te oftici, gabore? N-ai reușit să agresezi nicio minoră, de-aia ești nervos!?
LĂSCĂRICĂ:
Să nu-mi zici mie Lăscărică, dacă popa nu e beat, c-a beut o secărică și în șanțuri a picat!
COMISARUL MITOCAN:
Da, da, aduc eu etilotestul!
ACTIVISTUL POPA:
Domnilor, puțină moderație, suntem totuși într-un spațiu cultural, privilegiat, asemenea sintagme nu-s potrivite scopului artistic invocat! Nemaivorbind că insanitățile secretate de domniile voastre sunt de neacceptat!Pe vremea mea, cînd eram membru supleant în comitetul de partid pe intreprindere, dacă v-ați fi exprimat atît de grobian în spațiul public, ați fi fost sancționat cu un vot de blam!
SCENA UNU DUBLA ZERO BARAT
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE(către comisarul Mitocan):
Fratele meu, arăți de parcă te-a călcat un mig în picaj...ce ai făcut azi-noapte?
DOMN SEMACA:
Ce să facă, ofticatu și ratatu? A umblat creanga, să agreseze eleve din ciclul primar!
SCRIPTGIRL:
Să-i aduc o cafea sau lăsăm expresia naturală a faciesului să se exprime?
RUDY VALENTINO:
E șifonat rău, babuinul, poți să torni în el și o tonă de curechi moca, că nu-și mai revine!
COMISARUL MITOCAN:
Tu vorbești, sonatule? Te fac varză cu mîna stîngă!
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
În principiu, îmi place să lucrez cu amatori...au un farmec aparte cînd se screm să scoată o replică!
ACTIVISTUL POPA:
Onorabile, vă felicit, dreptul la replică este unul inalienabil, un real cîștig al democrației noastre populare care a cîștigat într-un mod corect alegerile!
COMISARUL MITOCAN:
Păi, nu? Încrucișarea dintre democrație și popor, garantată de organele de ordine nu se discută!
DOM SEMACA:
Din cauza securiștilor ca ăsta a trebuit s-o ușchesc io din țară!
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Fratele meu, ce să zic...Nu contează că gagiul are o meclă de torționar, c-așa-i naturelul lui, nu e frumos să zici pas, mecla nu contează dacă sufletul e okay, zic și eu...pînă la urmă tipul e exact ce ne trebuie pentru un movie cu tîmpiți, corupție și feeling!
DOM SEMACA:
Maestre, apreciez, ești meseriaș, însă gaborul, pe lîngă că-i prost, e și pedofil pe deasupra...îți aduc poze de la casting să vezi cum se freca de niște minore!
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Frate, nu se discută: sufletul lui iubește copiii, ce-i mai curat decît copiii pe lumea asta? So, copiii e curați sufletește, gagiul iubește copiii, sufletul lui e curat...cred că va ieși un blockbuster mai ceva decît Lista lui Șnițel!
SCENA UNU DUBLA ZERO ZERO
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Rudy, amice, vreau un prim plan cu labele comisarului!
RUDY VALENTINO:
Okay, îl bag pe macac în cadru!
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE (către comisarul Mitocan):
Arată-mi mîinile, dude!
COMISARUL MITOCAN (își întinde palmele):
E expresive? Altele n-am...
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Te-ai spălat pe mîini sau nu te-ai spălat pe mîini?... that is the question!
COMISARUL MITOCAN:
M-am spălat, să trăiți, c-am fost acu cinci minute la wc...știți, prostamolul...
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE Fratele meu alb, nu e bine, nu-i bine deloc...ce filmăm noi, aud? Blockbusterul With dirty hands, nu altceva! Și tu, amice, îmi vii la filmare cu mîinile spălate....ți-ai tăiat și unghiile?
COMISARUL MITOCAN:
Da, dar numai la deștul arătător, că mă încurcau, nu puteam dezlega integrame din cauza lor!
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Să vină careva de la machiaj, așa nu se poate lucra!
ION ALUPIELEA (mînînd un cîrd de curci cu bățul, intră în cadru):
Fir-aț a dracu să fiți dă halogeni și dă haștagi, mi-ați spăriat orătăniile cu mașinăriile voaste...
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Agricultură ăsta, cine e? Ce caută pe platou?
RUDY VALENTINO:
Un figurant, maestre...n-ai zis tu, amice, să adun toți băștinoșii de pe tarla?
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
E valabil, îmi place...are labele jegoase, pămînt sub unghii, e foarte expresiv!Ia dați-i țoalele potrivite, costum la două rînduri, din tergal, pantofi romarta și o borsalino bengoasă, să vedem cum dă în cadru!
COMISARUL MITOCAN:
Și eu ce fac??? Cu rolul meu cum rămîne, că pot juca orice, și pe contele Dracula, dacă-mi dați niște partenere mai tinerele, așa pînă paișpe anișori...
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Treci la dublaj, faci cascadoria în scena finală, cu m-au ciuruit!
ION ALUPIELEA:
Ticăloșilor, ați vinit să-mi luați agoniseala de-o viață, trăzni-v-ar să vă trăznească Satana de lepre și de coropcari! Cît trăbe să mai rabde țărișoara asta din partea unor nemernici ca voi!?
SCRIPTGIRL (ajutîndu-l să îmbrace costumul):
Apreciez că sunteți genuin și nesofisticat...vă exprimați liber, fără opreliști, în limitele bunului simț, lucru rar la un creator popular!
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Bade, pe cuvîntul meu de mesriaș, că am văzut multe, de la neorealismul italian și bazaconiile lui Fellini pînă la Fifty Shades of Grey...Giani Maria Volonte e mic copil pe lîngă matale...Te fac star, sparg toate canoanele hollywoodiene cu tine! (către Scriptgirl): dă-i scenariul să citească, bagă banda cu Gică Petrescu și hai să-i dăm drumul odată!
SCRIPTGIRL:
With dirty hands scena unu, dubla doi!
STEVE ȘPILBERG ȘTEVIE:
Bagă mare, Rudy...motor!
ION ALUPIELEA (coboară stîngaci, trîntind portiera moskwiciului negru și cîntă tare, aproape zbierînd):
Găini frumoase ca-n Găești, în lumea asta nu găsești, privești adînc tîrtița lor și vei găsi povești de-amoooor!
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ce sa mai!... VOT!
|
|
|
|
Postat
de catre
Euro peea la data de
2019-03-23 03:54:01 |
|
|
|
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
|
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Excelent! Talent, stil, esențializare spirit de observați! Că mă și mir: cum naiba, ca autor, dispune de aceste daruri iar ca im nu vede că există și rândul al doilea într-un text! |
|
|
|
Postat
de catre
Elena Stefan la data de
2019-03-22 15:57:06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunt convuns ca domnul adrian mihai,obiectiv cum il stim, va aprecia enorm acest text de senzatie ,poate chiar ne va onora cu un nou rebus sau sudoku de colectie. |
|
|
|
Postat
de catre
MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de
2019-03-22 12:29:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
:))) |
|
|
|
Postat
de catre
MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de
2019-03-22 12:24:44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy, patosu contează, restu e bergănbir trezit.apreciez că-mi citești aiurelile, lasă-le dreaq dă steluțe, oricum le șterpelește stroe, poate și le lipește pe bichinei cînd iasă la agățat! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2019-03-22 12:24:13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Si,ca sa nu fiu acuzat de subiectivism de catre rauvoitorii care jumulesc gaini cu patos,iata ce scria despre mine maestrul Rechesan acum ceva timp:"aiureli, baiaderule, sonetul e la un milion de ani lumină de bîiguielile tale misongine cu aere de caftangiu.nu ești în stare să dezvolți o temă dincolo de craci, țîțe și spermanțeturi. probabil, te aplaudă babuinele tale veleitare, menopauzate cărora orice nerozie care sună manelistic le gîdilă foliculii cărunți.reprimi traume, scrii, probabil, ca să-ți alini efectele unui sindrom, de neadapat coșuros și de ejectat afectiv. repet, poți constitui un studiu de caz, eventual psihiatric, literar no way. "
12 Decembrie 2014
Nu m-am suparat, dimpotriva, ca dovada acum maestrul imi citeste cu bunavointa poezicile geniale!:) |
|
|
|
Postat
de catre
MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de
2019-03-22 12:20:57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mucias grațias...corectez, jurasic pork e mai pe Buftea! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2019-03-22 12:13:19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Un prozator de geniu, probabil number one pe segmentul lui,2 stelutze,stima,maestre Gheorghe Rechesan! |
|
|
|
Postat
de catre
MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de
2019-03-22 12:10:15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jurasic Pork :) *&vot |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2019-03-22 12:09:19 |
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23945 |
|
|
Comentarii:
120070 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|