Ținând cont de ordinea textelor, cred că oricine poate vedea cum cel de al doilea autor, Ion Pribeagu, l-a plagiat, în mod ordinar, pe primul autor, Sorin Olariu. Așa ceva? Nu pot să cred! Rușine, Ion Pribeagu!
Bine, ar fi o oarecare problemă de ordin cronologic, în sensul că Ion Pribeagu a trăit între anii 1887-1971 iar Sorin Olariu, din câte se poate vedea de aici, din Europeea, fericește un întreg popor cu creațiiile domniei-sale, fiind bine-mersi prin cele Americi, ceea ce vă doresc și dvs!
Dar eu zic să nu fim cârcotași și să ne luăm dintr-atâta…
Așadar, rămâne cum am stabilit.
Rușine, Ion Pribeagu!
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2019-03-19 00:27:42
Cine pe cine caută la oo, adrian buhai? M-ai vazut vreodata să caut răhățelele tale de integrame pe cornete de semințe pe la țigănci? Nu. În schimb tu mă cauți constant.
Postat
de catre
Euro peea la data de
2019-03-19 00:25:03
Acum cine se oftică, Popârstoceo?
Hai mai bine să lăsăm să vedem ce părere au și alți useri Europeea cu privire la abjecția lui Pribeagu, un frustrat care - ce să vezi? - a atentat la "opera" ta!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2019-03-19 00:15:55
Ehehe, n-au gainile lui peia atatia paduchi de cate ori am primit eu pe email sau pe messenger poezii de-ale mele fara a fi specificat si autorul!
Asa e cand intri in folclor.
PS: Cu integrame ajungi cornete de seminte pe care le sparg betivii in parc.
Postat
de catre
Euro peea la data de
2019-03-18 23:56:37