|
|
|
|
|
|
|
|
|
a început să clipească din ce în ce mai des |
|
|
Text
postat de
Florentin Sorescu |
|
|
Și după ce a paralizat mătușă-mea de la Câmpina, tata s-a îmbolnăvit de cancer, avea unul deosebit, medicii îl țineau la loc de cinste, cum se ținea un congres internațional, cum îl invitau și pe el, devenise vedeta familiei, aproape că-ți doreai să ai și tu cancer ca să fii privit ca pe un caz special, asta până când a devenit o modă în familie, "Tu de care ai?", se trezea câte unul întrebând, "Păi de care să am? La pancreas!", "A, păi al meu e unul mult mai mișto, are mai multe metastaze, nici nu se compară cu al tău", mătușă-mea, Maria, Dumnezeu s-o ierte, i-a dovedit pe toți, pe ea o durea sufletul că a divorțat văru-meu, Adi, și așa ceva nu se pomenise în familia mea, iar din acel moment nepotu-său, care pe undeva îmi vine și mie nepot, că nu mă pricep la filiații, a început să clipească din ce în ce mai des, de parcă i-ar fi intrat o scamă în ochi, pe mătușă-mea o chinuia rău clipitul ăsta, o răscolea la inimă, nimeni nu știe nici acum prea bine dacă a murit de cancer la sân sau de inimă rea.
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23945 |
|
|
Comentarii:
120070 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|