|
|
|
|
|
|
|
|
|
Una caldă, una rece, |
|
|
Text
postat de
Emanuel Cristescu |
|
|
Minipamflet
Erdogan sună șeful serviciilor secrete:
-Care este situația Colectiv-ului?
-Totul sub contol. "sinucigașul" în locație, televiziunile gata de transmisiuni, s-au făcut probele, circulația deviată, grupul de agenți agitatori la posturi. Avem și un plan B dacă "sinucigașul " scapă de sub control, o plasă sub Bosfor, la 10 cm sub apă și 4 șalupe pregătite, oamenii noștri din redacții sunt gata, veți fi eroul sfârșitului de an.
-Motoooor rostește Erdogan.
-Теперь,rostește Putin. Și cisternele cu petrol ISIS ale eroului Erdogan sunt pulverizate de bombardamente. |
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iată cum pulsiunile pot determina marile și complicatele analize geo-politice!
Să mă explic. Dacă aș trece comentariul MJ* printr-o grilă psihanalitică ar rezulta că o traumă aspirațional-sexulaă, undeva, cândva a determinat devenirea cum ar spune Noica, "întru" maturizarea precoce pe care distinsul o are și pe care, nu ezită să o manifeste din plin, aici în pagina bleu. Și, cum domniei sale poți să-i vorbești și de scutul de la Deveselu, domnia sa tot la fecioare se gândește. Ori acest loc geometric omun, MJ-Coran, hermeneutic vorbind ce ne sugerează? Că devenirea, finalizarea succesul reprezintă denotația inexorabilă a aspirației sus amintite. Care, în cazul domniei sale s-a soldat, după trauma inițială în fulminantul său succes actual. Potrivit căruia, după propriile-i spuse, de la văduvioare până la fete mari, toate reprezintă pentru domnia sa absolutul, succesul, împlinirea, adică acea armonie fără finalitate dintre emoție, inteligență și rațiune. Așadar operând într-o asemenea paradigmă, nota bene și, trăind o vreme în Republica lui Kant, ca și țarul din minipamfletul nostru, a înțeles, a posteriori, că frustrarea o fi ea motivantă dar nu reprezintă în plan teleologic decât 10 la sută în raport cu ce conferă motivația reprezintată de locul geometric invocat. Prin urmare, pentru MJ, a fost floare la ureche să facă inferența necesară și să ajungă, aproape apoftegmatic la concluzia pe care, din generozitatea-i ancestrală, ne-a împărtășit-o și nouă. Repsectiv "musulmanul va iesi invingator".
Dixit!
* Marele Jiidac |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2015-12-29 13:08:57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule profesor,
Parerea mea este ca in razbelul ruso-turc dintre padisahul Erdogan si tarul Ras-Putin musulmanul va iesi invingator. De ce? Pentru ca Boje-le rusilor duce o lupta de subminare a K.G.B.-ului pe cand Alah i-a promis padisahului Erdogan ca il va astepta cu sapte fecioare daca il bate pe muscalul ghiaur. |
|
|
|
Postat
de catre
Dumitru Cioaca la data de
2015-12-28 18:05:11 |
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23945 |
|
|
Comentarii:
120070 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|