|
|
|
|
|
|
|
|
|
Căpcăunii |
|
|
Text
postat de
Florentin Sorescu |
|
|
Tatăl meu nu știa să plângă. Eu cred că nu învățase. Mama zicea: "Uite așa sunt bărbații. Niciodată nu vor să-ți arate ce simt. Cândva, vei fi și tu la fel".
Măi să fie, îmi spuneam. Cum o fi
să fii bărbat. Cu cravată, bretele și
acte în toată regula. Mă gândeam eu în gândurile mele și nu puteam defel să pricep.
Apoi am crescut mare. Tata s-a îmbolnăvit de cancer și a murit. De plâns tot n-a plâns, deși îl durea rău.
Stătea cu privirile pironite în gol și aștepta. Nu știu ce anume aștepta, dar de plâns nu a plâns.
"Așa sunt bărbații", mi-a spus mama. "Chiar și când se duc pe lumea cealaltă, tot pe tăcute o fac. Nu știu de cine se ascund ei atât".
Mama era iscusită în chestiunile sufletești. Pe mine mă vedea de fiecare dată când plâng, deși încercam să mă țin tare. Avea ea o știință a ei.
"Mai așteaptă puțin", îmi spunea. "Ai să vezi în cele din urmă cum va fi"
A venit și momentul în care m-am îndrăgostit, am avut, la rândul meu, copii.
"Ce ți-e și cu bărbații ăștia", mi-a zis soția într-o bună zi. "Nu sunt în stare să verse nici măcar o lacrimă. Nu știu de cine te ascunzi tu atât".
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prea adevărat. Vot din partea unui alt căpcăun.
|
|
|
|
Postat
de catre
disparut de pe net la data de
2014-10-13 18:23:19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frumos si suficient. |
|
|
|
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2014-10-10 02:04:47 |
|
|
|
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
|
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23945 |
|
|
Comentarii:
120070 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|