|
|
|
|
|
|
|
|
|
Despre Basescu, Udrea, Directori si Miscarea Populara |
|
|
Text
postat de
ecsintescu virtual |
|
|
1. Basescu a avut un discurs bun, jucat exemplar. Din punct de vedere communicational si strategic a fost perfect. Trecerea in revista a carierei politice nu a fost nici pe departe o depanare de amitiri a unui politician aflat la final de cariera, ( cum s-ar putea specula), nici un auto-laudatio de gen “ce flacau eram odata” ( ca tot era si Boc prezent) Discursul sau s-a adresat in primul rand electoratului si membrilor PDL . Adevarata miza.
2. Elena Udrea a avut si ea o aparitie bine lucrata. A vorbit rar, liber. Nu a mai accelerat discursul, a fost inteligibila si precisa. A intarit mesajul lui Basescu. “Fara mine, voi PDL erati nimeni. Eu am fost ministru, primar general, presedinte si chiar daca m-am prabusit in sondaje si sunt paria, masurile dure le-am luat pentru ca asa a trebuit. Elena Udrea a fost epocala: “Si ne-am dus noi, tineri alesi consilieri judeteni, l-a domnul primar general, si i-am zis sa schimbe directorii, nu pentru ii cunosteam sau le cunosteam activitatea, ci pentru ca vroiam sa punem UNII DE-AI NOSTRI (sic). Si primarul ne a zis “Duceti-va ma baieti afara pe strada si daca va cunoaste lumea la vreun colt, atunci sa schimbati directori. “ Absolut fabulous. Deaici desprindem urmatoarele: Numai el, Basescu,( cunoscut de toata lumea) putea schimba directorii si sa-I inlocuiesti cu rude, prieteni, nepoti . Notorietatea (buna sau rea) da dreptul sa schimbi directorii. Competenta profesionala a directorilor ( vechi sau noi) nu este un criteriu.
Ma intreb ce jaf a facut tarancuta asta cu greieri in calcaie la Ministerul Turismului, pentru ca la cat e de cunoscuta, ca metresa lui Basescu etc, si-a pus toti ciracii in functii de conducere.
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mare`i gradina lu` Basescu! :) Ecsi nu te lasa... ia coasa! |
|
|
|
Postat
de catre
Octavian Sergiu Ciurtin la data de
2014-03-23 16:43:52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mare`i gradina lu` Basescu! :) Ecsi nu te lasa... ia coasa! |
|
|
|
Postat
de catre
Octavian Sergiu Ciurtin la data de
2014-03-23 16:43:52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PMP şi sigla sa
Chiar de n-o să vă convină,
Eu pe voi nu vă votez,
Mărul vostru e de vină
... N-are miez. |
|
|
|
Postat
de catre
Mitica Ion la data de
2014-03-23 08:39:06 |
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23945 |
|
|
Comentarii:
120070 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|