|
|
|
|
|
|
|
|
|
exercițiu la paralele |
|
|
Text
postat de
adrian mihai |
|
|
după cum bine știți, acum o lună, în muntenegru, un autocar cu români s-a prăbușit într-o râpă. președintele tuturor românilor, simțitor de felul lui, a tăcut mâlc. bineînțeles, profund solidar cu cei ridicați la ceruri!
ieri, însă, același președinte l-a făcut pachet pe dr. bădișteanu și l-a trimis, glonț, în turchia, să vadă ce și cum cu regele rroma, distinsul cioabă.
acu eu mă tot gândesc cam ce l-o fi mânat în luptă de data asta. să fie, oare, cele câteva sute de mii (poate peste un milion) de voturi din etnia cu pricina? așa s-ar părea!
drept pentru care cred că mai nimerit e să-i rezervăm omului o titulatură ceva mai melomană, din "președinte tuturor românilor" să-i spunem "voievodul țiganilor".
că tot declara, mai deunăzi, cineva, aici, în site, că e mândru de președintele lui și că îl iubește de nu mai poate.
zicea regretatul ion băieșu că iubirea e un lucru foarte mare!
păi nu?
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ce-i drept, e drept! |
|
|
|
Postat
de catre
Florentin Sorescu la data de
2013-08-19 11:15:51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
care Arafat măi, papagal cu flașnetă?
ăla pe care-l trimitea iubitul tău - apropo, ce poziție preferă? - la garderobă, pe motiv de "ghici, ghicitoarea mea?"
măcar ai primit ceva de drogangeală pe tema amorului încins pe care-l exibi aici, sau o faci, ca prostu, pe uscat, în virtutea instinctului de slugă pluri/geo/direcțională?
|
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2013-08-17 22:54:11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lăsați-l dracu pe bețiv, nu-l mai băgați în seamă, că e "singur" contra a 7,4 milioane de români (vezi colega de "principii", esculab) - simbolic vorbind - români care se străduiesc să se ferască de damful lui și nu reușeasc. insul e ambalat la ora asta, a scăpat bobocii-n boscheți și se răstește la ei să se adune.
ps: dacă noi suntem cei 7,4 români, atunci ei - respectiv alcoolmetru cu gîtlej, esculab & co - prin contrast, ce sunt? ghici, ghicitoarea mea! (vezi bășilă).
|
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2013-08-17 22:49:42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian matei, PONTA e PRIM MINITRUL ROMANIEI! beneficiar de miscarea pro-Arafat. ( ce tara dementa avem, iesim in strada pentru tokesi si arafati ca sa ne schimbam presedintii) Romanii erau cazuti in rapa si el batea basica. Urat. Noroc cu presedintele ca l-a sunat pe Arafat si s-a ocupat palestinianul de romani.
Bradisteanu este un mare profesor. A furat pentru inima lui mai multi bani decat inima amaratilor de romani. Nastase era un infractor consemnat la bulau. Deci?
|
|
|
|
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2013-08-17 22:36:05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gaspadin latunski, chiar nu era cazul să înstelați textul!
de la dvs nu stele aștept, ci o vorbă bună acolo, în transnistria, în caz că voi fi nevoit să cer azil politicos...
onoare muncii!
|
|
|
|
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2013-08-17 22:09:28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tot pe rând:
-absolut normal să se ocupe dl. dr. arafat, e cel mai competent pe linia asta. ce-ar fi trebuit să facă ponta, să ia o coardă de alpinist și să coboare el, în râpă, în rapel? era la baschet, care e problema? alălalt era frânt, căzut pe sub birou, sub povara a 3-4 sticloanțe de vizichi. unul viață sportivă, celălalt alcoolist...
-rugămintea lui alcoolică la brădișteanu făcea, cumva, referire și la oareșce dosare la care se pricepe al dracului de bine repudiatul de către popor?
-și de ce nu l-o fi rugat pe eminentul firurg și cu o lună în urmă, ăsta e "președintele tuturor românilor care îi convin lui"? o fi privatizat?
|
|
|
|
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2013-08-17 22:03:25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ion peia, hai sa facem un sondaj, un referendum, ca sa te avem pentru noi. |
|
|
|
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2013-08-17 21:18:36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian matei, s-o luam pe rand.
"după cum bine știți, acum o lună, în muntenegru, un autocar cu români s-a prăbușit într-o râpă. președintele tuturor românilor, simțitor de felul lui, a tăcut mâlc. bineînțeles, profund solidar cu cei ridicați la ceruri!"
Fals! Presedintele stia. A luat legatura cu" calaul sau" Arafat. Singurul care s-a ocupat de acel dezastru. Ponta juca baschet. Mortii cu mortii, vii cu vii! A negat vreodata premierul ca el juca baschet cand Arafat era plecat pentru a recupera trupurile cetatenilor romani? Cred ca nu.
"ieri, însă, același președinte l-a făcut pachet pe dr. bădișteanu și l-a trimis, glonț, în turchia, să vadă ce și cum cu regele rroma, distinsul cioabă."7
Fals. Basescu l-a rugat pe Bradisteanu in calitate de prieten al lui Cioaba. Nu in calitate de presedinte. Bradisteanu a plecat acolo pe bani buni, platiti de tigani. Ca sa salveze o viata a unui cetatean roman. S-a laudat Basescu ca l-a trimis pe Bradisteanu? Sau s-a laudat Bradisteanu ca l-a sunat Basescu?
"drept pentru care cred că mai nimerit e să-i rezervăm omului o titulatură ceva mai melomană, din "președinte tuturor românilor" să-i spunem "voievodul țiganilor".
Ponta s-a suparat ca Bradisteanu nu a fost bafat la bulau alaturi de Nastase, un alt tigan important pentru tara. Asta daca Vadim Tudor nu minte. Intrebare. Ma baieti, cu domn profesor aliniat, l-ati votat ma pe Basescu. Ca eu nu l-am votat in viata mea.
" după cum bine știți, acum o lună, în muntenegru, un autocar cu români s-a prăbușit într-o râpă. președintele tuturor românilor, simțitor de felul lui, a tăcut mâlc. bineînțeles, profund solidar cu cei ridicați la ceruri!
ieri, însă, același președinte l-a făcut pachet pe dr. bădișteanu și l-a trimis, glonț, în turchia, să vadă ce și cum cu regele rroma, distinsul cioabă.
acu eu mă tot gândesc cam ce l-o fi mânat în luptă de data asta. să fie, oare, cele câteva sute de mii (poate peste un milion) de voturi din etnia cu pricina? așa s-ar părea!
drept pentru care cred că mai nimerit e să-i rezervăm omului o titulatură ceva mai melomană, din "președinte tuturor românilor" să-i spunem "voievodul țiganilor".
că tot declara, mai deunăzi, cineva, aici, în site, că e mândru de președintele lui și că îl iubește de nu mai poate"
Da! Eu, ecsintescu sunt mandru de faptele presedintelui Romaniei. Chiar si in aceasta speta a dovedit ca este presedintele tuturor cetatenilor romani. Tiganii sunt si ei romani, nu-i asa. Ca marcheting politic, politicianul Basescu a fost devastator. Ponta, un amator. Si misto declaratii tigancii: turcele au fost ca autoritate mai bune. Si frumos EBA! |
|
|
|
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2013-08-17 21:17:26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iubire?
nici cît o centimă, a.d.!
aici e vorba de obișnuita bulibășeslă băsistă, făcută în derîdere față de români și în interes exclusiv față de gașca lor infectă, indiferent de nuanța copărtașilor.
nu, ei nu se iubesc - iubirea e un sentiment care implică stări de elevație și purificare, generozitate față de aproapele - nu se iubesc, se adună grămadă, la semnalul de atac al haitei.
sigur, cu cît sunt mai dispersați genetic și mai pestriți moral, cu atît sunt mai solidari. obișnuita mizerie istorică a cetei de jăpcari care pun mîna pe frîiele puterii și nu le mai lasă nici morți.
punctual vorbind, dacă ceaușescu și-a făcut vaca savant, ăsta vrea să-și facă curva prezidant!
istoria se repetă cu un cinism pragmatic, demn de casta machiavellilor!
|
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2013-08-17 19:18:51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
io, latunski, am înstelat textul. ca să vedeți de ce îmi iubesc președintele, pe Evgheni Șevciuk, evident... |
|
|
|
Postat
de catre
latunski criticul la data de
2013-08-17 08:00:24 |
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23945 |
|
|
Comentarii:
120070 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|