De ce votez DA la referendumul pentru demiterea lui BASESCU
Text
postat de
Mihail Buricea
Din aceleasi motive ca si ale autorului insemnarii de mai jos:
"Votez DA din următoarele motive:
Pentru măsluirea dosarului Flota;
Pentru că minte într-o veselie;
Pentru că râde sardonic;
Pentru că e lipsit de caracter;
Pentru că e un laș, perfid și grobian;
Pentru că nu a făcut NIMIC, ABSOLUT NIMIC, pentru România;
Pentru că i-a alungat pe tinerii valoroși din țară;
Pentru că a păstorit o grupare de tip mafiot și nu poporul român;
Pentru că ne-a promis ,,Să trăiți bine! și bine trăiește doar el și gașca portocalie;
Pentru că a menținut un permanent scandal în societatea românească;
Pentru că a pozat în luptătorul anticorupției și este primul corupt al țării;
Pentru că e fanfaron și bețiv, la fel ca și Carol al II-lea;
Pentru că a sifonat, prin Elena Udrea , mare parte din bugetul țării;
Pentru că și-a creat o avere mare prin șiretlicuri ,,legale ;
Pentru că și-a cumpărat (cel puțin în al doilea mandat) scaunul prezidențial cu doi pești și-o pungă de mălai;
Pentru că a fraudat alegerile și a fost (i)legal ales, îndeosebi la Paris, cu ajutorul diplomatului Teodor Baconschi ;
Pentru că ne crede un popor de proști ce poate fi lesne păcălit;
Pentru că a creat un sistem de otrepe, gata s-o vândă și pe mă-sa, pentru privilegiile puterii;
Pentru că și-a aservit justiția și procuratura;
Pentru că și-a subordonat principalele instituții de informații ale statului român;
Pentru că s-a ocupat doar de compromiterea oamenilor politici din partidele adverse (la fel ca și Carol al II-lea), el, cel mai compromis, dar apărat fiind de autoritatea funcției prezidențiale;
Pentru că a simulat democrația și a generat o oligarhie portocalie, acum a ,,cămășilor albe, mâine, cine știe dacă nu, a ,,cămășilor verzi de tristă amintire;
Pentru că a dezbinat societatea românească și a aruncat-o într-o stare de mefiență generalizată;
Pentru că nu a coagulat forțele politice pentru binele țării;
Pentru că a făcut numai rău țării și mai ales românilor;
Pentru că ne-a acrit sufletele;
Pentru că nu a reușit să constituie bipartitismul, cum este practica în principalele țări democratice (SUA,Anglia, Germania);
Pentru că nu respectă VALORILE LIBERALE, ci doar privilegiile și clientela politică portocalie;
Pentru că a politizat toate instituțiile statului cu indivizi abnormi, lipsiți de profesionalism - otrepe aservite lui.
Pentru că a promovat-o pe Eba în ,,succesuri politice, furând la greu prin madame Ridzi din bugetul statului;
Pentru că mi-a furat din pensie ca să se îmbuibe el și familia lui și acoliții portocalii;
Pentru etichetele maimuțică, găozar, țigancă împuțită;
Pentru că a dus-o pe nevastă-sa între țigani și Mondialul i-a pus la gâtul primei doamne o salbă de aur;
Pentru că, în afară de Angela Merkel (pdl-ul fiind afiliat la partidul popular) , ceilalți președinți - Sarkozy și Berlusconi l-au tratat cu sictir;
Pentru că în politica externă nu a realizat nimic, dar absolut nimic;
Pentru că s-a comportat ca un pirat și nu ca un adevărat căpitan de vas;
Pentru că e lipsit de scrupule mimând iubirea de popor;
Pentru că s-a cocoțat pe umerii românilor, așa cum s-a cocoțat pe umerii nătângului de marinar de pe vasul său;
Pentru că urinează, la fel ca Patapievici, în capul românilor;
Pentru că este cel mai urât bărbat al României.
Vasile Anton, Iași, 10 iulie 2012 "
iata si linkul motivelor de mai sus:
http://reteaualiterara.ning.com/profiles/blog/show?id=1971741%3ABlogPost%3A1587232&xgs=1&xg_source=msg_share_post
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!
Comentariile
userilor
peio, europeea nu mai e de multă vreme un site literar. dar tu, literar și nu numai, vorbești imens. și e o vorbă, nu mai știu a cui "în orașul în care se vorbește de virtute, virtute nu e". nu știu dacă pricepi. nu cred. dar cumva, te poți consola, totul e relativ, pentru unii ești genial, deși pentru alții doar amuzant. unii te folosesc, altora le alungi plictisul, în fine, pe alții, printre care mă aflu și eu, îi plictisești cumplit. mai precis, pentru mine ești un rapsod aproximativ. notează-ți, un rapsod aproximativ.
p.s. pentru neinițiați sau pudibonzi, "peio", inclusiv grafia, e apelativul de maxim respect colocvial, corespunzător acestui "rădulescule".
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2012-07-18 22:56:05
rădulescule,
O elementară explicație a oricărui fenomen, fie el și de domeniul psihic, ne spune că cel ce se uită cu insistență la altcineva, sfîrșește prin a-i atribui aceluia propriile-i tare. Un fel de receptare a unei imagini, prin reflecție totală.
Mai mult: faptul că un număr de indivizi își interpretează propriile idiosincrazii, suspect de solidare, în registru moncrom al impresiei sumare și violent ofuscate, nu înseamnă că acel grupuscul are musai dreptate. Ba chiar faptul că însumează, prin același tip de acord, un anume tip de idee, încadrează fenomenul în spectrul susceptibil al spiritului de haită. Ca individ, nu vei avea niciodată dreptate, în clipa în care cutezi să te aperi de un grup de potăi învrăjbite, cu bățul. Ți se va reproșa, ulterior, lipsa de afecțiune zoofilă, monstruozitatea defensivă cu care ți-ai apărat ciolanele de dinții javrelor, exacerbarea orgoliului propriu, vizavi de rezonanta magnetică a grupusculului.
Dacă eu sunt, cum sugerezi, nebun, apoi parcă e ceva mai demn, decîrt să fii o curvă masculină, care umblă cu vorba, de colo-colo!
Eu nu regret că ne-am întîlnit nu chiar așa, din întîmplare, precum sugerezi tu!
pentru că am mai adăugat o fișă caracterială la diversitatea umană cu care m-am confruntat: acea a marii prefăcătorii, drapată în aparențe culturale!
Dealtfel, sunt indivizi mult mai dotați intelectual ca tine, care sunt la fel de decăzuți (observă eufemismul!), în plan moral.
Oricum vei încerca să te aperi, vei rămâne în panoplia trofeelor mele, o mare șulfă!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2012-07-18 21:48:01
asta-i karma, peio. faptul că ne cunoaștem e una din acele reciproc nefericite întîmplări ale vieții, fie lipsite de orice semnificație, fie a căror semnificație ne scapă. cineva, o cunoștință comună, ne-a invitat pe amîndoi la o bere. sincer, acum, la cîțiva ani după, sunt foarte supărat pe mine că am acceptat invitația... ești bolnav de ură și neputință, bătrîne bard, iar bazooka ta din ce în ce mai fleșcăită, a început să împroaște în toate direcțiile. nicio altă aluzie. firește, măcar din considerente care țin de igiena elementară, oamenii reacționează. reacționez și eu, ca și doamna de care vorbești, ca și alții, nu puțini, de prin saiturile de unde ai fost declarat indezirabil. riscul de-a mă întoarce, după 5 ani, la nivelul de acces 10 în europeea are consecințe minore. repet, ești bolnav. sănătate, omule.
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2012-07-18 21:24:37
rădulescule,
Uite care-i poanta: oricine, care nu te cunoaște personal, te-ar putea crede. Vorbești mumos! Căci, vorba aia, la gargară, se pricepe orice turmentat din gară! Problema ta e că nu ai dat peste un prost! Ai tot încercat, prin fel și fel de subterfugii, să mă racolezi! Nu ți-a mers, căci am un radar special, montat în epifiză: mă prind, una-două, de ceea ce vor inșii de la mine.
Aș putea să-ți trag o mamă de înjurătură, în momentul în care faci aluzie la faptul că aș fi bun de psihiatru. Dar te las în durerea ta, căci cu un colportor mîrșav de calomnii, care, culmea! se mai și ascunde în spatele scuzei că nu el a scris porcăriile din misiva aia, ci altcineva, tu doar le-ai manipulat, ai făcut un gest de onestitate exemplară!... cu un astfel de individ nu am ce discuta. Te las, zic, în durerea ta, căci un ins care dă telefoane și înjură lumea, pe din dos, nu este decît un exemplu subdemn de micime de rîmă!
Și ce să discuți cu rîmele?
Cel mult, să le pui în cîrlig, pt a momi ceva fîțe, la marginea lacurilor!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2012-07-18 20:36:34
err - în ce privește
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2012-07-18 19:57:33
peio, în ce soluționarea problemei tale, i-am evocat încă de anul trecut d-lui Cristescu o posibilă soluție; domnia sa elaborase cîteva amendamente la regulament, apelase la o nouă echipă editorială, avea în proiect înființarea unei instanțe de etică, etc.
eu, mai practic, i-am propus angajarea unui psihiatru.
acum, că am renunțat la funcția editorială, îmi permit să reiterez propunerea.
p.s. "posturile" despre care afirmi că au dispărut se află mai jos:
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2012-07-18 19:56:56
"să dai chiar în halul ăsta cu mucii-n fasole" (rădulescu)
rădulescule,
1. Avînd în vedere obstinența înduioșătoare cu care se predică pe aici respectul față de regulamente și de, oh! înalte principii academice, nu pot decît să observ, încă o dată, cum se practică avan dubla măsură: dacă unii sunt imediat atinși la lingurică, în situația în care se exprimă ceva mai abraziv, în schimb, alții, care se exprimă, după cum se vede, destul de MUCILAGINSOS ECOeuropeic, sunt lăsați să zburde, fără nici o opreliște. Mișto!
Ți-aș sugera, simplu, să-ți înghiți replica!
2. Deobicei, cînd ești ars de soare, în alte condiții decît cele în care stai tolănit, cu burta-n sus, să dai la fîțe, adică să pierzi vremea de pomană, bibilind, din cînd în cînd, nylonul sau momeala, la marginea lacului, în alte situații, zic, poți fi ars de soare pentru că mai și muncești serios. Oricum, îți urez să freci, pe mai departe, șurubelniță și microfonul!
3. Ești foarte ofuscat pen'că ți-am spus adevărul? Că ești băsist? Că singura ta sarcină, pe aici, a fosta aceea de a-ți face munca de răspîndac al băsismului? E normal: să fii pus în situația neplăcută de a fi deconspirat, nu e chiar plăcut.
4. Văd că a dispărut postul în care te milogeai la jupîn să te elibereze din "foncție"!
Oh, ce teatru jucai, vericule, ca și cum, dacă nu mai aveai activitate, fără să faci public temerarul tău gest de retragere din staff, pen'că ți s-au dat alte însărcinări, deci dacă o lăsai moartă-n păpușoi, pracă te-ar fi penalizat carevașîlea! Da' vruseși să faci pe damoleta tragică dintr-un act șiekspirian, să te plîngă cioacă & co, fincăci dispare geniul rădulescu din echipa de răspîndaci!
Cutremurător!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2012-07-18 17:22:50
"Uite, tată, că a apărut și discretul băsist, rădulescu, la interval!" (ioan peia)
bade, mărturisesc că deși nu te-am suspectat niciodată de prea multă inteligență, nu mă așteptam tocmai acum, la al 20-lea comeback definitiv și irevocabil, să dai chiar în halul ăsta cu mucii-n fasole... (rog noii editori să-nchidă un pic ochii, să zicem în virtutea unor posibile sentimente colegiale). iar stătuși prea mult la soare, se vede treaba. sănătate maximă, taică.
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2012-07-17 23:38:43
Radu,poate ca...
Aratand cam tot ce are
pare ca a prezentat
feței universitare
teza lui, de doctorat.
Postat
de catre
Camila Petrescu la data de
2012-07-17 22:55:47
Uite, tată, că a apărut și discretul băsist, rădulescu, la interval!
Nu, nu e vorba de lipsă de "maturitate", ci de necesitatea de a sta în umbră și a dirija subtil lucrurile.
A răbdat cît a răbdat, și, primind, de astă dată, alt ordin, - ordin imperativ să se implice, căci arrrde!!...- hop, că și-a marcat teritoriul.
Deocamdată, a intrat în scenă prin bay-pass: legîndu-se, printr-o sugestie, deopotriv de scîrboasă și dezonorabilă, de o fotografie, în care un dulău se exprimă ceva mai lejer pe o margine a decorului.
Nu pot spune decît că e specific și previzibil pentru băsiști, în general, și pt discretul rădulescu, în special.
I-am recomanda ca, dacă e atît de încîntat de prestația dulăului, ar putea să-l ia acasă. Și-ar vindeca eventuale stări de stres, mîngîindu-l părintește pe burtică!
Postat
de catre
ioan peia la data de
2012-07-17 21:31:56
domnule profesor dr. Buricea, să fiu mai clar - e vorba de patrupedul din poza de mai jos, care, după cum vedeți, nu poartă chiloți...
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2012-07-17 20:41:41
erata:
nu voi fi in stare "sa inteleg"
"i se pun", in loc de "i se pune"
Postat
de catre
Dumitru Cioaca la data de
2012-07-17 18:40:02
"Esti tu in stare sa pricepi ceva din teza mea de doctorat?
Eu vcred ca nu!"
(Mihail Buricea)
Vecine,
Nici eu nu voi fi in stare din teza ta de doctorat pentru simplu motiv ca ea este o lucrare care nu a fost plagiata si aduce lucruri noi intr-o stiinta la care eu, vorba lui Creanga, nu am ajuns nici pana la laba gastii.
Insa toata lumea intelege teza de doctorat a omusorului de stiinta Victoras, fiindca ea a fost plagiata. Si un om cu patru clase, daca i se pune in fata cele doua teze de doctorat, vede ca in ele sunt sute de pagini identice, deci unul din autori este musai sa fie un hot. Si noi doctorii (intamplator si eu am o astfel de patalama) sa atacam un presedinte care a dat tot timpul dovada ca este un betiv si afemeiat onest, de dragul unui doctor fals? Nu se face!
Postat
de catre
Dumitru Cioaca la data de
2012-07-17 18:37:05
af, mai torn și eu, ca tot românul imparțial! însă, spre deosebire de alții, doar în pahar...
așa că stai liniștit (cel puțin în ceea ce mă privește, nu răsăpund de ce fac alții).
cât despre lovitura de stat, îmi fac cruci mari pe piept! af, cam cât de cretin consideri tu poporul ăsta din care, vrei- nu vrei, faci și tu parte?
dacă și referendumul poate fi asimilat (în viziunea ta, of course!) cu lovitura de stat, atunci te rog frumos să ne definești și nouă, ăstora, mai bolovani, cam în ce ar consta democrația în viziunea lu' matale?
chiar m-ai făcutără curios!
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2012-07-17 17:55:43
Adrian, daca, prin absurd, cei doi vor rajunge sa duca pana la sfarsit lovitura de stat, si daca, tot prin absurd, ai putea sa ma torni la noile structuri de securitate, asa-i ca m-ai turna si ca ce vei cere arestarea mea pentru uneltire? :)
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2012-07-17 17:27:06
Sincer, este un "breaking news"!!! Intr-adevar, acum incep sa se separe apele si sa vedem cine accede la putere. Este o situatie foarte foarte periculoasa. (si o spune cineva care NU este "basist").
Revin la ce spuneam mai devreme: trebuie sa invatam sa fim un electorat fffff pretentios. La urma urmei, cand mergem la magazin si ne luam o pereche de pantofi, nu suntem foarte selectivi?? A, sigur, ne uitam la pret, dar asta pentru ca nu avem multi bani in buzunar. Nu avem bani, luam lucruri ieftine. Prin extrapolare, asa si cu electoratul din noi. Nu suntem suficient de "bogati" sa ne luam un guvern bun? Pai mai deschidem ochii, lasam gandirea viscerala la o parte (sau pt fotbal) si judecam rece. Atunci, se cheama ca am pus mana pe bani si ne putem permite si noi un lucru bun.
Eu nu inteleg de ce trebuie sa ne uram intre noi. De ce trebuie sa ne consideram basisti/antibasisti? De ce trebuie eu sa platesc strategiile politice obscure ale unei legaturi politice de conjunctura? Eu stiu ca am un presedinte votat, bun/rau, si vin unii, care proclamand vointa poporului vor sa-l dea jos, folosindu-se de votul meu. Raspunsul meu, este NU. Voi, politicienii, asteptati sa va vina randul. Eu va votez pe voi si nu invers. Daca vreti sa-l dati jos folosindu-va de votul meu, veniti cu metodologia bine pusa la punct, veniti cu argumente solide si nu cu texte. Faceti-va temele si nu incropiti. Nici mie nu-mi place de basescu de cele mai multe ori, dar, repet, nu suntem la un "fun-group" si romania nu-i facebook.
Propun sa-i educam pe politicieni si sa inteleaga ca noi ii votam pe ei si nu invers. Si, daca vor sa schimbe un regim, mai bine sa se gandeasca de 3x inainte. Am patit-o si cu ceausescu, exact la fel. L-am dat jos (prin revolutia noastra) ca sa aducem liga a 2-a (prin manipulare ordinara) la putere. Si doar noi am platit cu varf si indesat. Nu ei. Propun sa nu mai repetam greselile astea.
Eu stiu ca daca vrei o slujba importanta (ma refer la ceva de conducere) trebuie sa fii un EXPERT. Trebuie sa muncesti mult ca sa ajungi in varful piramidei. cum este posibil ca sa ajungi presedinte doar urland "jos basescu". Cum este posibil sa ajungi Prim ministru cu o teza furata??
De ce i-as sustine pe ei?
Iata de ce nu voi vota DA la referendum. Pentru ca a 2-a revolutie va fi strict a electoratului.
Daca noi, cei care votam, ne comportam ca vitele, conducatorii nu vor fi altceva decat niste vacari. Si asta, exclusiv din cauza noastra, ca noi ii punem acolo.
Repet, aici nu este vorba de basescu. Este vorba de noi, sa ne educam noi ca si electorat. Nu dam jos un presedinte, in absenta unor dovezi clare, de netagaduit, ca a incalcat constitutie, in mod grav. Daca aplicam aceasta strategie, s-ar putea sa fim si noi dati afara din slujbe, doar pt ca "nu ne place fata ta". Pe ce lume traim??
Postat
de catre
Viteazu Traian la data de
2012-07-17 16:40:39
te faci că nu înțelegi, af!
nu, nu e deloc culmea! să fie dat jos de la etajul vilei la subsol, la arestul CP al politiei capitalei, are de răspuns la niște întrebări incomode, ca și frățiorul blejnar...
la blejnărie cu ei!
Postat
de catre
adrian mihai la data de
2012-07-17 16:40:00
Epigramist, poate ca esti sincer, sunt dispus sa te cred, dar de unde mai doresti sa il dai jos? Asta e culmea :)
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2012-07-17 16:27:25
Sincer sa fiu si eu l-as da jos pe Basescu asta. Cu suturi in fund. Dar cand vad cine o sa ii ia locul...
Postat
de catre
General Motors la data de
2012-07-17 16:15:10
E oficial, Victor Ponta a plagiat. Comisia de etica a decis in unanimitate ca premierul Romaniei a furat capitole intregi din teza sa de doctorat.
Avem un hot, ce facem in aceasta situatie? Daca premierul ar fi fost membru al acestui site, lucruruile ar fi fost clare.
Domnule Buricea, astept sa va spuneti opinia, pentru ca mai indreptatit decat dumneavoastra nu este nimeni.
Este premierul Romaniei un hot?
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2012-07-17 16:05:48
Tocmai m-a sunat presedintele meu si m-a rugat sa-i dau domnului Mihail Buricea urmatorul link:
Domnule doctor, aveti nesperata ocazie sa discutati cu presedintele ales al Romaniei.
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2012-07-17 15:19:42
Stimate d-le Profesor,
pai asa pot face si eu o lista oricarei perosane din tara asta. 90% din cele scrise de dvs. sunt simple "obiectii". Defectul lor este ca sunt absolut discutabile/atacabile. Daca pe Dvs. v-ar da afara de la serviciu pe motiv ca "ne-ati acrit sufletele" ce ati spune???
Dati-l jos pe base dupa alegerile din noiembrie, era si este mai cinstit si justificabil. Si pe baza unor argumente de fier. Asa, poate votam si eu DA. Insa, se da nastere unui precedent fff periculos, asta este problema. In romania politica functioneaza pe precedente, stim.
Si totusi nu inteleg: de ce trebuia tot tambalaul asta, cand acum cca 1 luna PSD-ul spunea sus si tare ca nu considera oportuna suspendarea lui basescu? Se schimba planurile de la 1 luna la alta? Nu avem si noi voie sa stim? Parca USL-ul voia "o tara ca afara". Sau gresesc cumva si sunt un basist?
Eu cred ca trebuie sa fim un elecorat pretentios si nu usor de dus de nas. Unui electorat pretentios, selectiv (asa cum noi nu vrem sa fim, din pacate) nu-i schimbi politicile si mesajele de la o luna la alta. Nu alegem presedintele asociatiei de locatari si nu dam jos comitetul de bloc. Nu se poate asa ceva. USL face greseli enorme, as spune catastrofale prin toata graba asta, improvizatia care nu a scapat neobservata, chiar si in alte tari. Nu au aratat niciun pic de inteligenta. Si asta-i fff rau cand vrei sa guvernezi o tara. Noua ne va fi rau. Indiferent ca suntem "basisti sau nu". Solutia corecta din pct. nostru de vedere (al electoratului) este sa mustram la vot aceasta miscare mai mult decat dubioasa a USL-ului pt ca apoi, pt alegerile parlamentare sa-si caute oameni de cea mai buna calitate, competenti, program solid de guvernare si ii votam. Or, ei nici macar o echipa n-au avut. au dat jos guvernul OK, dar apoi? Ce ministri avem? 2nd hand. Daca nu procedam asa, vor vedea ca le merge si nici gand sa schimbe ceva. Daca sunt destepti, asa ar face. Dupa care pica si basescu. Dar, se vede ca altcineva le face politica, cineva care nu avea interesul sa-l dea jos pe basescu acum 1 luna si care acum se grabeste fff tare. Si are nevoie de noi. De ce i-am servi cand noi nici macar nu stim cine este. Sau stim?! Hm...
De ce trebuie sa platim din buzunarul nostru petrecerile altora? Unde gresesc?
toate cele bune,
AG.
Postat
de catre
Viteazu Traian la data de
2012-07-17 14:24:57
Radu, comentariul tau n-are nicio noima!
Credeam ca te-ai maturizat, dar cred ca nu ai nicio sansa!
Postat
de catre
Mihail Buricea la data de
2012-07-17 13:55:55
distinse d-le profesor dr. Buricea,
apropos de titluri universitare și doctorate,
Comisia de Etică a atelierului literar europeea, analizîndu-ți cu respect CV-ul, la
http://software.ucv.ro/~mburicea/
(cel din europeea a dispărut)
și dînd peste poza de mai jos, intitulată "Tata Mihai pe Acropolis/Atena - Dec 1999"
http://software.ucv.ro/~mburicea/Athena.jpg
te roagă să intri un pic cu photoshop-ul pe anumite detalii anatomice ale personajului canin din partea dreaptă a imaginii, starea lui de entuziast avînt erotic nefiind tocmai potrivită nici cu solemnitatea ambientului, nici cu morga academică a personajului central.
Radu, secretar
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2012-07-17 13:28:14
Esti tu in stare sa pricepi ceva din teza mea de doctorat?
Eu vcred ca nu!
Postat
de catre
Mihail Buricea la data de
2012-07-17 12:29:22
Domnule Buricea, pentru orice inginer cu specializarea dumneavoastra, ca sa inteleleaga de ce votati asa precum sustineti, cred ca ii este suficient sa va citeasca lucrarea de doctorat.
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2012-07-17 11:04:41