|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unor useri |
|
|
Text
postat de
Vasile Hurmuzache |
|
|
Va scriu din mine ca din schit,
Ca inaltat din rugaciune:
-Sa nu iesiti nicicand din mit,
Din inocenta,din minune
Voi nu iesiti la bara des,
E prea frumos la voi acasa...
Si cand o faceti,la cules
Din curcubeu numai matasa
Ca e arhaic sau modern,
In vers ritmat sau alba rima,
In urma voastra,din poem
Revarsa zorile lumina
Nu va cunosc decat din scris
Dar ati convinge si-un ateu
Ca voi traiti in orice vis
Prin care trece Dumnezeu
Si uneori,ca un barbar
Ma napustesc din poezie...
-Pe drumul vostru spre Calvar,
Pe Crucea voastra ce vor scrie?
S-au adunat un pumn de huni
Si niste pasari migratoare,
Care se cred atat de buni-
Ca fara aripi pot sa zboare...
Ii citesc calm si relaxat
-Ca poti pe degete sa-i numeri-
Si-i zborul lor doar ridicat
Din ochi in sus si dand din umeri...
Voi credeti ca sunt paparude...
Dar zornaie arginti-n haina
Si-s mandri tare ca sunt Iude,
Mancand din Cina cea de Taina...
Dintre toti ,,greii " acestui site am putut discerne cu greu cativa Oameni care au cu adevarat caracter.Nu le dau numele,evident de ce.Si,sa nu-mi rastalmaceasca
binevoitorii cele de mai sus zise,afirm ca nu ma refer
la marea majoritate a userilor,deoarece eu nu sunt Mafalda,sa-i cunosc si sa-i judec pe toti.
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vă mulțumesc pentru aprecieri, domnule Hurmuzache.
Nici nu bănuiți cît de mult îmi doresc să pot, la rîndul meu, să apreciez ceva la domnia voastră.
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2012-03-10 08:18:06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stimate domn Bordas,este mai mult decat clar ca v-ati propus sa {ma} faceti praf si pulbere.Dar, ramane de vazut.Oricum, va apreciez limbajul civilizat si ironia cu staif. |
|
|
|
Postat
de catre
Vasile Hurmuzache la data de
2012-03-10 02:34:43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aveți dreptate, domnule Hurmuzache.
Mai mult, dumneavoastră aveți întotdeauna dreptate. Și mult talent. Har. Logică. Modestie. Știință de carte. Lecturi vaste. Argumente pertinente. Orice.
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2012-03-07 19:39:32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stimate domnule Bordas,
Din lipsa de timp,rezum,astazi,raspunsul meu vis-a-vis de comentariul d-vs:Infatuare!
Da,aveti dreptate,pauci vero electi! |
|
|
|
Postat
de catre
Vasile Hurmuzache la data de
2012-03-07 01:18:33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Genial, domnule Hurmuzache.
Iată ce înseamnă să stîrnești talentul creator. Un rechizitoriu care ar face negru de invidie orice școlar de la arte și meserii.
Nu e de colea să-ți porți cititorul de la drept la istoria aztecilor, metecilor, toltecilor, mayașilor și apașilor, de la Eminescu la Shakespeare trecînd prin Mahabharata, de la Tiranozaurus (sic!) Rex la Regele Maimuță, de la Gura Humorului la Ranchiunoasa.
Apropo, ați uitat de Confucius. Și de Mama Omida.
Îmi însușesc toate acuzațiile. Mai puțin aceea că mi-aș fi propus vreodată să lovesc în Eminescu. Dar, dacă țineți morțiș, o accept și pe asta. Mai mult, recunosc că eu sunt vinovat de moartea lui Mozart, nu Salieri.
P.S.1 E foarte adevărat că nu am inventat eu roata. Modesta mea contribuție la mersul înainte al omenirii se limitează la mult mai puțin. Eu sunt cel care a pus coada la prună și am inventat mersul pe jos.
P.S.2 Nu este adevărat nici faptul că toate pledoariile mele sunt pro domo. Aceasta, de exemplu, este în favoarea domniei voastre. Și este pro bono. Nu trebuie, totuși, să vă simțiți obligat în vreun fel.
P.S.3 Condamnați-mă, dar cu milă. Nu mi-aș dori, în ruptul capului, să mă obligați să lecturez vreun catren din producția domniei voastre.
Mă acuzați că nu vreau să mă înclin în fața evidenței. Tocmai o fac. Multi sunt vocati, pauci vero electi.
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2012-03-04 17:53:53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stimate d-le Bordas,citndu-va deja cartile nescrise , sunt pe deplin edificat.Interesante prin conceptie,subiectele abordate,modul filozofico-juridic de abordare patologica a lucrarilor altora, de altfel admirabil ilustrate cu ganduri-adanc-negandite,vivacitatea in exprimarea inexprimabilelor si imprehensibilelor expresii pe care le uzitati in construirea conceptiei d-vs despre cratime si virgule,modul alert in care amestecati in oala creatiei o gramada de condimente nesarate,masca de obraz pe care o purtati atunci cand vreti sa va alungati fata, ma duc iremediabil cu gandul ca aceasta grandioasa si monumentala opera nu putea fi scrisa decat de un titan...
Le recitesc si nu-vine sa cred:creatiile lui Shakespeare par niste biete molii,comparandu-le cu cele ale d-vs...
Eminovici=Eminescu,asta cine o mai fi? pare firul calauzitor al intregii opere neterminate.Dar,stati linistit,nu sunteti un original,unii au mers mult mai departe...Batalia asta golaneasca cu Ipotesti-ul au inceput-o niste pigmei de la revista ,,Dilema" si,precum se stie,continua.Insa rezultatul este previzibil:zero cititori...
A te razboi cu tine insuti nu este numai un nonsens,{daca nu porti cumva,ceva-fiziologic vorbind-patologic in viscere}este o josnicie ordinara atunci cand,in loc sa vrei sa construiesti ceva ce nu exista,desfiintezi planul de arhitectura al constructiei.Si.ca sa nu existe
nici un dubiu,nu m-am crezut niciodata macar in stare sa-i leg curelele sandalelor...
In alta ordine de idei:
-Sunteti jurist,deci nu puteti nega ca traim intr-un stat de drept.
In cazul in speta,nu se sustine cu probe.Scrieti
atat de stramb si judecati atat de incovoiat despre lucruri perfet drepte prin notorietatea lor,ca lasati fara replica pana si o fosila de Tiranozaurus.
Pledati neobosit pro domo.Foarte bine,doar sunteti avocat.Dar,cel putin,aveti minima decenta
de a nu mai incerca sa scimbati fata cu obrazul!
Ca locuiti in satul Ranchiunoasa{si asta pentru
ca Omenirea,in ansmblul ei,a parasit comuna primitiva}se vede ds la o posta,sub patronajul Binezicatorului Sfant Gheorghe si al Sfantului Duh.Si pentru ca toate trebuie sa poarte un nume...
Si,imitandu-va oarecum ca atunci cand periati:
,,Sorry,Radule..........n-am vrut sa te supar",
si fara nici un fel de perie,cuvantez si eu:,,Sorry,Liviule,m-ai gasit cam prost dispus cand ai postat ca ,,scrii mult dar citesti putin";
tocmai citeam ceva despre reintoarcerea omului la
origini...
Scrie in ,, Mahabharatta" ca nu maimutele au evoluat spre spita omeneasca{maimutoii au particioat foarte putin si foarte selectiv la acest proces}ci maimutele au degenerat in succesorii care suntem azi pe piata libera a planetei.Ca Hanumman ,,Regele-maimuta" , l-ar fi salvat pe Rama,si nu invers.
Si,Atoatestiutorule,afla ca aceasta carte-scrisa
cu milenii in urma-nu este o insiruire de poeme mitologice oarecare daca tinem seama-si nu avem cum sa nu tinem-de faptul ca si actualmente este
un fel de manual de studiu pentru astronautii de la NASA.
Si mai scrie un ,,agramat",celebru in intreaga lume,pe numele de Robert Charoux,in ,,Istoria cunoasterii interzise" ca nu d-vs ati desoperit roata...
Toti arheologii afirma ca mayasii nu au cunoscut-o.Ca nenumaratele lor sosele pietruite erau doar,asa,pentru promenada apostoliceasca si
pentru-ce vizionari erau mayasii astia! -viitorii
cai nenascuti ai nenascutilor inca cuceritori spanioli...
Sunteti la fel de orb ca acesti extraordinari
oameni de stiinta,nu vreti sa va inclinati in fata evidentei.Presupun ca nu ati vizitat niciodata muzeul din Cuzco,altfel ati sti ca abunda de argumente contra acestei teorii curat-murdare.Cel
mai elocvent exemplu este o pipa asezata-fara putinta de tagada- pe doua rotite din lut ars.Care,desi atat de concrete,nu exista...
Si,ca nu vreau s-o mai lungesc,va mai mirati ca
nu se mai prea omoara lumea dupa literatura.Ca,voi
scrieti,voi cititi.Si sunteti pe deplin satisfacuti in orgoliul si vanitatea d-vs fara
margini,flatandu-va unii pe altii cu stelute portocalii...
Nu as vrea sa te acuz
Dar invarti la titireze,
Scoti cuvintele din uz
ca sa se pensioneze
Unul da,trei anulezi,
Dar raman ca ametite
Dupa ce le gravitezi
Pe sub pleoape, jumulite
O tot spui ca sunt arhaic
Si ca suflu in trompeta.
-Ce adanc gandesti prozaic!...
Lumea iarasi se repeta...
Vad ca tratati orice problema ca la tribunal,v-ati transfomat viata intr-o tara profesionala.Dar nu din postura judecatorului impartial{care nici nu v-ar prinde,data fiind situatia de fapt} ci din cea a avocatului uns cu toate alifiile...
Iar de pe Somes pana la ,,gura" Humorului,,mai
e mult pana departe".Citatul va apartine.Si acreala,de asemenea.
Domnule Bordas,cel putin d-l Stefanscu este o nuca tare:se sparge greu si are miez!
|
|
|
|
Postat
de catre
Vasile Hurmuzache la data de
2012-03-04 14:59:50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prozodic, nu prea ai ce să-i reproșezi, cu excepția acelui
Ii citesc calm si relaxat
unde ritmul pare a se fi împiedicat în el însuși.
Gramatica, la fel, cu excepția arginților din haină, care, pentru a respecta și metrica, și gramatica, trebuia să fie arginții-n haină, excepție la care s-ar adăuga și punctuația (virgula cere un spațiu intre ea și cuvîntul următor, dar aici nu spun nimic nou).
În rest, e un soi de ofuscare poetică a celui care nu acceptă că scrierile sale sunt postate tocmai pentru a fi forfecate. A celui cere crede că orice înșiruire de patru versuri e epigramă. A celui care crede că orice înșiruire a mai mult de două strofe e poezie. A celui care nu își poate sesiza propriile limite și nu își poate corecta propriile greșeli.
Domnule Hurmuzache, aveți un ego ușor (și fără justficare) inflamat. Rezultat din îndoparea cu mult prea multă suficiență.
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2012-03-03 10:03:10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
domnu neica -nimeni,scuipi mizerii pe gura de parca ai fi bolnav de T.b.C.,trateaza-te,omule!
1 |
|
|
|
Postat
de catre
Vasile Hurmuzache la data de
2012-03-03 00:03:55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La atata prostie,nu pot decat sa-l parafrazez pe d-l Buricea:CINE-I PROST,TOT PROST RAMANE! |
|
|
|
Postat
de catre
Vasile Hurmuzache la data de
2012-03-02 23:13:42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stai jos domnu' Hurmuzescu, matale ești atît de greu dă talente, care mai de careiaracela de a da cu rima-n baltă și scuipătura-n boltă să răsune zvon de doinită turbare da' ar cîinii-n ele de muze că tare vă răsfață, este CE-L ( sîc-hîc)dîntîi!
ceea ce nu pot eu pricepe ca user de rînd de unde ați moștenit rînza pe care o posedați: să fie de la vasilache ficior dă cîrpe, de la pazvante ce oblu părăduia vorbe ori poate de la adam tatăl rînzoșilor, fiere de macadam, gură de burlan?! |
|
|
|
Postat
de catre
Dragoș Iovan la data de
2012-03-02 22:30:22 |
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23957 |
|
|
Comentarii:
120078 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|