|
|
|
|
|
|
|
|
|
Un "poem" care s-ar vrea copită literară |
|
|
Text
postat de
Emanuel Cristescu |
|
|
Un distins şi demonstrat mincinos îmi dedică un aşa-zis text literar, chipurile satiric, ori ceva, în care se preamăreşte pe domnia sa în antiteză cu mine şi alţi câţiva colegi cărora ne atribuie, la propriu, calificativul de "gloabe". Atât îl duce mintea atât face. El nu a auzit de transfigurare, de act artistic, de intertextualitate, de artă, de literatură, de etică, de morală, de educaţie şi multe altele. Sau dacă va fi auzit nu va fi înţeles nimic din aceste concepte. Domnia sa în cel mai primitiv stil proletcultist ne dedică un text tezist de care s-ar ruşina până şi Sorin Toma. Grohotiş textual, aglutinări peste aglutinări, metafore în genitiv, un iarmaroc de expresii care, chipurile, îi sună bine în propria sa preamărire de personaj accentuat cu dezvoltări logice bazate pe premise false. Însă lecturând "poiemul" şi întâlnind expresii de tipul "cu coame" "cu pielea de nectar", "câmpii uniforme", "în căutarea unei plăceri nebănuite" "stele de criţă" "margini ale infinitului" "podoabe de pus în părul iubitelor", "frunze de cer" "albastru cu gust vesel,(aici m-am amuzat copios), "pulpe de stele" "tălpi de soare" "cosiţele zilei de mâine" etc. etc. te luminezi. Parcă am fi în preistoria literaturii. Succes şi la mai mare. V-am luat prea în serios distinse postator. Dacă aş râşni un dicţionar ar ieşi ceva mai creativ în ale textului.
Iată de ce, vă spuneam, nu vă voi reduce nivelul. Pentru spectacol. Îl presimţeam. Aştept continuarea.
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
în noianul de veşti proaste, una care m-a întristat mai mult decît aş fi crezut
http://www.realitatea.net/faimosul-columbo-peter-falk-a-murit-la-varsta-de-83-de-ani_847448.html
Dumnezeu să-l odihnească. |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2011-06-24 23:01:01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ce faci securistă mică, mi-ai luat urma? Faci cercetare la obiectiv? Da, stau pe str Măgurii şi te trimit în beznă, oricînd, puşlama fără fitil.
Nu mai bea bere, fermentează în burdihan şi explodezi fără fulmicoton, măi archebuză! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-24 20:37:45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Recheșan , măi, găinațule, eu o alint cum o alint dar tu cum ii spui: ”stangulicea” sau ”dreptăciune”? Pe ce stradă zici că stai? pe Măgura la nr 13?
Poate ieșim la o bere în vara asta, marțafoiule... |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-24 19:37:48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
”cum o alinţi în intimitate? puşculiţa, lupulica?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:21:53
da' cînd se întîlnesc un moţ d'ăsta cu moaţa lui ştii ce iasă? diaree, nenică!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:20:32 ”
Domnule Cristescu Corbu, să înțeleg că acesta este un vocabular ecoliterar? Cu apropouri despre familie? Permiteți așa ceva din câte observ? Editorii sunt în vacanță sau se amuză?
|
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-24 19:35:24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cum o alinţi în intimitate? puşculiţa, lupulica? |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-24 07:21:53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
da' cînd se întîlnesc un moţ d'ăsta cu moaţa lui ştii ce iasă? diaree, nenică! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-24 07:20:32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Recheșan, marțafoiule,
ÎȚI RECOMAND să NU o amesteci -sub nici un fel de formă- pe soția mea, în mizeriile pe care le vomezi pe aici.
În rest ești liber ca musca. Intră sub orice coadă de cal vrei.
Marș, Toa`lent recheșan! |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-24 00:16:31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lupişorule, hai să-ţi reîmprospătăm memoria, fiindcă văd că pe lîngă grobianism suferi şi de o uşoară amnezie:
"A face astfel de greșeli este semn de scădere a masei creierului. Și doar o singură boală face acest lucru. De unde ai luat-o și tu și Peia, nu e treaba mea.
Du-te Recheșan și bucură- te de soare, de pădure, de viața pe care o mai ai de trăit , fă-ti din viata mizera pe care o duci o viata normala, ieși comunică cu cei din jurul tău folosind judecăți și raționamente de valoare...."
Recunoşti citatul? Păi hai să-ţi dăm un raţionament valoric:cînd întîlneşti moţuri ce-mpuşcă putori pe cărare ocoleşte-le, nu merită să le analizezi structura fecaloidă. Eşti de acord? |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-23 23:33:49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Singurul ridicol de aici tu ești Recheșan. Nu au mers celelalte modalități de de provocare și acum faci referiri la soția mea, în comentariile tale mizerabile?
Vezi că ai sărit dincolo de cal. Nu iți recomand să mai faci referire la familie.
Sub nici o formă, to`arșu lent.
Scuipa de trei ori în sân și ai grijulică să nu îți rămână vreo , rimă , pe limbă. Concluzia rămâne cum am stabilit: marș, mă, to`așu lent. |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-23 21:27:13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mă lupulică(ia-ţi şi tu un pseudonim mai de doamne ajută, ăsta-i ridicol, încearcă "lupan";vezi dex.din 1962)fiindcă începi să devii simpatic, hai să-ţi explic (am mai făcut-o de cîteva ori, da' tu pricepi greu şi uiţi repede)uite cum e cu strateghia şi pîrdalnica asta de tactică literară(că te pretinzi "literat", nu?):
În principiu, nu interesează pe nimeni cine eşti şi ce număr poartă la pantofi nevastă-ta(care sunt convins că e o femeie de bun simţ[[în căsătoriile izbutite contrariile se atrag]şi te sfătuieşte s-o dai dreak dă poezie şi să nu te mai faci de rîs tropăind ca un mînz pe saituri)poate să te cheme şi Ben-Laden dacă scrii bine;ori mătăluţă(nu e doar părerea mea)compui ca o ciubotă fără căpută(probabil tot o reminiscenţă a educaţiei cazone)ba pe deasupra te-nfoi cu un CV care a stîrnit curiozitatea legitimă în legătură cu reclama gratuită ce o faci unei aşa-zise intreprinderi culturale.
Apropos, ce grad ai avut după absolvirea(cum ai zis SPMS?ce-i aia, şcoala pramatiilor megaloman-schizofrenice?)fiindcă dacă eşti tablagiu major trebuie să mi te adresezi cu "să trăiţi d-le locotenent, permiteţi să raportez, etc)şi să saluţi reglementar. |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-23 10:08:26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pe tine de ce nu te-au trimis sefii la Stefan Gheorghiu după absolvirea Grupului Școlar de Turnatori Informatori? Nu aveai medie, sau udai cearșafurile? Observ că ai o paleta larga a ideilor de provocator? La asta te refereai când spuneai că provoci evenimente? Care-i planul? Pregătești terenul pentru dl Corbu? Marș, măăăă... |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-23 09:48:48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
În sfârșit, ai zis și tu ceva bun! Da, absolvirea unei SPMS explică de ce gamdirea și exprimarea mea este mai logică, mai rapidă și mai complexa decat mostrele tale de tavanizare intelectuală. Acum ce faci o muți pe dreapta? Parcă era Scoala militara de la Bârlad (?) după aia nu terminam colegiul economic de la Iași, ia vezi scoala generală din Craiova terminat-o? |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-23 09:39:47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nu te-am întrebat dacă ţi-ai supt deştiul pînă la 8 ani nici dacă udai aşternuturile;eşti sau nu absolvent al Şcolii militare? Asta explică multe... |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-23 08:43:15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mai insistă, Recheșan, vezi că idioțeniile pe care le servești nu se susțin în realitate. Mergi la caietele din școala de agitatori P.C.R. și mai repetă ce ai învățat acolo. Recitește-ți comentariile ca să vezi mostre de mitocănie crasă.
|
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-23 08:33:58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puşcă,în principiu accepta să mi semnaleze erorile de redactare dar nu de către cineva care scrie frecvent "sau" în loc de "s-au" şi "intro". Cred că realizezi că faci involuntar şi foarte multe greşeli de exprimare şi de topică a frazei.
Altfel, mitocănia ta a atins cote maxime, referinţele la viaţa personală, sănătate, familie sunt metehne tipice ale unui securist/nu mai veni cu gogoriţa că n-ai fost nici măcar utecist)care atunci cînd nu ştie cum să riposteze trece la calomnie.În rest, bucuros că mai stai pe aici, profilul tău psihologic şi realizările în domeniul cultural constituie o sursă bună de inspiraţie-n pamflete(atenţie urmează episodul "şcoala"; e adevărat ce se zice , puşcă, n-ai fost în stare să termini nici măcar colegiul economic din Iaşi?) |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-22 23:41:07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puşcă,
Pentru mine, unul, nu mai e de mult un secret că nişte repetenţi, în politică, - asemeni ţie, în credinţa că eşti un oarece cu moţ - au adus ţara asta la dezastru. Prostia lor monumentală este asemenea unui bolovan uriaş: este imposibil a fi urnit din loc. A ta, e un bolovan mai mic, dar tot atît de ultra/gravitaţional.
Dacă pământul era oleacă mai poros, ai fi intrat în pământ pînă la gît. Deşi, dacă-ţi rămânea gura afară, tot un torent de tîmpenii monumentale ai fi îndrugat, ca şi acum.
Cunosc destui proşti semeţi pe lumea asta, dar tu eşti esenţă!
|
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-06-22 20:54:05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
”Da, e un text reuşit;” Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-22 19:40:44
Q.E.D.
Stimate Recheșan, atunci felicitări și la cât mai multe texte de aceeași valoare. Sănătate și spor la ”clemfăit”.
|
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-22 19:53:11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Da, e un text reuşit; faptul că reacţionezi aşa cum ai reacţionat ca un tablagiu beat la cîrciuma dein mahalaua Bîrladului îmi întăreşte această convingere. |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-22 19:40:44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Nicolae Tudor, admir dorința dvs de a stinge un duel al orgoliilor, care s-a transformat până la urmă intro șarjă corect proportionată de trei la unu. Trebuie să avem in vedere că sau spus prea multe vorbe grele și cineva va fi șifonat de această desfășurare de forțe. Deocamdată cel mai tare sunt tăvăliți soții Peia și Recheșan. E frumos că după ce dai cu ei de pământ se mai trantesc și ei unul pe altul, unde e noroiul mai mare.
Circul e deplin. |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-22 16:17:18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erată: Sărmanule! |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-22 15:50:55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Recheșane, tu consideri textul acela o reușită literară?
Poate să apară într-o revistă? sau poate fi citit intrun grup de scriitori și apoi să se poarte discuții pe marginea, lui referitor la idee, punct culminant al acțiunii, gradarea intrigii, relevanța tensiunii, procedeele artistice folosite, intenția auctorială și reușita ei, credibilitatea textului și autenticitatea lui, final pozitiv sau negativ și posibilitățile de a continua lucrarea? Chiar crezi că se pot detalia elementele de mai sus cu informația existentă in text? Pentru că este totuși un material recomandat de redactie...
Adică reprezintă un text important pentru imaginea sitului.
Recheșane, tu verși lacrimi de ciudă și neputință.
Sunt de aceeasi teapă cu Andrei Florian și dl Cioacă? înseamnă că sunt de parte buna a vieții de pe europeea întrucât pe niciunul nu l-am vazut atacând gratuit un coleg de sit sau degenerând o discutie despre un text într-o serie de răzbunări pentru actele personale ratate.
Este o iubită dificilă europeea? Greșești, voi o faceți dificilă.
Privește cum moare situl:
6 zile de la cererea de scuze și mulțumiri a d-lui Corbu. 19 texte si 9 autori. Oare ce însemana acest lucru?
Eufemistic vorbind, ai pus tu mana pe țeava mea și ai văzut că nu mai am gloanțe. Cum sunt? Chitros? Dar ce ai vrea să vă multumesc că mă jigniți că vă bateți joc de munca a 25 - 30 de oameni spunând că revista e un fâs? Crezi că te poți compara literar cu media celor publicati in revistă? Te compari cu Dan Ursuleanu? Cu Marius Popa? Cu Gruia Lucian? Cu Stefan Mureseanu? Poți să compari ce scrii tu cu ce scriu ei? Poți, dar tu pici pe locul doi.
Presupunând că aș lua bani de la Ministerul Culturii, te-ai gândit înainte de a scrie ”de cheltuit bani publici pe fleacurile ce le intitulează evenimente culturale” te-ai gândit că la minister sunt niste oamnei mult mai deștepti decât tine care consideră oportune proiectele noastre și ei le numesc manifestări culturale? Sau cei de la minister sunt proști și tu deștept? Si daca ne sponsorizeaza mereu insemna ca le organizez bine, imi indeplinesc obiectivele, aduc mereu plusvaloare cultural, public tânăr, etc. Tu faci așa ceva? Ah scuză-ma tu provoci evenimente culturale? Unde in spatele curții după ce ai mâncat păsulă?
Ti-ai pus vreodată problema că nu trăim ca să împărțim ”pumni virtuali”? Asta iți dorești tu? un loc in care să te înjuri și să îți arăți toate dedesubturile nespălate? Nu observi că semeni tot mai mult cu Peia? Âla măcar e bolnav, dar se pare că e contagioasă boala lui. Oricum ăla măcar mai are câte o sclipire de imaginație. Crezi că vocabularul ăsta de cocalar îți va aduce nemurirea poetică? Crezi că te va cataloga vreun critic literar in vreo carte pentru că ai vorbit murdar despre și cu mine?
Ești naiv în acest caz.. Pierd timp ca să răspund mahalagismelor tale și ale lui Peia pentru că am încredere că o să înțelegeți într-o zi că nu a fi supărat și a-i jigni pe cei care sunt mai buni mai fericiți mai bogati, mai deschiși la nou decât voi este calea. Eu îți ignor în principiu lucrările. De ce? Pentru că dacă le citesc găsesc un ”acuș” sau un ”clemfăi” pe care nu le pot ignora . A face astfel de greșeli este semn de scădere a masei creierului. Și doar o singură boală face acest lucru. De unde ai luat-o și tu și Peia, nu e treaba mea.
Du-te Recheșan și bucură- te de soare, de pădure, de viața pe care o mai ai de trăit , fă-ti din viata mizera pe care o duci o viata normala, ieși comunică cu cei din jurul tău folosind judecăți și raționamente de valoare, nu ”pumni virtuali”.
Sămanule...
|
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-22 15:50:33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erată:pe fleacurile ce le intitulează evenimente culturale... |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-22 14:30:13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
europeea e o iubită cam dificilă, flutură catrinţele pe sub nasu' veleitar, se vrea altar liric da' e o tribună de-mpărţit pumni virtuali.
acu' eufemistic vorbind puşcă ăsta e un non-sens cu moţ; s-ar vrea vînător să mînce şi gura lui o aripă de muză, da' n-are gloanţe pe ţeavă; se dă ciocoi, da' cerşeşte bani de la ministerul culturii ca să-i funcţioneze tiparniţa, defilează-n ruşinea goală şi urlă că alţii-s impudici şi se dă, vezi doamne jocheu da' nu-i capabil să stea în şa...din partea mea e liber să se joace cu ruşinea şi-n nisipul clepsidrei, atîta vreme cît respectă convenţiile,da' taman asta a demonstrat: că-i chitros, pueril şi poartă rîcă pentru pişcăturile pe "pulpe" de stele, dar de cheltuit bani publici pe fleacurile ce le autointitulează jubilînd şi salivînd spre chiolhanuri, nici vorbă, ar trebui să i se taie macaroana, se vede cu ochiu' liber că insu' e un profitor fără scrupule. |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-22 14:28:46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eu iubesc europeea si toti oamenii ei. am fost al 24-lea inscris. am incercat sa invat de la oricine si de cateva ori mi-am permis sa fac observatii sefului sitului, dar in limitele decentei. acum avem un conflict banal oarecum, s-a vrut mai mult o intaratare si, trebuie sa recunoastem, este placut sa fii si spectator la asa ceva. dar se pune prea multa patima si se escaladeaza limitele din toate partile. daca actorii prefera sa joace, este ok. dar vin cu o rugaminte: sa nu uitam ca suntem in casa unui om si sa ne temperam un pic reprosurile cand este vorba de dansul. am fost si in alte spatii si am fost lucrat marsaveste din butoane. de noi toti depinde daca si-n oaza albastra se va purcede la fel. este frumoasa libertatea, sa zburdam oricat, dar s-o tinem in frau ca sa fim impreuna. si nu numai atat, sa ne putem intalni oricand la o bere.
cu stima pentru toti europeii,
n. |
|
|
|
Postat
de catre
nicolae tudor la data de
2011-06-22 13:08:24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puşcă, ai curaj dacă ai intrat pe acel text...acu înţeleg că te ustură dosu' dar păstrează-ţi apucăturile dobîndite la Şcoala de subofiţeri şi comandă răcanilor de la ADSUM şi cenaclu' vîrcolacilor:companie...drepţi, stînga-mprejur, 'nainte marş! Aici eşti pe-un sait literar, dacă ai replică civilizată o dai dacă nu ia o gură de apă şi taci mîlc; unguent pt ulceraţii îţi dă AF şi mister Cioacă, că tot sunteţi de-aceeaşi teapă! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-22 12:32:28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iată și explicația edificatoare a onorabilului IT-ist, soțul dlui Peia. ”în soft nu există opţiunea să te trateze ca pe un moft: blocarea contului şi arivederci nenincă, spumegă în alte cotloane!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-22 12:00:29 ”
Din cauza lipsei acestei opțiuni in soft, scrii matale ”clemfăiau” în loc de clefăiau?
Anunță și tu proprietarul rozei vândurilor să remedieze problema.
Hai, măi, ne lași, te rugăm... ”acuș” apasă ambreiajul bagă a-ntâia și demarează... |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-22 12:21:42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tu, puşcoci eşti singurul care te faci de rîs aici, veleitară mică şi pidosnică; pe orice sait ai fi fost scos cu şuturi în dos, pt calitatea poezelelor şi jubilaţia autosatisfăcută cu care comentezi; aici te-ai pripăşit doar pt că în soft nu există opţiunea să te trateze ca pe un moft:blocarea contului şi arivederci nenincă, spumegă în alte cotloane! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-22 12:00:29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erată:
distinsul
din cauza a două trei lichele (trebuie să apară și gumilasticul imediat) |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-22 11:21:15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Nicolae Tudor, eu v-am atras atenția! Târziu, se pare. Îmi cer scuze pentru modul brutal in care soțul domnului Recheșan v-a făcut cunostință cu operațiunea ”Vânătoarea Lupișorului cu colți de argint” și vă previn că, odată ce mi-ați luat apărarea, veți fi ”căutat de virgule” până ori veți renunța la prezența pe sit (metoda Peia -Recheșan) sau până vă veți cere scuze și le veți mulțumi sfios, supus și spășit (metoda Cristescu-Corbu). Acum sper să înțelegeți , domnule Nicolae Tudor, de ce am fost acid când mi-ați sugerat că aș face un salt artezian cooptându-l pe colericul sitului în colectivul de redacție al Revistei.
Este un mod de reacție agresiv , stupid dar normal pentru o adolescență târzie, neconsumată la timp . Și, repet, nu sărmanul Peia e devină, el este bolnav incurabil. (Am primit și eu chestia cu web-ul, e haioasă).
Vinovați sunt EDITORII care îi permit să publice mascările.
Dar acestea conform părerii vener-abilului domn Cristescu Corbu nu sunt niște ordinare atacuri dușmănoase, ci sunt numai niște nevinovate replici colegiale, pline de umor:
”Umorul, satira bine construită, etc. ne amuză şi ne permit ca într-o lecţie să insctarizăm la "aşa nu". Pentru că "arta datului peste nas" ca valoare noneuropeică permite. Ba chiar provoacă. Gaudeamus.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-21 11:44:04 ”
”eu, noi toţi userii europeici cu simţul umorului şi percepţia fenomenului liternautic nedeformat.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-21 11:29:01 ”
Oricum pentru confirmare citiți (sau ca să fim și noi în rând cu lumea conferențiar-universitară: lecturați) și cele două încercări timide ale soților Peia-Recheșan încercări care, alături de cea în subsolul căreia ne aflăm, transmit un mesaj evident: lipsa unui inventar de termeni specifici criticii literare, absența mijloacelor artistice, nevoia de a minimaliza NU opera ci omul, orice acțiune din cadrul poemului fiind scoasă din context și atribuită în mod fals, autorului.
Nevoia de manipulare, de a marca drumul pe care cititorul trebuie sa meargă, se simte/ este specificată din primele cuvinte ale mesajului:
A) ”Un distins şi demonstrat mincinos îmi dedică un aşa-zis text literar” (Corbu) se răstoarnă mersul corect al evenimentelor: premise, ipoteze, concluzii.
B) ” s-a obişnuit cu pomenile omu’, umblă din poartă-n poartă” (soțul lui Recheșan) care continuă cu un agramatism utilizat frecvent de dikstinsul comentator: ” Acuş nu avu tupeul să cerşească chiar aşa” (ACÚȘI adv. (Pop.) Îndată, imediat. Iaca acuși se face ziuă (SADOVEANU) ).
C) ” Zilele trecute, am acceptat .... invitaţia trimisă de un oarecare I.G. Duşcă” (soțul domnului Peia) care pentru a nu rămâne de căruță aduce și el agramatisme în limba română: ” ... şi inşi întinşi pe iarbă care clemfăiau de zor” CLEFĂÍ, cléfăi, vb. IV. 1. A mânca urât și cu zgomot; a plescăi, a clefeti.
Dar pentru a completa imaginea trebuie să vorbim și despre comentariile pe care le primesc textele. La textele soților Peia și Recheșan, există un comm al venre-abilului Criestescu Corbu care se extaziază în față ”clemfăielilor” recheșeniste, un comm împăciuitor al dlui exintescu și unul înspumat de ura peistă căreia adăpostul monirului îi dă libertate să latre, dar îi bagă și ....pumnul în gură. Se pare că aceștia sunt singurii convinși de adevărurile lor.
Ce spuneți dmnule Criestescu Corbu , eu, de fapt, mint acum, sunt numai calomnii în acest comentariu nu-i așa? Cine spuneați că se face de râs?
Păcat că din cauza două trei lichele nu pot publica in liniște oamenii care vor să schimbe impresii despre ideile lor poetice. Asta este..
|
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-22 11:19:04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
neculuţă,
Eu, unul, nu mi-am imaginat vreodată că pe domeniul ăsta,- cică al literelor - ar putea să se întîmple oameni care nu realizează ridicolul în care se află. Dar deloc, deloc, deloc!
Muuultă vreme, după ce am abordat, ca să zic aşa, lumea asta, a mestecătorilor de vorbe pă irtie, m-am tot minunat şi minunat. Pentru că plecam de la premiza,- moştenită de la oamenii satului meu, care aveau un respect deosebit pentru ăi cu carte - că n-are a se petrece, om cu carte, prost cît zece!
Dar, doamne, o mulţime de mulţimi, de "literaţi", din ăştia, nu sunt buni nici de dos de căciulă!
Cu alte cuvinte, nu sunt decît o adunătură de lătrăi cu mintea prinsă-n piuneze ori - varianta hard: parşivi şi flecari complet săriţi de pe axă.
Nu am nici cel mai mic respect faţă de persoanele lor particolere - căci, finalmente, tot neşte particolere suntără, cu aceleaşi vicii, cu aceleaşi apucături, cu aceleaşi metehne şi, în general, cu aceeaşi eternă prostie, înfiptă adînc, în moalelele ţestei lor zbuciumate!
Asta fără nici un apropo, neculuţă, căci tu eşti băiat deştept, se vede de la o poştă!
|
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-06-22 10:41:21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
multumesc, maestre Peia, pentru ca ati dat cu mine de pamant, asa si merit daca-mi bag nasu'! ma bucur ca nu am decat la activ decat neculutu/cutu-cutu. urmeaza "neicusorule/..., neculici/..., nekulai/... nu am vrut sa fiu impotriva cuiva, mi-am exprimat partial si in mare graba opinia (e greu sa scriu in cativa cm patrati cu nevasta zorindu-ma din usa, la piata: "haide, ma! haide, ma!" ) am tinut mai mult sa va spun care-i spilu cu tactilu. dl Pusca a facut o trimitere ajutatoare pentru "stele crita".
ma invata Dl Cristescu intr-o zi ca important este ce cred ceilalti despre tine. pe dv nu pot sa va conving de ceva. daca veniti cu interpretari in acest stil, nici o poezie n-are sansa. as putea sa va copiez analizand "copil al ierbii", dar mi-e rusine sa aud ce-as putea spune (despre preput, out si alte uturi!), si nu mi-as ierta-o fiindca ar trebui sa manjesc o creatie buna.
acelasi,
hamham |
|
|
|
Postat
de catre
nicolae tudor la data de
2011-06-22 07:50:34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puşcă-n duşcă,
apreciem gestul tău îndrăzneţ:după ce ai închis uşa grajdului să nu-ţi zbughească mîrţioagele-n peisaj, te-nfiinţez cilea'şa, curagios nevoie-mare să dai chiept cu dujmanele! Măi, afanisitule, la cîtă atenţie ţi s-a dat ar trebui să dai de băut, da' nu nectar dăla chior cu care-ţi adapi muza ci cabernet de tutova, din acela care-l stîmperi cîte-o duzină de damigene pe lună! Dacă n-ai fi real şi editore la mazeta aia de gazetă ar trebui să te inventăm să aibe de ce rîde curcile din Bragadiru. La care ai vrea să le iei pieile dînd cu tifla proprietarului c-o mîndreţe de poemă hipică...diii puşcociule, dii şi p-aicea să mai vii! |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-22 07:31:29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
”... arta datului peste nas.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-21 09:27:10 ”
Domnule Cristescu Corbu evoluați ca un carcinom: rapid. Mă bucur că ați simțit. Asta vă absolvă de anumite bănuieli. Dar știți cum se spune: orice șut în buzele moi ale soților Peia și Recheșan, este un pas înainte pentru dumneavoastră.
”"Cine să-şi piardă vremea cu domnia-voastră?" Adică să vă duşmănească” Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-06-21 11:44:04
Dmnule Cristescu Corbu observ că ori ați lipsit de la ora de logică ori dacă ați fost prezent, s-a lipsit ea de dvs.
Dacă facem un recensământ la minut, intre data de 2011-06-20 orele 19.00 si data de 2011-06-22 01:10:36 s-au publicat pe Europeea 6 texte, după al meu. Din aceste 6 texte trei încearcă, cu un vocabular pueril , cu un instrumentar iNparțial, incomplet și incompetent, să demonstreze că poezia Caii negri, nu-i privește. Măcar proporția este corectă! Trei, Doamne și toți trei (porumbei) moțați, contra Unu, dar bun.
Acum având în vedere rezultatul recensământului, îi dau dreptate soțului dlui Peia care afirmă fără echivoc: ” eu, noi toţi userii europeici cu simţul umorului şi percepţia fenomenului” . Așa este, subliniem TOȚI! Apoi, de la înălțimea scaunului de toaletă declamă:
”Veniți să vânăm Lupișorul cu colți de argint și să-l insectarizăm /
să-l lovim cu boldul de lemn, să-l lovim îndrăzneț, nu mai stați! /
Cu boldul de fier săltăreț, pe la ghiare să-l atingem acuma, fârtați /
Nu stați învinși de dispreț, veniți cu boldul de foc, să-l nectarizăm ”. (forțați și voi un pic la final!)
Să înțeleg că acestea NU sunt manifestările unei coaliții rudimentare, NU sunt neputința care se agață de orice și strigă pițigăiat ”uite cât e de slab! Călcați grăsuțul în picioare, că e slab!” NU este nicdecum nevoia viscerală de a spumega : ” Domnia sa în cel mai primitiv stil proletcultist ne dedică un text tezist”
Am o veste rea și o întrebare pentru dvs: vestea rea e că tata a fost leneș. M-a făcut in 1969 așa că nu am apucat, ca dvs, să practic despre proletcultismul. Aveam 20 de ani în `89 .
Așadar, INTREBAREA: dacă eu sunt cel care scot articolele lui Liviu Rebreanu de sub praf, și sunt acuzat de proletcultism, dvs ce faceți? manipulați în virtutea inerției pe cei din jur? Că de schimbat nu ați schimbat prea multe. Inainte de `89 mi-ați fi spus chiabur, acum îmi spuneți proletcultist. Domnule Cristescu Corbu, repet: ori ați lipsit de la ora de logică ori dacă ați fost prezent, s-a lipsit ea de dvs.
Pe soțul dlui Rechesșan îl înțeleg. E coleric, e atlet (dacă îi spun că încă fac mia de metri în 3:40 iar îi face vizite lui Marinescu), e singur și nemângâiat, iubește virgulele, etc.
Pe soțul domnului Peia, iar îl înțelegem: îi tremură mâinile de la mânat zebre chioare din poartă în poartă , are inSuficientă respiratorie și trebuie să stea în roza a vânturilor cuiva, în plus l-a lăsat și curajul de când toți (îndeplinim regula de trei din șase) de pe Europeea îi fac cadou șpițuri în zonele lirice.
Dar dvs, care vorba aia vă luminați când auziți de ”stele de criță” ? Sper că nu v-ati gândit la varianta adverbială?
Hai, o zi ușoară. Ne mai auzim pe aici sau.. nu...
|
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-22 05:51:47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Domnule Cioacă, Eu am apreciat şi susţinut activitatea domnului în cauză. Însă amicus Plato sed magis amica veritas. Când a greşit l-am atenţionat. Distinsul personaj însă culpabilizează pe oricine, mai puţin pe domnia sa şi este incapabil să-şi recunoască greşeala. Ba, mai mult, atacă persoane, jigneşte, etc. Nu pot accepta ideea că un astfel de personaj s-a rătăcit printre noi."
(Emanuel Cristescu)
Domnul Cristescu,
Eu cred ca Dumnezeu l-a lasat pe domnul Pusca printre noi cu un anumit scop, fiindca Atotputernicul nu face nimic la voia intamplarii.
De cand domnul Pusca misuna alaturi de mine pe Eoropeea, eu, care stiu bine cat de japita sunt, ma simt un om de onoare stiind ca domnul Pusca este o japita si mai mare. Deci eu zic sa lasam lucrurile asa cum sunt, ratacitul Pusca este necesar ca aerul acestui site. De cand Ecsintescu s-a mutat la Calarsi pentru a putea sa scrie in liniste despre Oana Niculescu-Mizil sa stiti ca s-a creat un dezechilibru pe site, puterea generalului Peia devenind din ce in ce mai amenintatoare. Atata timp cat domnul Pusca se lupta cu mana lui dreapta iar eu incerc sa-i imobilizez piciorul stang mai merge cum mai merge. Dar daca domnul Pusca este scos din lupta printr-un ordin dat de comandantul suprem, sunt convins ca generalul Peia va trece la represiuni impotriva mea care vor insangera Europeea. Ori numai un mort nu-i lipseste in momentul de fata Europeei. |
|
|
|
Postat
de catre
Dumitru Cioaca la data de
2011-06-22 02:28:29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Nicolae Tudor, vă mulțumesc, este măgulitoare viziunea dvs asupra textului meu. Mă tem, însă, ca nu cumva gestul dvs să vă coste o ploaie de invective din partea celor trei C. Rai. Deși probabil acum îți conservă energia pentru mine.
Aș fi vrut ca materialul să fie scris special pentru aceasă dispută, dar din păcate el are o vechime de 4-5 ani. Este însă foarte adevărat că mesajul primar al textului se mapează perfect pentru momentul acesta.
La bună recitire! |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-22 00:53:43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scurt şi vioi rezumat din reflecţiile lu neculuţă, kritik de serviciu la mazeta "kutzu- kutzu, nu-ţi mai mîngîia prepuţu"!
“poemul //caii negri// este o izbucnire a sinelui prin care incearca sa se refugieze in adevarul lumii proprii din lipsa unei interactiuni "materne" dintre confrati.” (neculuţă, acest guţă al hermeneuticii!)
Stăi, stăi, stăi, stăi să reluăm zgubilitica exprimare!
Am citit perle şcolăreşti, care mai de care mai hazlii, da’ neculuţă kritiku e maestro!
Deci “sinele” ăla puşcolian, după ce – tîgîdîm!... tîgîdîm!... – a luat-o la sănătoasa, de pe “cîmpiile virgine”, hop! că haterizează la punct fix, unde e taman adevărul ăla, în suc propriu. Da’ de ce asta? Simplu: pentru că “materna” dintre confraţi nu interacţiona! Sau “confraţii” nu con/”maternau”! Sau “maternele” nu înfrăţeau, mă rog, ceva pe-acolo!
“autorul intra intr-un plan imaginar tarand prin fraie un real cu care care produce confuzii aratandu-ni-l.”(neculuţă, fără uţă)
Staţi domol, că acilea e scris adînc! Să nu ne grăbim cu intertextualizarea, că greşim algoritmica lirică!
Prin urmare: “autorul” – care şi aşa este el cam desincronizat cu imaginea, aflîndu-se într-un moment de focalizare cam turmentată – trage, după el, o funie prin praf, precum răţoiul, după actul ţanţoş al fecundării, şi-şi închipuie că e “realu” lui!
Păi bine, bre, n-ţi e ruşine? Ne-arăţi realu, ptiu, bagabontule! Sau borealu? Ăla, puşcolian, care apare, mintenaş, prin cap.de.opera mestrului de la "kutzu-kutzu" - această mazetă fără egal pe plan mondial!
“astfel autorul intra intr-un plan imaginar tarand prin fraie un real cu care care produce confuzii aratandu-ni-l. alege simbolistic negrul, cand albul era mai logic sa apara la tample. alege negrul pentru contrast, ca forma de lupta, cand albul ducea la intelepciune, lumina, dumnezeire.” (neculuţă – din căruţă:
Dupe cum vedeţi, vine tare, din urmă, logica şi zice: băi, ian ascultaţi colea, cu “simbolistica” răscrăcărată la maximu cel mai mare: deci cînd albu e negru, vine de se face contrast, adică un ce pe dos, cum ar veni, care, ce, e de fapt negru, că e ca o scăriţă, pe care urcă cine coboară şi invers că e la tîmple deci intervine simbolistica cu balistica şi se face conjuncţie îmbîrligată dă nici dumnezeu nici dracu nu le mai dăscîlceşte cu toate că albu e dumnezeirea iar negru …ăăă … stai…. să mai citim o dată… e lupta, bre, da, lupta albului cu negru când negru care e alb cam înspre negru care creatoru care opera care uniforma care reforma care platforma scăriţa pipiţa şi steau criţa…
Deci, să ne mai înconcentrăm, totuşi, un minuţel, că suntem extaziaţi de aşa judecăţi infatigabile sulfide, ba nu: infailibile şi ilizibile cu invizibile:
“limbajul este o funie cu trei funii.”, deci, una “dură”, una prin crăpătură şi alta pe arătură care cum spuneam imagini şocante cu parapante şi buze crocante mirobolante care cu copita care cu cercelu care cu zăhărelu şi nectar şi criţă şi bărbiţă ...
...hooooo, băăăă, că aici e un interpret “tactil” şi “gustativ” şi prezervativ şi...
...cine dracu le dă drumu la măscăricii ăştia pe drumeag, nenică, să calce din şanţ în şanţ, cu un lemn legat de-un lanţ, care cică-i dorobanţ ce tot roade-n sec: kranzt! krantz!
Eu cred că de la eclipsa de mai alaltăieri noapte i se trage! I-au mâncat vîrcolacii şi ultimul neuron în viaţă! |
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2011-06-22 00:13:05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gheorghe, ia-ti o vacanta si du-te la bai, relaxeaza-te, mai citeste si tu o carte, doua, insectarizeaza si tu cateva beri, ca oameni suntem. Si omenosi, nu?
Vezi ca la a doua incercare ai dat cu oistea in gard. |
|
|
|
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2011-06-21 15:27:11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Să-l "insectarizăm" deci.
cînd poetu' bea o duşcă
se-ntîmplă pe-ndelete
ca să i se plimbe-n plete
cai ce bîzîie şi muşcă
de rime, zău, n-are habar
dar pocneşte ca o puşcă
pegasu-i de insectar
e o lindină ce muşcă
|
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-21 15:00:19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Cine să-şi piardă vremea cu domnia-voastră?" Adică să vă duşmănească. Acesta era sensul. În rest distinse domnule Recheşan este OK. Umorul, satira bine construită, etc. ne amuză şi ne permit ca într-o lecţie să insctarizăm la "aşa nu". Pentru că "arta datului peste nas" ca valoare noneuropeică permite. Ba chiar provoacă. Gaudeamus. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2011-06-21 11:44:04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Cine să-şi piardă vremea cu domnia-voastră?" (pseudoretoric d-l Cristescu)
eu, noi toţi userii europeici cu simţul umorului şi percepţia fenomenului liternautic nedeformat.
ştiu, nu merită dar mă amuză din vreme-n vreme s-o fac, demonstrînd(mai e nevoie oare) că opera şi realizările cvasiculturale ale lui igp sunt un fîs. |
|
|
|
Postat
de catre
Gheorghe Rechesan la data de
2011-06-21 11:29:01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antologic! Iată esenţa puscociană ori puşcăliană: arta datului peste nas. Aştept şi alte perle.
Cum vă spuneam faceţi dezvoltări logice bazate pe premise false: ca să fiţi duşmănit ar trebui să fiţi ceva ori cineva! Cine să-şi piardă timpul cu domnia voastră? |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2011-06-21 09:27:10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erată:
Iarăși aveți reacții hilare.
se poate |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-21 09:21:55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
am admirat intotdeauna cand raspunsul unui scriitor aflat intr-un conflict de idei a fost printr-o creatie.
poemul "caii negri" este o izbucnire a sinelui prin care incearca sa se refugieze in adevarul lumii proprii din lipsa unei interactiuni "materne" dintre confrati. astfel autorul intra intr-un plan imaginar tarand prin fraie un real cu care care produce confuzii aratandu-ni-l. alege simbolistic negrul, cand albul era mai logic sa apara la tample. alege negrul pentru contrast, ca forma de lupta, cand albul ducea la intelepciune, lumina, dumnezeire. negrul, cu oricata frumusete, ca simbol, il receptionez ca o treapta pe care creatorul este atras sa o urce. de aici si "uniformul" campiei/creatiei proprii.
limbajul este o funie cu trei funii. una dura: ",macelarind", "tropotind", salbtici, focul, gloabe, alerg. alta poetic-mangaietoare:pielea de nectar, cautarea unei placeri, vis, culoare ce nu poate fi numita culoare. intalnirea dintre acestea in procesul de impletire naste imagini socante prin frumusete :"îmi fac semne cu copita pe umeri, /pe cercel, pe buze." imaginea poetului lovit cu copita cailor sai peste buze imi da certitudinea ca expusul astfel este un puternic, cel putin, si nu pot decat sa fiu atent, ca privitor/intelegator la spectacolul sau.
a treia funie este de o poeticitate ciudata fiindca poate sa-l distruga prin neintelesul de catre o parte a publicului sau sa-l inalte. expresii gen "cu pielea de nectar", "- stele de criţă -" sunt comune oamenilor din lumea mea. aici se produce un fenomen, un fel de lovire o bilei prin recul din mantinela. adica se creeaza o continuitate printr-un gol evident pus acolo ca o bariera pentru a te face gandesti. este funia care o ia inaintea gandului si eu prefer sa inteleg cu iubire curajul expresiei si sa iert eventualul esec al compozitiei. cand spune "pielea de nectar" eu inteleg o catifelare extrema, nu cleiosul dulcelui. golul este versul care sa faca trimitere la identificarea nectarului ca loc. gandul imi este indreptat spre flori, spre puful staminelor, respectiv "pielea" acestora care asimileaza dulcele si face rocada intre simt tactil cu cel gustativ.
Nu pot decat sa admir cand un creator alearga "dintr-o alergare în altă alergare" "fără a întreba de ce"
Dar cad pe ganduri cand acesta vede/simte cerul camerei sale plin cu clai si gloabe care "măcelăresc cu grijă maternă". |
|
|
|
Postat
de catre
nicolae tudor la data de
2011-06-21 09:21:55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Care lume d-le Cristescu Corbu? Despre ce lume vorbiți? Cea care se lasă manipulată de eschivele dvs?
Iarăși aveți un reacții hilare.
Câte patru , cinci indivizi (am observat că s-a mărit cireada gloabelor) care strigă măscări la poartă, sunt chiar necesari pe lângă curtea omului.
Ca să mai dau lacheilor dvs un motiv de discuție: amintiți-vă -păstrând desigur proporțiile- despre câte a avut de indurat Liviu Rebreanu de la dusmanii lui (eu nu mă pot compara valoric cu scriitorul Liviu Rebreanu, iar dvs nu aveți nici pe departe valoarea detractorilor lui).
Dovada este artificiul pe care îl faceți în textul de mai sus! Acesta este nivelului! Vă deranjează capra vecinului și o vreți moartă. Nu se paote. Dacă sunteți așa de evoluat de ce nu puneți pe picioare Revista Europeea ca să îmi dați peste nas?
Aveți curaj?
Mă îndoiesc! |
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-21 09:19:14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aţi devenit total neinteresant şi necredibil. Puteţi să arătaţi şi soarele într-o zi senină şi lumea va avea dubii. Pentru că o faceţi dumneavoastră. Sigur faptul că aţi intrat în legalitate şi nu mai invocaţi "informaţia de presă" este de salutat. În rest descărcările de catecolamină vă frăgezesc, oarecum, comportamental. Pentru spectacolul în curs. Mă amuzaţi domnule. Atât. Continuaţi cu ridicolul. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2011-06-21 08:42:22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Cristescu Corbu,
observ că textul, care este slab, așa cum a observat colegul Andrei Florian, și-a atins scopul.
Aveți un tupeu care depășește cu mult curajul meu de a vă asocia gloabelor care sapă gropi și pun piedici (asta faceți permanent!).
Dvs faceți o confuzie din neștiință, dați cu numele lui Rebreanu de pământ, fără să știți despre ce vorbiți ..... și concluzia eu am greșit..
Vă spun că nu aveți dreptate, că am atuuri, am semnături etc, -dovada este că sunteți singurul inflamat de preluarea articolului de presă din RL- DAR DVS VĂ DORIȚI CU ARDOARE să vă mulțumesc și să vă cer scuze.
Sunt eu darnic, dar vă trebuie altă abordare pentru a gusta tortul unei Reviste.
Sunteți corect? Atunci DE CE EVITAȚI, TRECEȚI SUB TĂCERE DOVADA DE NEȘTIIȚĂ PE CARE AȚI DAT-O REFERITOR LA ARTICOLUL Goana Torțelor de Liviu Rebreanu? Recunoașteți că ați greșit, și poate vă spun ce atu am. Cum spuneam o să râdeți si dvs de comicul situației în care ați intrat!
|
|
|
|
Postat
de catre
Ion Gabriel Pusca la data de
2011-06-21 07:53:35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Florian (evident, ignorat cu graţie) Am avut mai multe discuţii contradictorii, chiar polemice. M-aţi şi ameninţat. Am depăşit eu vreodată cadrul unei dispute de idei? Dacă v-aş fi abordat cu "gloabă" nu m-aş fi făcut de râs. Nici măcar într-un pamflet nu se fac asemenea afirmaţii la modu propriu.
Domnule Cioacă, Eu am apreciat şi susţinut activitatea domnului în cauză. Însă amicus Plato sed magis amica veritas. Când a greşit l-am atenţionat. Distinsul personaj însă culpabilizează pe oricine, mai puţin pe domnia sa şi este incapabil să-şi recunoască greşeala. Ba, mai mult, atacă persoane, jigneşte, etc. Nu pot accepta ideea că un astfel de personaj s-a rătăcit printre noi. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2011-06-21 04:17:36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Banuiam eu ca este vorba de o graqgoste mai veche, ca altfel nici domnul Cristescu nici domnul Pusca nu mergeau la paganul Ilderim sa le faca farmece. |
|
|
|
Postat
de catre
Dumitru Cioaca la data de
2011-06-21 03:19:18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Cristescu, cred ca reactia dumneavoastra este exagerata si mai cred ca, dincolo de polemica nascuta de textul semnat de Rebreanu, intre dumneavoastra si IGP exista o legatura care transcede tematica polemicii iscate. Poemul cu pricina este un poem slab, recunosc, si, poate, din aceasta cauza autorul a hotarat sa il dedice asociatiei :)
In fond, meritul domnului IGP este ca, pe langa faptul ca a nascut o noua revista de literatura, a facut ca Europeea sa nasca Bocancul Literar, copil din flori si lipsit de educatie, dar copil si el, fiinta literara nascuta dintre dragostea sincera si spiritul financiar contabil. Toate ar fi fost frumoase daca Oedip, fiul lui Laios, regele cetatii Theba, si al Iocastei nu ar fi existat.
Rog un editor sa invalideze textul domnului Cristescu pentru (Radule, iarta-ma!) overreactedotionismul exagerat al domnului Cristescu.
Zexe. |
|
|
|
Postat
de catre
Andrei Florian la data de
2011-06-21 02:36:04 |
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23972 |
|
|
Comentarii:
120095 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|