Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!
Comentariile
userilor
Ana, am rescris textul din memorie, fara copypaste din arhiva si am uitat de virgule. Asa e. Ele exista. Mersi de observatie- am facut corectura. Asta ca sa merite textul cele trei stelute, nu? :)
Postat
de catre
Tania Ramon la data de
2009-09-20 22:02:07
Tehnici îmbibate în arome; toamna-și revarsă lumina, conturează umbrele, colorează siluetele("Splendoarea-și pune suplele picioare"
). N-am înțeles prea bine ce rol joacă "de-n liniștea"?!oare încât?
Aș fi folosit virgula înainte de dar(Melancolie-o fi, dar carnivoră!)
Ana, în trecere, așteptând însă mieii!
Postat
de catre
Ana Sofian la data de
2009-09-20 21:50:35
Tehnici îmbibate în arome; toamna-și revarsă lumina, conturează umbrele, colorează siluetele("Splendoarea-și pune suplele picioare"
). N-am înțeles prea bine ce rol joacă "de-n liniștea"?!oare încât?
Aș fi folosit virgula înainte de dar(Melancolie-o fi, dar carnivoră!)
Ana, în trecere, așteptând însă mieii!
Postat
de catre
Ana Sofian la data de
2009-09-20 21:48:53
M-am prins deja de chestia cu accentul, eu il citeam cu accent pe prima silaba. Am scapat de el. Acum e ok. Mai trebuie sa prind stelutarul si sa il intreb de ce doar tace si face.
Postat
de catre
Tania Ramon la data de
2009-09-20 15:33:27
multumumiri Luchi
nu am inteles ce e cu versul 2- tocmai de acolo pleaca nebunia. cel putin la mine asa a plecat. nu mi-s pescar de meserie dar starea care te face sa te apuci de pescuit, sa uiti de tot si de toate stand cu un bat in mana... nu e greu de inchipuit.
ma binedispui de imi trece melancolia cu totul.:)
Postat
de catre
Tania Ramon la data de
2009-09-20 15:25:18
Tania, sadeaua aia e ca nuca în perete, că cele doua silabe au accentele inversate. Scrie mai bine melancolie pură - carnivoră
Postat
de catre
Luchi Tenenhaus la data de
2009-09-20 15:22:25
și ar mai fi penultimul vers căruia îi lipsesc două silabe pe care va trebui să le adaugi undeva, caândva (vreun adjectiv, etc).
Postat
de catre
Luchi Tenenhaus la data de
2009-09-20 15:03:46
Corectorul de serviciu:
Versul doi e din altă poezie, înlocuiește-l
în loc de "cu aromă" ar fi cu-aromă
În loc de "Dumirit" aș scrie E clar
Postat
de catre
Luchi Tenenhaus la data de
2009-09-20 15:00:43