|  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | Celor disparuti de pe Europeea |  | 
           
            |  | Text 
                postat de  
                Suzana Deac                 |  | 
           
            |  | Sarbatori fericite! Va astept cu ardoare pe voi: Gheorghe Rechesan, Liviu Bordas, Label Black!
 De ce? Ca sunteti ziduri, coordonate, lumini, celule ale Europeei.
 Sanatate multa de toate felurile. Intr-un respect, Suzana
 |  | 
		   
            |  |  
                
                Parcurge cronologic textele acestui autor
                
                 |  | 
		   
            |  | Text anterior 
								     				
				                Text urmator |  | 
		             
            |  | Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE 
              AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!
 |  | 
                     
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Comentariile 
              userilor |  |  |  |  |  | 
                     
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | o dedicație... celor mai mult sau mai puțin rămași:
 
 "Și iată că tot așteptînd să se-mpută gloria Golului
 lașitatea noastră a congelat-o defintiv:
 măturătorul se visează măturător
 onorabilul se visează onorabil
 limbricul limbric"
 
 (Mircea Dinescu - Evoluția visului)
 
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Corneliu Traian Atanasiu               la data de  
              2009-04-20 13:05:47 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | o dedicație, tuturor... mai mult sau mai puțin dispăruți : 
 Jacques Prevert - Ca Să Faci Portretul Unei Păsări
 
 Mai întâi pictezi o colivie
 cu usita larg deschisa,
 apoi pictezi
 ceva cât mai dragut
 si cât mai simplu:
 ceva frumos,
 ceva util
 pentru pasare;
 pe urma pui tabloul pe-un copac
 într-o gradina,
 într-un crâng,
 într-o padure
 si te ascunzi dupa copac
 fara o vorba
 fara sa te misti...
 Se-ntâmpla uneori ca pasarea sa vina repede,
 dar se mai poate întâmpla sa treaca ani si ani
 pâna se hotaraste.
 Atunci nu te descuraja 
 asteapta, asteapta daca e nevoie ani întregi.
 Viteza sau încetineala cu care pasarea soseste
 n-au nici o legatura
 cu faptul ca tabloul e reusit sau nu.
 Când pasarea soseste 
 daca soseste 
 pastrezi cea mai adânca liniste:
 astepti mai întâi ca pasarea sa intre în colivie
 si dupa ce a intrat
 închizi usita binisor cu pensula,
 apoi
 stergi toate gratiile una câte una
 cu mare grija, nu cumva s-atingi vreo pana.
 Pe urma faci portretul arborelui, alegând
 din toate crengile pe cele mai frumoase,
 iar pentru pasare pictezi dupa aceea
 frunzisul verde si racoarea vântului,
 pulberea soarelui,
 fosnetul gâzelor prin iarba în caldura verii,
 apoi astepti ca pasarea sa cânte...
 Daca nu cânta
 e semn rau 
 semn ca tabloul nu e bun,
 dar daca vrea sa cânte, e semn bun,
 e semn ca poti semna.
 Atunci îi smulgi o pana
 binisor de tot
 si pe un colt al pânzei te iscalesti cu ea.
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              - ipocrizie               la data de  
              2009-04-20 12:43:23 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | "Valorile se stratifică în funcție de greutatea valorică și intelectuală specifică nu în funcție de măsuri administrative." 
 Eu mă referam doar la gunoiul măturat "administrativ" sub preș. Este el oare valoarea care dă șarmul specific acestui site? E cumva nișa (devenită proverbială) chiar acolo, sub covor?
 
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Corneliu Traian Atanasiu               la data de  
              2009-04-20 12:40:06 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Radu, 
 1. "oare ouale tale (de pasti) sa-au spart in poseta doamnei tale?" Această spunere este o măgărie iar intervenția mea trebuie înțeleasă ca atenționare. Recidiva mă va oblica să reduc nivelul distinsului Octavian Sergiu Ciurtin.
 
 Oricine publică în spațiul public își asumă riscul unor comentarii, pe text, favorabile sau nefavorabile.
 
 2. Ai dreptate cu eliptica. In timp ce scriam "potențial conflictogen" pavlovian mi+am amintit ghici de cine? și am intercalat mențiunea alterând acuratețea frazei. Însă la potențialul conflictogen se poate renunța. Și dacă faci un exercițiu de imaginație îmi poți și explica. Până îmi vin musafirii mai lasă-mă să fac vreo câteva piruete.
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Emanuel Cristescu               la data de  
              2009-04-20 11:33:28 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Sa lasam baletul semantic din solicitarea de mai jos: "Asemenea unui alt membru talentat al Europeii, l-am numit pe Radu Ștefănescu. la care, în ipoteza că veți reveni, v-aș ruga să renunțați." (as numi-o "din capcanele exprimarii eliptice") si trecem la chestiune:
 sa vedem cum e cu "potetialul conflictogen".
 Sa luam cel mai recent exemplu.
 
 la textul amicului Ciurtin, zic, angelic:
 
 "...plus culoare-n curcubeu! (???)
 blânde-i = blândei
 blândei reci (???)
 soroc - soroace, nu "soroci"
 
 si daca e cineva care a inteles ce vrea a zice poetul aici:
 
 "...doar pârjolul ce-i lipsește
 blânde-i reci pe trup inert
 vrerea, timpul ce-mi vâslește
 săptămâni ce nu le iert..."
 
 sa ma lumineze si pe mine
 
 atat "
 
 - remarci absolut legitime, si pe text, zic eu, daca e cineva impotriva, sa ridice o mana -
 
 dom' Tavi raspunde socratic:
 
 "raspuns pentru... Radu Speare
 oare ouale tale (de pasti) sa-au spart in poseta doamnei tale?
 
 (???)
 tu esti doar traducator... nu-i nevoie aici de...!
 
 Paste fericit!
 
 
 lIVIUS, ganduri bune frate!
 
 pentru terti... doar bine.
 :))
 
 t."
 
 bun...
 
 nefiind genul care intoarce si celalalt obraz (am gat de lup), se isca o harjoana amicala, urmata de o mica agapa... carne aveam deja (dupa cum reiese din comentariile spumoase de dupa), varza tocmai o scrisese dom' Tavi, si iata cum ne-am impacat rapid, detensionand in mod cinetic anumite energii conflictuale de natura inerent genetica...
 
 conflictele sunt motorul dezvoltarii, sarea si piperul, acul si barosul, inul si canepa, etc (zicea nemuritorul Gambetta)
 
 sa lasam deci lucrurile sa curga, pentru ca sacul libertatii e, oricum, gaurit in fund.
 
 
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2009-04-20 11:17:52 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Radu dacă-mi explici cum se poate renunța la potențialul conflictogen îți confirm că ai dreptate. La el mă refeream. Cum care el? În niciun caz la Gh. Recheșan. 
 CPL (Corbul păcii locale)
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Emanuel Cristescu               la data de  
              2009-04-20 11:06:52 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Domnule profesor... am devenit ascultatoare, pe cuvant ! Pot face si dovada:))) La multi ani !
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              - ipocrizie               la data de  
              2009-04-20 11:06:11 |  |  | 
		  		   
            |  |  
                Parcurge cronologic comentariile acestui autor
                 |  |  | 
		   
            |  | Text anterior 
								     				
				                Text urmator |  |  | 
		  
                     
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Elena Toma, 
 Sărbători fericite și ai grijă nu te juca cu focul. Insist să te abții.
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Emanuel Cristescu               la data de  
              2009-04-20 11:04:10 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Corneliu Traian Atanasiu (ce nume lung!) Și domnia voastră, cu sau fără bretele, vă bucurați de simpatia și sprijinul meu. Și vă citesc cu plăcere chiar și când sunteți nedrept cu mine și cu Europeea 
 Valorile se stratifică în funcție de greutatea valorică și intelectuală specifică nu în funcție de măsuri administrative.
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Emanuel Cristescu               la data de  
              2009-04-20 11:02:56 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | RS... stiu ca ai nevoie de parerea mea, aminteste-ti, mi/ai spus cand eram cu aceeasi rochita/mbracata... pe o alta pagina de poezie. si... cum sunt invatata sa nu mi se spuna de doua ori, rezonand, iata-ma. langa tine, ca si nechemata dar... prietenii stiu de ce :))
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              - ipocrizie               la data de  
              2009-04-20 11:02:24 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Te iarta dom' profesor, Lenuta, e om si el, sensibil la oareceuri... deh. 
 chestia e ca nu ti-a cerut nimeni parerea!
 
 sau n-am bagat eu de seama?
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2009-04-20 10:57:06 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | si americanii bombardau in Sfanta zi de Paște. oleacă de răutate... e mizilic, cum spun tăranii mei din satul preanatal. 
 Pace vouă, miei rătăciți.:))
 
 Amin !
 
 Don profesor, cu iertare, dar preanum/am putut abtine:)
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              - ipocrizie               la data de  
              2009-04-20 10:53:54 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Emanuel dixit: 
 "Însă cu sinceritate trebuie să recunoașteți că și domnia voastră este purtătoarea unui potențial conflictogen. Asemenea unui alt membru talentat al Europeii, l-am numit pe Radu Ștefănescu. la care, în ipoteza că veți reveni, v-aș ruga să renunțați."
 
 Emanuel, oarecum vizat, intreb: să renunțe la potențialul conflictogen? să renunțe la Radu Stefănescu?
 
 daca e valabilă prima aserțiune: nu poți renunța la un potențial, ci doar la intenția de a-l manifesta
 
 dacă e valabilă a doua, nu prea pricep cum, pentru că eu si Gh. Rechesan incă nu ne-am -  să zic așa -  cunoscut
 
 Emanuel, petrecere plăcută...
 
 Porumbelul Păcii
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2009-04-20 10:44:53 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | "Ați avut simpatia și sprijinul meu explicite."
 
 Și chiar îndemnuri de o înaltă și sterilă exemplaritate (bănuiesc asimilate de persoana emițătoare și nu doar trîmbițate): "Aquila non capit muscas".
 
 Mai puțin însă aplicarea formulei la fel de cunoscută din vechime: "Nu te ridica, cizmarule, mai presus de calapodul tău!" care ar fi putut face ca grădina din Corbeanca să fie plivită de buruieni și măturată de pleavă.
 
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Corneliu Traian Atanasiu               la data de  
              2009-04-20 10:31:53 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Gheorghe Rechesan, 
 Ați avut simpatia și sprijinul meu explicite.
 Nu vă imaginam așa fragil. La valoarea domniei voastre, prin orce spații ați hălădui nu utați "Aquila non capit muscas" și întrați numai în bătălii de nivelul domniei voastre. Pe mine dacă aș fi acuzat că am plagiat acest text, chiar dacă mi-ar pune în față acest text publicat într-un ziar purtând data de ieri, ei bine, nimeni și nimic nu m-ar determina să mă justific. Le-aș spune că eu am scris textul și aș contesta jurnalul. Cine ar crede bine cine nu iarăși bine.
 
 Oricum sunteți binevenit oricând pe Europeea. Însă cu sinceritate trebuie să recunoașteți că și domnia voastră este purtătoarea unui potențial conflictogen. Asemenea unui alt membru talentat al Europeii, l-am numit pe Radu Ștefănescu. la care, în ipoteza că veți reveni, v-aș ruga să renunțați.
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Emanuel Cristescu               la data de  
              2009-04-20 10:14:25 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Stimate Gheorghe Rechesan. Pentru mine esti un zid, o coordonata, o lumina, o celula a Europeei. Poate ti se pare prea putin, ca sunt cuvintele mele. Poate prea mult datorita asteptarilor si autoevaluarii tale.
 Ma bucur ca soarele cu zambetul neascuns sa te vad pe pagina mea, pe pagina noastra. Bine ai venit.
 Suzana
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Suzana Deac               la data de  
              2009-04-19 22:39:43 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Fiindu-mi pomenit numele aici (dar și cu alte ocazii) mă simt dator să-I răspund Suzanei, dar nu numai ei. Am plecat de pe Europeea pentru că am simțit că mă transform într-un personaj de-o factură care nu mă încînta în niciun fel. Dincolo de comentariile acide, am constatat că injuriile, calomnierea și cleveteala mă îndepărtează. Nu vreau să generalizez, am avut și momente plăcute, textele mi-au fost apreciate ( stîrnind probabil și invidie), dar atunci cînd bălăcăreala viza persoana, cînd bîrfa umplea subsolul textelor, iar un user care mă calomnia, învinuindu-mă de un plagiat neprobat a fost răsplătit cu ridicarea nivelului, iar o editoare care era imparțială își dădea demisia, în timp ce alta îmi tăia răutăcioasă orice replică, avînd senzația că europeea stagnează în proiect, ținînd sus doar fanionul pudibonderiei, am considerat că e mai util să plec. Nu știu ce zid, celulă, coordonată sau lumină reprezint, dar dacă voi reveni va fi doar ca să postez texte « neutre », pentru că « ridendo castigat mores » a devenit apă de ploaie aici, iar comentariile obiective stîrnesc doar resentimente, dar flecăreala mi se pare pierdere de vreme, iar criticii adevărați au alte treburi.
 Am plecat pentru că europeea nu mai îmi oferea nimic după ce eu îi sacrificasem sute de ore și zeci de texte. Fie ca lucrurile să se schimbe!
 Hristos a înviat, ție și tuturor celor care nu doar citesc și clevetesc dar și scriu cu iscusință !
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Gheorghe Rechesan               la data de  
              2009-04-19 18:30:06 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Adresez invitația de a reveni pe site tuturor acelora care au plecat. Ideal ar fi să-mi transmită, eventual pe e-mail, și motivația plecării lor. Pentru a 
 Dacă sunteți în contact cu cei plecați transmiteți-le linkul cu această invitație.
 
 Mi-ar plăcea să revăd texte semnate de foștii noștri colegi de site Recheșan, Gina Goia, Adrian Munteanu, Vasile Munteanu, Ioan Peia, Adelina Ionescu, Laurentiu Orasanu, Dan Norea, Elia David, dana popa, Ilona Ploae și mulți, mulți alții
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Emanuel Cristescu               la data de  
              2009-04-17 12:40:33 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Vero, nu ma las pana cand nu devin la fel de clara si usor de inteles  precum Andrei in ghicitori. :)) 
 Legatura intre  poveste si textul Suzanei sunt exact oamenii si ceea ce ii sustine uneori. Sa zicem doar ca am vrut sa ii transmit Suzanei si celorlalti ca ar putea gresi crezandu-se  abandonati. Mai bine sa se bucure de tot ce e in jurul lor. Poate fi uluitor. Uite, Vero a si descoperit o minune.  ;)
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              . Fiinta               la data de  
              2009-04-17 12:18:50 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | De emotie am facut niste typo, scuzati-ma! -poveste-oameni
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Veronica Pavel               la data de  
              2009-04-16 23:34:57 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Sa vezi si sa nu crezi! Asta da minune! Si Adriana si Liviu (Mr. Simon, cum ii spun eu)... 
 Da, Adriana, stiam povestea aceea, e minunata. Dar povestea e peveste, ce e viatza e viatza si, Europeea, desi se ocupa cu "literatura", ea nu e fictiva, ea e formata, totusi, din oamnei vii. Oricum, merci ca ai scris mai mult decat un cuvant (stiu cuvintzelele tale, esti uneori atat de eliptica, incat pana si AAA e nevoit sa te intrebe ce ai vrut sa spui...:))))
 
 Mr. Simon,
 
 Chiar avem nevoie de niste ramarci concentrate la maximum in inteligentza si umor.
 
 Hai ca eu m-am emotionat de-abinelea cand v-am vazut azi, aici, pe cei "disparuti"...
 
 Multzumim si Paste Fericit
 
 Vero
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Veronica Pavel               la data de  
              2009-04-16 23:33:22 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Liviu, iti multumesc ca ni te-ai infatisat cu vorbe din neguri. ESTI NEMAIPOMENIT!
 Astept momentul sa fii intre noi viu, palpabil, sa ne inveti, sa ne atentionezi, chiar si sa ne sperii, dar sa castigam din capitalul tau inteelctual. Daca vei vrea candva.
 Eu te astept si poate pe langa mine multi altii.
 Suzana care.
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Suzana Deac               la data de  
              2009-04-16 22:03:45 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Sărbătorile Paștelui să vă ajute să vedeți lumina și bucuria. Eu le-am găsit. Erau aici, sunt aici, printre voi. Cînd am plecat, le-am luat cu mine în suflet. Le păstrez și acum. 
 Suzana Deac, îți mulțumesc. Vă mulțumesc tuturor.
 
 
 Iar cînd ma voi întoarce, pre mulți am să popesc și eu!  :)
 Vorba lui Vasile Iftime. Condeiul mi-e încă ascuít.
 
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Liviu S. Bordas               la data de  
              2009-04-16 21:31:49 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Asta imi aduce aminte de o povestire... 
 "Intr-o noapte, un om a visat ca strabatea o plaja impreuna cu Dumnezeu. La fiecare pas apareau pe cer imagini din viata lui. Si, cu fiecare imagine, pe nisip apareau doua randuri de urme: un rand lasat de pasii lui, altul lasat de pasii lui Dumnezeu.
 
 Omul privi pasii de pe nisip si observa ceva ciudat. Vazu ca adeseori pe nisip aparea doar un singur rand de urme, iar celalalt disparea. Si asta se petrecea tocmai in momentele cele mai grele ale vietii lui.
 
 Descoperirea aceasta l-a tulburat cumplit si, plangand, L-a intrebat pe Dumnezeu, Care-l insotea:  Doamne, mi-ai spus ca de vreme ce m-am hotarat sa Te urmez, vei merge cu mine pana la capat! Dar, uite, tocmai in clipele cele mai grele din viata mea vad un singur rand de urme, ceea ce inseamna ca Tu tocmai atunci m-ai parasit!
 
 Si Dumnezeu i-a raspuns:  Copilul meu drag! Eu te iubesc si nu te-am parasit nici chiar in momentele cele mai cumplite ale vietii tale. Acolo unde vezi un singur sir de urme, sa stii ca te-am purtat in brate
 iar urmele ce le vezi, ale Mele sunt"
 
 
 Zambesc... gandindu-ma la lumina de Pasti si de pretutindeni...  :)
 
 Vero... :) Stiu ca inima ta va ierta inima mea. Draga de tine.  :)
 
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              . Fiinta               la data de  
              2009-04-16 20:58:13 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | cu toți le ducem lipsa chiar dacă uneori condeiul lor a fost prea ascuțit. |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              vasile iftime               la data de  
              2009-04-16 17:22:47 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Am instelat textul, pentru ca sa atraga atentia. 
 Da, va asteptam pe cei care ati plecat, enumerati in text si comentarii. As adauga ca eu, cel putzin (si cred ca si altii) ii astept si pe cei care nu ne-au parasit, dar care apar atat de rar si de care mi-e atata dor: Elena Munteanu, Adriana Lisandru, Adriana Giurca....
 
 Bravo Suzana, buna idee!
 
 Sarbatori fericite tuturor,
 
 Vero
 
 PS: cred ca articolul editorial ar trebui schimbat, pentru ca poate dezorienta si, in plus, e lipsit de actualitate...
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Veronica Pavel               la data de  
              2009-04-16 16:23:15 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Noi toti meritam un semn, un gest, o ravasa, dovada ca v-am miscat gandurile. Cu suflet numai atunci veti fi alaturi de noi, cand ne dezvaluiti spiritul vostru, crescut intre timp. Care trebuie sa fie mare, incapator, induiosator si uneori inspaimantator.
 Va astept.
 Va asteptam irezistibil.
 O Europee cu o lume aparte. Pe care in alta parte n-o gasesti.
 Daca ati gasit-o totusi inafara imaginatiei proiectate, spuneti-ne si noua ca vom veni,unii da, altii- poate.
 
 Suzana,
 Si prietenii vostri insemnati in frunte prin valoare.
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Suzana Deac               la data de  
              2009-04-16 12:48:49 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | gina goia, adelina ionescu, dana popa |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              nicolae tudor               la data de  
              2009-04-16 12:42:55 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | subscriu |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Adrian A. Agheorghesei               la data de  
              2009-04-16 12:11:58 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Adrian Munteanu, Vasile Munteanu, Ioan Peia, Adelina Ionescu, Laurentiu Orasanu, Dan Norea, Elia David 
 ...
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2009-04-16 12:04:07 |  |  |