|  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | Clonă mi-am făcut, să vă plagiez! (pamflet) |  | 
           
            |  | Text 
                postat de  
                Mirela Lungu                 |  | 
           
            |  | Clonă mi-am făcut, să vă plagiez! Chiar de n-am talent, iduri am cu sacu,
 Geaba căutați prin nea Gugăl acu
 Și-mi săriți la gât (parc-ar fi trapez),
 
 Doar Păcală, zău, poate ști, săracu,
 Cine-i păcălici, dacă vă fentez.
 I-am trimis deja un e-mail obez
 Și i-am explicat: să nu-l pună draqu
 
 Să mă dea-n vileag, că de paranoia
 Nu mai scapă-n veci, la spitalul nouă,
 O să-l recomand și pe urmă, vouă,
 În altar, vă jur (facă-mi-se voia!):
 
 Că-i citez pe toți userii din haită,
 Să le demonstrez c-au nărav de boaită!
 
 |  | 
		   
            |  |  
                
                Parcurge cronologic textele acestui autor
                
                 |  | 
		   
            |  | Text anterior 
								     				
				                Text urmator |  | 
		             
            |  | Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE 
              AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!
 |  | 
                     
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Comentariile 
              userilor |  |  |  |  |  | 
                     
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | "P.S. Cristinika, melodia a fost aleasa in functie de nivelul receptorului:))" Esti subiectiva,tanti Euridice,nu ne cunoastem,asadar nici gusturile,si sincer nici n-as vrea.Dar asculta in continuare mizerii,daca n-ai alta treaba,decat sa copiezi de pe youtube.Distractie placuta singurea.
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Cristina  MareK               la data de  
              2009-03-07 15:53:37 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Nomadule, ma bucur ca mai traiesti:), nu te-am uitat, fii linistit, doar ca-n ultima perioada am avut multe/multi pe cap:)) Promit sa recuperez, dar nu stiu cand;)
 
 Cu sincera prietenie,
 Mirela
 
 
 P.S. Cristinika, melodia  a fost aleasa in functie de nivelul receptorului:))
 
 Salt'N Pepa
 
 
 
 Salt 'N Pepa - None Of Your Business
 Vezi mai multe video din Muzica »
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2009-03-05 22:42:58 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | mare Ka, respiro, mai lasa cate-un spatiu
 dupa virgula, dupa punct
 si dupa alte picanterii.
 
 daca vrei, poti :)
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              definitiv retras               la data de  
              2009-03-05 14:12:59 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Euri, io cand ti-am facut cu ochiul (stang) la Gabriella nu m-ai crezut, ai scaldat-o. acuma o asumi.
 
 uitat, abandonat si-acuma plagiat,
 trei in una.
 
 sweety pie
 ;)
 
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              definitiv retras               la data de  
              2009-03-04 22:15:48 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Da,vad ca asculti muzica la fel de proasta precum scrii poezele.Bafta. Incearca sa fii mai picanta,totusi.
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Cristina  MareK               la data de  
              2009-03-04 22:14:37 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Duduia Maracash, asa era "subiectul" acru, l-am fiert si eu cat am putut:)) Iti recomand o cutie cu bombonici de cioco;)
 
 Nothing sweet about me,
 Euridice
 
 
 P.S.
 
 
 Gabriella Cimli - Sweet About Me
 Vezi mai multe video din Muzica »
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2009-03-04 22:08:24 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Tanti Euridice,ai facut-o fiarta cu poezia asta acra. |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Cristina  MareK               la data de  
              2009-03-04 21:37:21 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | ET, pamfletul e un gen literar. In caz ca nu stiai, afli acum:)
 "Actul literar" nu se explica, el se comite;)
 Deci nu datorez nimanui scuze, cu atat mai putin domniei-voastre!
 Restul nu ma intereseaza, sorry;)
 P.S. Cine pe cine "plagiaza":))?!
 
 
 Cu aleasa distinctie,
 Poeta Marca Neogen
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2009-03-04 20:51:32 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Radu, sa inteleg ca te consideri un maestru al geniului? 
 Oricum te descurci binisor ca avocat al Mirelei.
 Pun pariu ca te gandesti la o parodie acum.
 
 Sa fii iubit!
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              ecsintescu virtual               la data de  
              2009-03-04 15:43:17 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Radu, ai dreptate ! Aici o ironizezi pe distinsa:)) Se vede cum se descurca:)) Halal. |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              - ipocrizie               la data de  
              2009-03-04 15:42:11 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | P.S. si de unde stii ca au ajutat-o maestrii genului? se descurca Mirela si singura, n-ai grija... |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2009-03-04 15:28:20 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | trecand peste apelativul "preadistinso", care in gura lu' matale suna ca un soi de "auzi, fa"?, as zice ca tu, Lenuto, n-ai auzit nimic de libertatea de creatie 
 de unde stii ca pamfletul te vizeaza?
 
 si chiar daca ar fi asa, care e problema?
 
 daca ai un dram de inspiratiune, (lucru de care ma indoiesc), raspunde-i cu un alt pamflet
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2009-03-04 15:27:14 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | typo : plagiat:)) |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              - ipocrizie               la data de  
              2009-03-04 14:33:06 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Preadistinso ! - daca acest pamflet, pe care abia ai reușit să-l compui cu ajutorul observațiilor distinșilor colegi, care au avut plăcerea să mă ridiculizeze
 - dacă acest așa zis pamflet l-ai scremut inspirată fiind de circoteca făcută de trupa NEOGEN din care faci parte, acuzânu-mă de plagit, permite-mi să-ți fac dovada nerușinarii voastre și să-ți pretind scuze.
 
 Textul îl poți lăsă, este dovada stângăciei tale, cât și a lipsei de caracter, trăsături incontestabile prin care-ți defilează nerușinarea.
 
 Dovada ca poezia "Finalul unei nopți de dragoste beată" este a mea.
 
 - S-a găsit pe Agonia poezia sub numele :
 
 Sunt o femeie de ciocolată - postată la data de 7 august 2006.
 
 http://www.poezie.ro/index.php/personals/1826033/D-na_Heghedus_Camelia
 
 
 = copy paste
 dan mihuț
 [04.Mar.09 12:09]
 .......................................
 
 
 
 Sunt o femeie din ciocolată
 poezie [ ]
 
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 de Elena Toma [Elena Toma | 0]
 
 2006-08-07 | |
 
 
 eram atat de aproape unul de celalalt
 veniți din lumi diferite în care timpul
 rămăsese pe loc agățat de inimile noastre
 ne despărțea diagonala crescută în unghiuri egale
 împărțite în masa de lemn pe care gustam mirarea
 servită la cina romantică
 
 ne despărțeau cuvintele mele trezite fără identitate
 îmi vorbeai despre fericire liniște bla bla
 deși liniștea o aflăm după ce murim
 pînă atunci doar credem că știm ce înseamnă
 fericirea n-are o adresă exactă
 
 mi-am amintit ce-mi spusese cineva
 viața este ca o cutie cu bomboane de ciocolată
 nu mi-ar sta rău între buze
 topită în jurul unei cireșe confiate
 vrei să guști una din ea?
 
 să ne oprim aici nu îți pot da veșnicia
 răsuflă gîndurile tale gâfâind
 ca-n finalul unei nopți de dragoste beată
 aici? unde? tardiv! veșnicia există-ntre noi
 oameni roboți scăpați din cușca iubirii
 neinteresați de nicio altă trăire
 .............................................
 
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              - ipocrizie               la data de  
              2009-03-04 14:32:17 |  |  | 
		  		   
            |  |  
                Parcurge cronologic comentariile acestui autor
                 |  |  | 
		   
            |  | Text anterior 
								     				
				                Text urmator |  |  | 
		  
                     
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Cassy, Tea, va multumesc sincer pt aprecieri/vot, nu prea ma pricep eu la lupte de gen literar, cum ar fi, de pilda, "pamfletul", dar de data asta subiectul mi s-a parut "irezistibil":)) 
 
 Cu drag voua,
 Mirela
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2009-03-03 22:53:06 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Intr-adevar "super"....ca sa preiau zisa Casandrei.. 
 Contorsionate cai urmeaza sagetile tale, dar sunt perfect pe tinte....
 
 Ce placere!
 
 calvar
 vot
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Tea Nicolescu               la data de  
              2009-03-03 22:10:39 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Maică, ce piruetă!
 Cu fandare și pas înainte; și evident, floretă!
 
 Super, Mirela! :))
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              nuconteaza nuconteaza               la data de  
              2009-03-03 22:03:31 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Radule, ce-ai in seara asta, pe bune:)?! Te supara vreun "organ" ceva:))?
 
 P.S. Ma gandeam ca stii sa cauti si singur prin DEX;)
 
 
 LovingU4ever,
 Euridice
 
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2009-03-03 21:41:42 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | suparata, mama, suparata.... |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2009-03-03 21:39:01 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | :)) nu
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              . Fiinta               la data de  
              2009-03-03 21:37:47 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Da, asa il pronunt, voi scrie "iduri", ca sa fie mai clar:) 
 BOÁITĂ, boaite, s.f. (Pop.) Vită (slabă). ♦ Termen de batjocură pentru oameni.  Cf. magh. b o j t i vite cornute.
 Sursa: DEX '98 | Trimisă de valeriu, 21 Mar 2003 | Greșeală de tipar
 
 boáită s. f. (sil. boai-), pl. boáite
 Sursa: Dicționar ortografic | Trimisă de siveco, 10 Aug 2004 | Greșeală de tipar
 
 BOÁIT//Ă ~e f. 1) Vită slabă. 2) fig. fam. Om care comite fapte nedemne, reprobabile; nemernic; mârșav; ticălos; netrebnic. [Sil. boai-tă] /
Sursa: NODEX | Trimisă de siveco, 21 Aug 2004 | Greșeală de tipar
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2009-03-03 21:37:28 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | melc? |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2009-03-03 21:36:53 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | animal cu coarne :) |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              . Fiinta               la data de  
              2009-03-03 21:36:01 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | versul 2 merge doar daca "id-uri" il pronunti "iduri" - cum se scrie 
 ce ai de zis?
 
 ce e "boaită"?
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Radu Stefanescu               la data de  
              2009-03-03 21:33:40 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Vero, multumesc pt vot:) E prima data cand scriu in "ritmul" asta bizar, mi-a luat si mie ceva timp sa-mi dau seama ce se intampla:))
 
 
 Cu drag,
 Mirela
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2009-03-03 21:30:01 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Da, da, eu am fost ignoranta, scuze! 
 Vot,
 
 Vero
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Veronica Pavel               la data de  
              2009-03-03 20:58:49 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Al, multumesc de vot:) P.S. I know that U know;)
 
 Adi, am modificat acolo, ai dreptate;)
 
 
 Cu stima4all,
 Eu'
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2009-03-03 20:44:08 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Genule, scuze, (te-)am sarit tocmai pe tine:)) Ma bucura c-am reusit sa-ti produc o doza de "placere":)
 
 
 Multumesc de catren,
 Euridice
 
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2009-03-03 20:42:11 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Vero, nu sunt aritmii ci este o formă destul de rară: primul emistih se termină cu o silabă accentuată si cel de-al doilea începe tot cu o silabă accentuată. Dacă apare așa ceva în cadrul unui vers, determină un ictus forte (ca si cum un vers s-ar fi terminat dupa primul emistih...) 
 În rest numai de "bine" :D
 
 Vot
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Al Trep               la data de  
              2009-03-03 20:38:31 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | am subinteles dar trebuie sa ne gandim si la cititorul de rand. e mai bine sa modifici
 cu prietenie
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              . Fiinta               la data de  
              2009-03-03 20:38:25 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Adriana, ma bucur ca te-ai amuzat, asta era si scopul;) Cat despre "voua" ala, am crezut ca se subintelege ca "va jur voua":)
 Am vrut sa evit repetitia, in fine...
 Voi reformula ideea astfel:
 "În altar, vă jur (facă-mi-se voia!)"
 
 Vero, am corectat, a fost scris in graba, scuze.
 La ce aritmii te referi?
 E ritm troheic (accentul cade pe silabele impare), cu o constructie mai ciudata (5+5/6), recunosc, am experimentat un pik;)
 
 Ioane, multumesc de vot si aprecieri:)
 
 
 Cu prietenie,
 Euridice
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Mirela Lungu               la data de  
              2009-03-03 20:34:04 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | amintiri din Franta 
 pribeag prin tara valona
 cat a tras si Genu, bietul,
 de o prea frumoasa clona
 ca sa-i descuie pamfletul.
 
 p.s.
 doar un semn ca, citind, am fost tzacurat la modul cel mai placut.
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Dumitru Cioaca               la data de  
              2009-03-03 20:25:23 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Votez și eu acest mod, inedit și plin de umor, de a-ți exprima o atitudine. Cu prietenie, 
 Ioan J
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Ioan Jorz               la data de  
              2009-03-03 20:17:03 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | dar parca are o scapare "voua"  ce?
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              . Fiinta               la data de  
              2009-03-03 20:14:42 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | Mirela, 
 Ai cateva aritmii. Si in versul 5, "poate sti" cu un singur i.
 
 Altfel, simpatic.
 
 Cu prietenie,
 Vero
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              Veronica Pavel               la data de  
              2009-03-03 20:14:35 |  |  | 
		             
            |  |  |  |  |  |  |  |  | 
           
            |  | 
 |  | 
           
            |  | vot :)))
 nu ma pot abtine :)
 
 |  |  | 
                     
            |  | Postat 
              de catre  
              . Fiinta               la data de  
              2009-03-03 20:10:46 |  |  |