|
|
|
|
|
|
|
|
|
Autoironie |
|
|
Text
postat de
Ioan Jorz |
|
|
Umblă, când începe anul,
Fel de fel de Ioni şi Ioane;
Umblă popii cu "Iordanul" -
Subsemnatul... cu iordane! |
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Salve I O A N Jorz.
Ce-i asa clona, stii? Daca stii, atunci tu a cui clonă esti?
Fa-ţi ce vrei, iar
daca te bate gandul, bate-l si tu
|
|
|
|
Postat
de catre
definitiv retras la data de
2009-01-11 12:17:58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...Epigramist, nea Nae la patrat n-are chiar 50 de ani în slujba epigramei. Ei au prins vremurile acelea, când scriau de mână, cu creionul chimic. Îţi recomand pe Maria Aron, e de toată încrederea.
I-O-A-N
P.S. Îţi dau o veste tristă: A murit prietenul nostru, scriitorul Doru Timofte. Dumnezeu să-l odihnească! Avea 55 de ani. Nu cred că ai avut de unde afla. |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-10 23:00:21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Septimiu Sixt, adică 76, a cui clonă eşti tu? Vino cu numele real şi stăm de vorbă. Mă bate gândul să-mi fac şi eu o clonă, să "stau la colţ" cu paraipanul şi să altoiesc câte-un "client". |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-10 22:53:52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy, micutzul meu amigo, observ că eşti la post, chiar şi cu întârzierea de rigoare. N-ai primit convocarea la timp? Te mai aştept! Sănătate! |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-10 22:50:21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iulia Petronela, mulţumiri, pentru lectură şi semn! Cât despre Ioni şi Ioane, eu zic să-i lăsăm în pace - nu de alta, dar le-a trecut ziua. Cu amiciţie, |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-10 22:47:41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doru, si pe la noi se desparte I-oa-na, cat ce priveste Ion, se folosesc ambele variante, I-oa-ne, dar si Ioa-ne, Ioa-ne - mai ales in zonele rurale. Cred ca nu e de condamnat faptul ca se imbratiseaza, pe teritoriul Romaniei, ambele variante. Eu am dat doar un exemplu. Si sa nu imi spuneti ca am jignit pe cineva cand am spus "zonele rurale" - cate comori folclorice au mustuit acolo, ... sa mai continui?
Tin sa mentionez ca autorul s-a folosit, dupa parerea mea, doar de mijloace elegante in a-si sustine punctul de vedere, chiar daca subtilitatea lor poate a fost neinteleasa. Il felicit pentru asta.
Pacea fie cu voi, europeeni! |
|
|
|
Postat
de catre
Iulia Elize la data de
2009-01-10 10:56:51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lubov, ce mai contează cum intonezi tu?! Poţi să desparţi triftongul acela în trei - şi să pronunţi I-O-A-Na! Este corect şi I-oa-na dar şi Ioa-na, şi I-oa-ne dar şi Ioa-ne. Care-i problema? Ce nu s-a înţeles? Eu când mă prezint nu spun I-oan, spun Ioan. Întreabă pe oricare Ioan cum îşi pronunţă numele!
Cu amiciţie,
Ioan |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-09 22:31:40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eu pronunţ I-oa-na. Aşa se face pe aici, prin zona de nord-vest. Numai ţăranii cu 8 clase mai zic pe la noi: Ioa-na. Pe mine mă scârbeşte Ioa-ul ăla pronunţat nazalizat, dintr-o bucată. Oricum. Who cares? |
|
|
|
Postat
de catre
Doru Lubov la data de
2009-01-09 22:18:55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erata: "mai am de invatat", corect:)! |
|
|
|
Postat
de catre
Mirela Lungu la data de
2009-01-09 21:00:25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrian, aleg sa te IGNOR. Din RESPECT. PUNCT.
Si no, n-am s-o ia de la capat nici cu tine, nici cu alti "comentatori de bine":)
Nu dau nume ca, mai am totusi un dram de bun simt, chiar daca pt unii-i greu de crezut;)
Septimiu, multumesc:)
Esti fff dragutz, dar nush cum sa "simulez" pupicul ala virtual, uff, mai de invatat:))
Radule, nu te-ai prins?! Te sarbatoream pe tine sau Liviu, ma rog, nu mai stiu exact, probleme de varsta;)
A, mi-am amintit, pe Liviu, sorry:(sper sa nu plangi, pls;)
Ioane, multumim de gazduire, tie si lui I. Corbu, mai ales;)
Ca nici "La multi ani" nu i-am zis, culmea!
La multi ani, domnule Corbu!
Imi cer scuze de intarziere, dar mai bine mai tarziu decat niciodata:)
Daca-mi spuneti dvs. ca felul in care scriu eu comuri pe acest sait incalca regulamentul, ma las.
Nu stiu daca de sait sau de comuri, asta urmeaza sa vad.
Seara placuta va doresc,
Euridice
P.S. Eu ma retrag, pe bune. |
|
|
|
Postat
de catre
Mirela Lungu la data de
2009-01-09 20:48:13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sa-l lasam pe Jorzica sa vegeteze ocrotit de propriul lui DOOM,pentru care,se pare,a facut o obsesie!.Bietul om atata poate.O sa mai scoata probabil cateva volume la edituri recunoscute din metropola Utzutzuoaia si va fi aplaudat cu consecventa de rude.In rest e nul.Am zis!
M.M.I
Rudy |
|
|
|
Postat
de catre
MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de
2009-01-09 20:40:07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fetelor, liber la şuetă! Nu vă sfiiţi! |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-09 20:15:43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La multi ani, Radu !
deci asa! si nu vrei sa ne spui si noua cum a fost la
http://www.youtube.com/watch?v=hHjRJp8nVUA&feature=related
(chestie de traducere automata.)
cu stima,
*
|
|
|
|
Postat
de catre
definitiv retras la data de
2009-01-09 19:32:40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bine v-am găsit, fraţilor!
care e tema şezătorii de azi? mă primiţi şi pe mine? am fost la (%#k<:)$@9:h5!^>*4$%
(oh, bleah)
typo: oh, yeah |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-09 19:15:15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sabină, mai am de dereticat prin cămară (nu mult, nişte sticle goale, borcane de murături date gata spre dimineaţă, să taie greaţa, cîţiva musafiri adormiţi prin colţuri) şi-s gata.
Au room service? :))
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2009-01-09 18:58:34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Şi, bineînţeles, dacă ai şi alte argumente în afară de lălăituri (1. suntem pe un site literaaar, 2. ...rrrigorile llimbii..."), care au menirea de-a bate la funduleţu' gol "dogmele", sau, poate chiar mai mult, de-a legitimiza stilul Mirelei de-a-şi scrie comentariile, aştept să le citesc. Şi după, îţi voi spune că mâine s-ar putea să fie în 10. Şi iţi voi mai ura inc-o dată "LA mulţi ani". No!
|
|
|
|
Postat
de catre
Adrian A. Agheorghesei la data de
2009-01-09 18:56:33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Septimiu, ştiu, e greu de crezut că unii se mai preocupă şi de modul în care citesc. Dar, la dracu', ce să-i faci? La mulţi ani şi ţie, Procust :) |
|
|
|
Postat
de catre
Adrian A. Agheorghesei la data de
2009-01-09 18:50:57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"O mai fi loc la Antipa? :))" (Liviu Bordas)
Liviule, pentru tine se rezolva, doar lucrez in domeniu, ce naiba... Din ce data vrei rezervare la Hotelul Antipa? :)) |
|
|
|
Postat
de catre
Sabina Datcu la data de
2009-01-09 18:44:06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrian A., la multi ani!
si buna dimineata! esti cam al 69-lea comentator.
suntem pe 9 ianuarie 2009. boboteaza s-a dus.
cu iordanul au trecut.
acuma tu, inocent :), vii cu dogmele:
"1. suntem pe un site literaaar, 2. ...rrrigorile llimbii..."
efectul Emanuel?
eu zic s-o acuzi de vrajitorie,
kestii kabalixtice, triplu kappa, etk.
:)
cu blândete,
*
|
|
|
|
Postat
de catre
definitiv retras la data de
2009-01-09 18:39:50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SeptimiuS, dacă ar fi cazul să, atunci hai că :)
Mirela, mulţumesc pentru urări şi :)
Mai am puţin şi ajung precum Babele. Monument al naturii. O mai fi loc la Antipa? :)) Că statuie nu vrea Ioan să-mi facă. Statuia face umbră şi nu mai cresc tufele falsei comunicări. Şi-atunci noi după ce ne mai dăm?
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2009-01-09 18:36:22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirela, fara suparare si cu tot bun simtul - mai mereu am vrut sa-ti atrag atentia, insa mai mereu am zis ca, asa cum toti avem limitele noastre, poate ca si tu ti-o vei afla in ceea ce priveste acest stil de scris chatmircomessat, aproape isteric. Paranteze peste paranteze, patrate si rotunde, kapa, acolade doar cand ai typo, doua puncte P, kapa, apostrof dupa apostrof, dublu kappa, doua, trei, patru sau chiar cinci puncte, triplu kapa, doua puncte D, kapa, litera C si Kapa succesiv, paranteze si iarasi kapa...
...Daca as putea explica cu destula acuratete si usurinta acest mod de redactare a comentariilor tale prin dorinta de originalitate, nesiguranta discursului, construirea usitelor de urgenta, culoare etc, nu-mi pot explica de ce nu iei in considerare cel putin trei argumente care exista in afara noastra si care imi sustin acest post. Acestea sunt:
-suntem pe un site literar
-daca esti de acord ca comentariile tale sunt, in cele din urma, adresate tuturor, trebuie sa fii de acord ca pentru unii este o forma de agresiune
-rigorile llimbii romane
...Decizia de-a le rari, macar, daca nu de-a le inlatura iti revine tie, precum si pornirea de-a ma injura sau ignora. Merci! |
|
|
|
Postat
de catre
Adrian A. Agheorghesei la data de
2009-01-09 18:13:27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Latunski, bre, cine offteaza?! Matale:)?
Hai ca-i facem rating lu' nea I-oan si are destul, saracu':))
Nu vrei sa facem (si) pe la altii;)?
La multi ani,
Eu' |
|
|
|
Postat
de catre
Mirela Lungu la data de
2009-01-09 18:03:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P.S. Radule, pariu ca te intrebi dc scriu cuvantul asta cu "k" in loc de "c":))Mirela Lungu
Eu mă întreb doar: de ce offtezi? Nu sînt Radu, atenţie! |
|
|
|
Postat
de catre
latunski criticul la data de
2009-01-09 17:26:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erata: offtopik:)
P.S. Radule, pariu ca te intrebi dc scriu cuvantul asta cu "k" in loc de "c":)) |
|
|
|
Postat
de catre
Mirela Lungu la data de
2009-01-09 17:19:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SS, La multi ani si tie:)
Poate ca ai dreptate, L.S. reprezinta pe europeea deja o "institutie" (cea a justitiei:)) sau, cel putin, se straduieste si-l admir pt asta:)
Sa zicem ca e un soi de "arbitru" al elegantei, cel putin in ochii mei "miopi";)
Liviu, la multi ani! (daca am omis:)
P.S. Ioane, scuze pt offtipik!
Cu prietenie,
Eu' |
|
|
|
Postat
de catre
Mirela Lungu la data de
2009-01-09 17:17:40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eu o sa te mai citesc, Ioa-ne! cu bune si cu rele printre iuropiian gaiz! succes. |
|
|
|
Postat
de catre
Iulia Elize la data de
2009-01-09 17:10:12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ionuţ, uite că mi-am amintit şi cine era filologul de serviciu care mi-a făcut observaţie la un catren de-al meu mai vechi, de pe vremea când făceam primii paşi pe tărâmul epigramei. E vorba de maestrul Nicolae Nicolae. Nu este chiar filolog, ci inginer, dar are o experienţă de cel puţin 50 de ani în domeniu, iar pe acasă, după cum ai putut vedea are tot felul de dicţionare de rime, sinonime, omonime, cărţi despre despărţirea în silabe.
Catrenul meu conţinea printre altele:
Ţara vrea la unison (7)
Să-l alegem pe nea Ion. (7)
ambele versuri fiind de 7 silabe, ziceam eu. Pe când maestrul nu şi nu, cică versul al doilea e de 8 silabe din pricina lui I-on.
Ba mai mult, mi-a dat şi soluţia următoare, acceptată de mine:
Ţara vrea la unison (7)
Să-l votăm pe nea Ion. (7)
Tocmai de aceea am zis că aştept şi alte păreri, poate apare pe aici şi Ion Diviza.
Cât despre Ioana, Pruteanu spunea că se desparte în: Ioa-na.
|
|
|
|
Postat
de catre
General Motors la data de
2009-01-09 16:25:58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirela Lungu, la multi ani ! :)
comentariul tau:
"Parerea mea, Liviu Bordas este un gentleman, dar ca om are si el imperfectiuni:)) ..."
tradus, suna asa:
Parerea mea, Liviu Bordas este o institutie, un concept, dar ca om are si el imperfectiuni:)) ...
cu stima,
subconstientu'
PS Liviu, ar fi cazul sa
|
|
|
|
Postat
de catre
definitiv retras la data de
2009-01-09 13:50:26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eşti prima femeie(Evă) care nu umblă cu "iordane"! Postat de catre Ioan Jorz
... scuzele mele! Nu am dorit să par misogin, în acel comentariu... Ioan Jorz
O duzina de alte exemple de tipul celui de mai sus va arata, Eugenia, Mariana, Liviu, Radu, ce inseamna "umblatul cu iordane" in varianta Ioan Jorz : auto-contrazicerea.
Toata lumea pare a fi cazut in cursa intinsa cu abilitate de autor, desi el anuntase clar:
Umblă popii cu "Iordanul" -
Subsemnatul... cu iordane!
Ioane, le-ai facut-o!
La multi ani, tuturor !
:)
|
|
|
|
Postat
de catre
definitiv retras la data de
2009-01-09 00:41:16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eugenia Reiter, scuzele mele! Nu am dorit să par misogin, în acel comentariu - adresat Marianei G, de aceea am simulat un lapsus, pentru a evita folosirea cuvântului minciună dar şi pentru a-l sugera, nimic mai mult. Cu preţuire şi amiciţie,
Ioan Jorz |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 20:29:24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirela Lungu, mulţumesc pentru vot. Eşti o "gentelmană" - ce mai! Onorat de vizită şi comentariu. Cu prietenie,
Ioan |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 20:28:55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Parerea mea, Liviu Bordas este un gentleman, dar ca om are si el imperfectiuni:))
P.S. Nu precizez care;)
Salutari, Liviule:) |
|
|
|
Postat
de catre
Mirela Lungu la data de
2009-01-08 20:13:07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ioan Jorz
Intr-un comentariu anterior celui postat de mine ai spus:
'' Mulţumesc, pentru urare, Mariana! Eşti prima femeie(Evă) care nu umblă cu "iordane"! Ştiu că le mai spune şi altfel, da' nu-mi amintesc. Cu prietenie,
Ioan "iordănitorul" ''
De aceea mi-am permis sa intervin cu acel comentariu, adica acesta:
'' A umbla cu iordane = a spune vorbe goale; a se ţine de lucruri neserioase''
Ulterior imi reprosati:
''Eugenia Reiter, chiar aveţi impresia că autorul nu cunoaşte, semantic, sensul "iordanelor"? Corect, semasiologic vorbind, iordane=minciuni. Cu stimă.''
Ma scuzati, domnule, eu chiar am luat in serios cand am citit cele scrise de dumneavoastra.
Se pare ca nu trebuia.
O seara buna
|
|
|
|
Postat
de catre
eugenia reiter la data de
2009-01-08 20:12:19 |
|
|
|
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
|
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La multi ani, Ioane:)
Cu intarziere (citesc si eu comurile si raaaaad:))
Aseara n-am apucat, scuzele mele:D
Dar cred c-a fost mai bine asa;)
Nu stiu cum e cu Doom-ul ala, dar daca e cum zici, atunci e bine:)
P.S. La multi ani, Ioan Peia:) tot cu intarziere si regretul ca intervii doar in asemenea ocazii:(
Cu stima4all,
Euridice |
|
|
|
Postat
de catre
Mirela Lungu la data de
2009-01-08 19:14:56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adriana Giurcă, remarc comentariul tău - pentru perspicacitatea de care dai dovadă în descâlcirea unor iţe. Cu preţuire,
Ioan J |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 19:07:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maestre Ioan Peia, ca de obicei, aveţi dreptate. Sunt onorat că vi-o manifestaţi la mine în pagină. Vă mai aştept! Cu stimă, |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 19:03:57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ecsi, iarăşi te joci prim paginile oamenilor mari?! Fii băiat cuminte! |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 19:01:13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Speranţa Vasiliu, mulţumesc, pentru apreciere! Mă bucură când mai primesc şi câte o laudă. Cu preţuire, |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 18:59:18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Liviu S.Bordaş, Radu - în ciuda aparenţelor, se bucură de aprecierea mea. Este unul dintre puţinii care comentează pe text. Cu amiciţie, |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 18:57:36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aş prefera să cred că dialogul nu este între doi oameni, ci între două feluri de a vedea lumea, susţinute de către doi oameni diferiţi, Radule. Altcum, din statutul de bucătărese de provincie care mărunţesc lumea între două legături de mărar tocat, nu am putea fi scoşi.
Pe de o parte, eu - care nu cred că, urmare a două mii de ani de creştinism uleios, lumea a devenit mai bună. La fel cum nici o altă viziunea, mai mult sau mai puţin mistică asupra lumii, nu a schimbat ceva. Dar care crede că, o cantitate mică de sare trebuie pusă, din cînd în cînd, pe rana ameninţată de infectare, chiar dacă faptul acesta este însoţit de usturimi destul de neplăcute.
Pe de altă parte - Liviu, care crede că odicolonul ar fi remediul necesar.
Două cazuri, - două moduri de terapeutică.
Deocamdată, lumea miroase a odicolon fetid!
Asta e.
Şi moartea chiar nu ţine cont de optimismul nostru facial.
E mult mai perversă, să fim serioşi! |
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2009-01-08 15:38:08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erata: pe care=despre care (scuze) |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 15:23:05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nu poate fi nimic mai stanjenitor decat sa asisti neputincios la un astfel de dialog intre doi oameni pe care s-ar putea spune ca-i admiri, desi nu le-ai aratat-o niciodata indeajuns
e unul din rarele cazuri in care tacerea, desi preferabila, nu pare a fi de aur
pentru Ioan Peia: poti comenta epigrama?
pentru Liviu: multumesc |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 15:22:01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ioane, grija ta pentru rolul meu pe lumea asta, minimal sau nu, e înduioşătoare.
Ce să fac, aşa sunt eu. Finuţ. Domn, bre!. Un fals cavaler. Nebun, poate, precum don - ul lui Cervantes. Idealist. N-am porniri radicale.
Dar, de-aia e lumea frumoasă. Pentru diversitatea ei. Ne-am plictisi de moarte dacă ar fi toţi ca mine. Sau ne-am scoate ochii dacă am fi toţi asemeni ţie. Ar fi plină lumea de oameni care cască sau de chiori şi orbi.
Am şi simpatii. Nu numai de breaslă. Dar şi simpatiile merg pînă la un punct. Iar cînd simpatiile mele sar calul, mai intervin. Aşa cum am făcut-o în cazul tău. Nu caut mulţumiri. Aşa că nu e cazul să mă aştepţi cu flori în gară.
Adriana, mulţam. :)
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2009-01-08 15:07:38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cred în cu totul alt tip de "susţinere". Anume acela în care, prin opinie comună, toţi neaveniţii, cu mintea prinsă-n pioneze, să nu aibă acces aici. Dar nu a fost aşa. Am rămas eu şi alţi cîţiva "colţoşi" ca să încerece a suplini acest tip de opinie şi, ca atare, am intrat în colimatorul scîrbos al drogaţilor. Acum, cînd sceleraţii mai răbufnesc la adresa mea, se găsesc tot soiul de generoşi care să mă apere. Eu să par un scandalagiu, iar ei, care ţin capul la cutie şi fac, din cînd în cînd, figuraţie de echilibraţi - neşte domni, bre! Sunt sătul de falşi cavaleri. Nu s-a rezolvat nimic prin înlăturarea acelui text, -( fapt care s-a produs, probabil, cu o oarecare întîrziere, suficientă să mă spurce cu mizeriile lor) - ci, dacă se dorea cu adevărat curăţirea locului, se trecea la măsuri radicale, susţinute de atitudini radicale. Ori, persistenţa în molocomia călduţă a perierilor reciproce, numai aşa, de amorul socializării şi al evocării unor sălcii precepte creştineşti, prelungeşte o stare de fapt care va fi eternă. Eu voi fi atacat şi mîine, şi poimîine, şi răspoimîine - nu există limită a ticăloşiei gregare,- dor numai spargerea buboiului poate să schimbe, cu adevărat, ceva. Dar, ce frumoşi suntem noi cînd facem pe finuţii, ferindu-ne, în acelaşi timp, şi de şuvoiul de spurcăciune al degeneraţilor şi de acuza de a fi nişte recalcitranţi!...
PS: Din păcate, eu nu am simpatii de breaslă! |
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2009-01-08 14:44:36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
" Radu Ştefănescu, altcineva, lipsit de umor, ţi-ar spune că eşti prost şi nu ştii să citeşti, sau chiar nu ai citit explicaţia ce i-am dat-o lui Sorin. Nu e şi cazul meu. " (Ioan Jorz)
Din comentariul domnului Ioan Jorz se poate deduce ca numai cineva lipsit de umor i-ar spune lui Radu Stefanescu ca e prost, desigur umorul fiind apanajul oamenilor inteligenti.
Ioan Peia- ultimul text in care ai fost atacat a fost invalidat la propunerea lui Liviu. Desigur ca nu astepta multumiri, dar poate ca uneori ar fi bine sa luam in considerare sustinerea pe care ne-o acorda cineva , chiar daca acesta este doar principiala. Parerea mea.
|
|
|
|
Postat
de catre
. Fiinta la data de
2009-01-08 13:55:37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Extraordinar de genial commul de sub mine. Metaboloid de trist.
Liviu Bordas, La multi ani!!! |
|
|
|
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2009-01-08 13:18:07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Foarte reusit acest catren. Felicitari!
La multi ani pentru ziua de ieri!
Speranta |
|
|
|
Postat
de catre
Speranta Vasiliu la data de
2009-01-08 13:04:14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faci praf, Liviule, faci praf! Vîri finuţe ştăngi prin decor, poate... poate...
Ştii bine la ce mă refeream, nu cred că e nevoie să-ţi arăt cu deştetul!
Dar aşa facem noi cînd ne dăm subtili!
Îţi mulţumesc, dar contribuţia de care-mi vorbeşti, în eliminarea nu ştiu cărui comemtariu la adresa mea, o fo gratuită. Sunt atît de obişnuit cu manifestările metaboloide ale homunculilor putreziţi în pîntecele mă-sii lor, încît nu mă mai sperie nici cît negru sub unghie. Nu aveam nevoie, deci, de un apărător din oficiu. Cred că ai făcut-o, mai degrabă, pentru a nu scufunda şi mai tare în fecale locul ăsta, în care e lăsat să crească mult, prea mult buruieniş, cu speranţa că va rodi cine ştie fructe exotice. Locul în care stai, ţinîndu-te de nas, şi pe care eu, - care "mă bag în seamă", prin absenţă, nu aşa ca tine - nu-l pot suporta nici ca idee. Legile firii, deh: unii au naturelul mai simţitor! Alţii fac opturi măiestre, numai ca să aibă şi ei un rol minimal prin lumea asta.
La mulţi ani, că nu cere nimeni plată!
PS: "Liniştea" mea nu este condiţionată de aproximările temporale ale nimănui. Ci doar de recluzarea într-un spaţiu în care nu sunt nevoit să mă dau, elegant, după tufa falsei comuniuni.
Sigur că, elegant cum te afli, abia te-ai abţinut de la îndemnul creştinesc de a-mi servi porţia zilnică de extraveral!
Mersi! |
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2009-01-08 13:03:58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ioane, La mulţi ani. Vrei să vorbim discuţii? Vorbim, da' mai încolo. După ce te linişteşti.
Statui nu se mai fac. Din motive de criză. Aşa că, dacă pînă acuma nu mi-am făcut iluzii, nu ştiu de ce aş deveni, brusc, rupt de realitate.
Să trăieşti. Simpatia ta ori mă onorează, ori mă lasă rece. Mai reflectez. Deci, exist.
Comentariul meu se referea la Radu şi la atitudinea faţă de el. Nu cred că strănutul lui ar fi unul de ucenic repetent. Prea sună cu ecou profund.
Încă odată, să trăieşti. Mă bucur că te-ai băgat în vorbă. Şi în seamă: Chiar eşti comvins că spaţiul ăsta nu mai e accesat - de către unii, deh!, uite că e destul de străvezie aluzia... - din motive de "critică" aplicată sau pt că se confundă statutul de critic cu cel de "maimuţoi" drogat care se trezeşte-n miezul nopţii ca să facă exerciţii de vidanjerie publică.
PS Cred că, acum vreo două-trei seri, am avut o oareşce contribuţie la eliminarea unui text care numai critică aplicată nu era. Şi care îţi era adresat direct.
Ţi-o fi scăpat intervenţia mea. Nu-i bai, nici tu nu eşti obligat să citeşti tot ce se scrie pe aici.
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2009-01-08 12:20:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bordaşe,
Mai trezeşte-te şi tu la realitate, din cînd în cînd. Stai pe margine şi chibiţezi ca o Albă-ca-Zapatta, mimînd echilibrul şi sapienţia demonstrativă.
"Decizia de a publica într-un spaţiu public trebuie asumată de fiecare, iar a publica înseamnă şi a te supune criticii. Cine nu admite că opera sa nu poate să placă tuturor are două variante: susţinerea, cu argumente, a propriei opere sau părăsirea cîmpului de luptă."
Chiar eşti comvins că spaţiul ăsta nu mai e accesat - de către unii, deh!, uite că e destul de străvezie aluzia... - din motive de "critică" aplicată sau pt că se confundă statutul de critic cu cel de "maimuţoi" drogat care se trezeşte-n miezul nopţii ca să facă exerciţii de vidanjerie publică? Apoi, chiar crezi că un procent optim de "critici" pertinenţi, pe aceste meleaguri, depăşeşete 10%? Păi, una e să te frigă o ciorbă mai grasă şi alta e să te stropească pe rever orice strănut de ucenic repetent...
Mie mi-au plăcut totdeauna cei care vorbesc discuţii, de dragul scenariilor periate frumuşel, pentru a-şi asigura un loc de top în simpatia gintei!!
Perseverează.
Ţi se va propune ridicarea unei statui, ca drept simbol al înţelepciunii absolute, rulată frumos după arhitectura ambalajului! |
|
|
|
Postat
de catre
ioan peia la data de
2009-01-08 12:02:07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mai trebuie să apară şi "maimuţoiul de serviciu" (sn) - sper că l-ai convocat(pe "mess") - pentru a întregi cuplul "comic-fantezist" de contestatari! Sănătate!
Ioan Jorz
O afirmaţie (interogaţie) care nu avea ce căuta aici. Indiferent cine ar fi "maimuţoiul".
Emanuel, opinia mea este că ai fost nedrept cu Radu, în comentariul de mai jos. Cei care vin pe Europeea pentru simpatie ar trebui să posteze texte care să atragă simpatia. Textele, nu persoana lor, trebuie să fie obiectul plăcerii de a citi.
Blîndeţea lui Radu chiar există. Nu-mi aduc aminte să fi făcut pe cineva maimuţoi. Sau măgar. Sau prost. Ori să-l gratuleze cu epitete asemănătoare. Ironia lui, uneori devastatoare, nu poate fi apreciată decît dacă o asociem faptului că ea se adresează textelor şi mai puţin persoanei autorului.
Consider că Europeea ar fi mai săracă fără spiritul critic al lui Radu Ştefănescu. Fără umorul lui muşcător. Şi mai plină de autori care acum ocolesc atelierul pentru că nu găsesc atmosfera călduţă care, tot în opinia mea, nu duce nicăieri.
Decizia de a publica într-un spaţiu public trebuie asumată de fiecare, iar a publica înseamnă şi a te supune criticii. Cine nu admite că opera sa nu poate să placă tuturor are două variante: susţinerea, cu argumente, a propriei opere sau părăsirea cîmpului de luptă.
Radu a fost supus şi el criticilor. Traducerile sale au făcut obiectul atît al laudelor, cît şi al dispreţului. Dar postează în continuare. Se apără în continuare. Sper să o facă şi de acum încolo.
|
|
|
|
Postat
de catre
Liviu S. Bordas la data de
2009-01-08 10:20:42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
scoate acel insidios "si eu", prietene
oricum, nu e rau ca ai inceput sa citesti
hai succes |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 09:26:03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorin, nu ştim dacă filologul respectiv(D.Ş) îşi menţine şi astăzi părerea. Tu pronunţi sca-u-nul sau scau-nul - în mod natural, în vorbirea curentă? I-o-nic, dacă vorbim de stiluri - sau io-nic? Mă îndoiesc. Sau eşti "ionofob"? Atenţie şi la accentul principal! Nu se vorbeşte de azi, de ieri, despre el.
Radu, când ai dreptate(şi ai) eu ţi-o dau. Aşa e. J.P.Sartre - am căutat şi eu, pe "Google". Mulţumesc, pentru precizare! |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 09:06:33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"P.S. Abia dacă spuneam că "ă"-ul se transformă în a - şi "â"-ul în u, era foarte clar de ce avea nevoie domnul R.Şt. pentru a-şi alunga greaţa! Prea "camusian" - totuşi!
previzibil si infantil, Ioane...
iar ala cu greata era Sartre, nu Camus |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 07:15:26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ionut, eu tin minte ca mi s-a reprosat de catre un filolog, intr-un catren mai vechi, silabisirea lui Ion ca Ion si nu I-on. De aceea am spus ca mai astept si alte pareri.
|
|
|
|
Postat
de catre
General Motors la data de
2009-01-08 03:58:20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P.S. Abia dacă spuneam că "ă"-ul se transformă în a - şi "â"-ul în u, era foarte clar de ce avea nevoie domnul R.Şt. pentru a-şi alunga greaţa! Prea "camusian" - totuşi! |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 02:04:42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asa e, scriitoricesti
glumeam
noapte buna |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 01:57:05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radu Ştefănescu, sunt scriitoriceşti, totuşi, faţă de atacurile murdare(neliterare) la care am fost supus, ca nou-venit pe "Europeea"! |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 01:55:32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
se pare că se impun niscaiva citate...
(doamnelor, la culcare, va rog frumos)...
|
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 01:50:49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Emanuel, termenul de fata e doar un exemplar palid din luxurianta fauna de epitete cu care am fost gratulat de Ion Jorz (la multi ani, stimabile)"
Blândul, inocentul şi nedreptăţitul Radu. Monument de amabilitate. Protectorul nou veniţilor pe site. Sunt alături de tine şi de suferinţa ta împreună cu toţi cei care ocolesc Europeea din prea multa simpatie pe care au găsit-o aici.
|
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-01-08 01:42:30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daţi-mi repede o lămâie! |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 01:42:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Emanuel Cristescu, zău, sunteţi prea elegant - în exprimare, pentru Europeea! Nu l-am făcut prost, pe Radu Ştefănescu, introducând, acolo, condiţionalul, de rigoare, ci doar i-am sugerat să nu persite într-o greşeală, indusă de un alt comentator al textului. Mă bucură aprecierea d-voastre! Am să găsesc un alt titlu pentru epigramă. Observaţia mi se pare corectă! Cu stimă,
Ioan Jorz |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 01:37:40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erata: opiniei = opiniunii |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 01:27:28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emanuel, termenul de fata e doar un exemplar palid din luxurianta fauna de epitete cu care am fost gratulat de Ion Jorz (la multi ani, stimabile)
evident, onorabilul si-a cerut scuze tie si opiniei publice; mie, nu prea (amanunt care a scapat tuturor, mai putin mie)
pentru asta eu il iert, crestineste, anticipat
inshallah |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 01:26:39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radu Ştefănescu, te înşeli! Şi eu pot să schimb. Iniţial, epigrama era dedicată lui Ion Iliescu - când era preşedinte, şi, originar, suna aşa:
Umblă, când începe anul.
Fel de fel de Ioni şi Ioane;
Umblă popa cu "Iordanul"
Şi nea Nelu... cu iordane!
Zău, chiar ar trebui să vedeţi ce-i cu noul DOOM! Vă ajută! Fără răutate,
Ioan J |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 01:23:30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"ţi-ar spune că eşti prost"
aici evoluează doar pasionaţi, unii pînă la fanatism, talentaţi mai mult sau mai puţin însă în nici un caz "proşti". Eu mi-aş prezenta scuze dacă aş fi scăpat aici, o astfel de expresie. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-01-08 01:20:14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Radu Ştefănescu, altcineva, lipsit de umor, ţi-ar spune că eşti prost şi nu ştii să citeşti, sau chiar nu ai citit explicaţia ce i-am dat-o lui Sorin." (IOAN JORZ)
Ioan Jorz, daca nu as presupune ca ne citeste, probabil, o LUME intreaga, ti-as spune ca mi-esti simpatic.
Asa insa, din pudoare, ma opresc la simpla observatie ca tu si talentul aveti intalniri extrem de rare, si, se pare, clandestine... |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 01:15:46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"mu" se citeşte "meu" calculatorul e de vină. Ticălosul, îmi subminează opţiunile. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-01-08 01:14:54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ioan Jorz,
Bucuria de a o revedea pe Eugenia Reiter în aceste pagini m-a făcut să fiu nepoliticos faţă de domnia voastră. Comentariul mu se adresa exclusiv Eugeniei. Fără nici o conotaţie, fără nici o insinuare.
PS. Epigrama chiar îmi place. Poate titlul ar trebui schimbat. Ceva de genul "Unui adaptat" sau mie însumi" etc. ar potenţa valoarea intrinsecă a versurilor. Care este CERTĂ.
Îţi prezint scuze pentru mica neînţelegere. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-01-08 01:13:43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eu am schimbat acolo, fiule...
ce oare ma face sa cred ca tu nu poti schimba aici in veci, chiar dac-ai vrea?...
in ceea ce priveste opiniile tale le iau in serios la fel ca pe oricare altele, oricat de greu iti vine sa crezi
pe tine insa, ca persoana... |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 01:09:10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domnule Emanuel Cristescu, nu am navigat pe mare - m-au "navigat" alţii, într-o croazieră ce s-a încheiat la Batumi(cu întoarcere la Constanţa, port, nu Tanţa), asta neînsemnând că m-aş feri de muncă, cum insinuaţi. Dimpotrivă! Cu simpatie,
Ioan JORZ |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 01:08:19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eugenia Reiter, chiar aveţi impresia că autorul nu cunoaşte, semantic, sensul "iordanelor"? Corect, semasiologic vorbind, iordane=minciuni. Cu stimă,
Ioan J |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 00:59:09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radu Ştefănescu, altcineva, lipsit de umor, ţi-ar spune că eşti prost şi nu ştii să citeşti, sau chiar nu ai citit explicaţia ce i-am dat-o lui Sorin. Nu e şi cazul meu. Pe "cerul inovaţiei" se admit şi astfel de manifestări. Dacă şi la epigramă te pricepi, cât te pricepi la "traduceri", atunci comentariul tău, chiar, mă distrează. Vorbesc serios, când spun că "piatră" rimează cu "artă" - la rapsozii populari! De ce te-ai supărat?! Hai, nu fi supărat! Mai trebuie să apară şi "maimuţoiul de serviciu" - sper că l-ai convocat(pe "mess") - pentru a întregi cuplul "comic-fantezist" de contestatari! Sănătate! |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 00:49:24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eugenia Reiter, mă bucur că, asemeni celor care au navigat cândva pe mare, şi care simt mereu chemarea ei, chiar dacă, probabil, marea îi va fi rănit, ea, marea reprezintă o aspiraţie permanentă. Performanţa înseamnă muncă, ambiţie şi imparţialitate. Succes. |
|
|
|
Postat
de catre
Emanuel Cristescu la data de
2009-01-08 00:46:33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ioane, sa traiesti cu multe Ane !
Unii spun ca noi, romanii, am avea mai multi scriitori decat cititori. Eu cred ca avem mai multi critici.
Sa traiesti, din nou, si "La multi ani" de Sfantul Ion.
|
|
|
|
Postat
de catre
Valeriu Cercel la data de
2009-01-08 00:41:12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A umbla cu iordane = a spune vorbe goale; a se ţine de lucruri neserioase |
|
|
|
Postat
de catre
eugenia reiter la data de
2009-01-08 00:32:36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ca de exemplu aici, unde "Ioane" se desparte, evident, in 3 silabe
catren cu umor debil generat de un joc banal de cuvinte, rostire plata, puerila...
ti-am citit si alte epigrame, zilele trecute, esti departe, batrane
bizar, pe cat de flescait te prezinti in aceste productii, pe atat de tare cucurigesti in subsolurile unde ar trebui sa intri doar descult... si cand spun asta nu ma refer la mine... |
|
|
|
Postat
de catre
Radu Stefanescu la data de
2009-01-08 00:20:13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valeriu, mă bucură replica ta, deşi aş fi preferat ca versul patru să sune cam aşa: "Să trăieşti... cu multe Ane! Ştiu eu vreo două! S-or mai fi găsind şi altele. Îţi urez: La mulţi ani, multă inspiraţie(urmată, desigur, de expiraţie) şi să auzim de bine! Cu prietenie,
Ioan |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-08 00:16:52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astazi, fara de tromboane,
Ca tot umbli cu Iordane,
Iti urez, frate Ioane,
Sa traiesti, la multe Ane !
|
|
|
|
Postat
de catre
Valeriu Cercel la data de
2009-01-08 00:04:24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorin, am putea discuta pe "Messenger"! ID-ul meu este ioan.jorz. Sau pe orice altceva. Cine ştie când mai ajungi în România şi mă întreabă lumea de tine. Aştept!
Ceacea I |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-07 22:53:17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Veronica, mulţumesc, pentru urare! Mă bucură faptul că ţi-a plăcut ideea. Cu aceleaşi urări de ani mulţi şi buni,
Ioan, cel care umblă cu pluralul de la Iordan |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-07 22:49:06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorin, mulţumesc pentru urare! Referitor la observaţia ta, pot spune că am obosit să tot fac trimiteri la principiul minimului efort, în pronunţie, stipulat în DOOM 2(noul DOOM). Prin urmare, "Ioni" nu este "I-oni" - iar "I-oa-ne" se pronunţă "Ioa-ne"! Profit de acest prilej, pentru a explica(şi altora) de ce a fost stipulat acest principiu. În exemplul de faţă, despărţirea în silabe, de felul I-oni, I-oa-ne, ar presupune, fonetic, un "i" lung - ceea ce nu este cazul în pronunţarea românească. Unde este cazul, "i"-ul lung este subliniat prin dublarea(triplarea) literei - şi nu mă refer la articularea cuvintelor. Aşa că nu mai aştepta şi alte păreri! Cu prietenie,
Ioan |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-07 22:41:58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La Multi Ani, Ioane, pentru ziua onomastica.
Mi-a placut catrenul, excelenta ideea!
VPL. |
|
|
|
Postat
de catre
Veronica Pavel la data de
2009-01-07 22:29:50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ioane, La Multi Ani cu ocazia onomasticii.
PS: Atentie la versul 2 la despartirea in silabe a lui Ioni si Ioane. Mi se pare ca ai o silaba in plus. Astept si alte pareri.
|
|
|
|
Postat
de catre
General Motors la data de
2009-01-07 22:21:26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mulţumesc, pentru urare, Mariana! Eşti prima femeie(Evă) care nu umblă cu "iordane"! Ştiu că le mai spune şi altfel, da' nu-mi amintesc. Cu prietenie,
Ioan "iordănitorul" |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-07 21:42:44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Io nu mă ţin de iordane
Şi-ţi zic: La mulţi ani, Ioane! |
|
|
|
Postat
de catre
Mariana Ghicioi la data de
2009-01-07 21:29:41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cu "iordane" umblăm mai toţi, aşa că votul este unul sine die. Oricum, mulţumesc, Vasile! Toate cele bune!
Ioan J |
|
|
|
Postat
de catre
Ioan Jorz la data de
2009-01-07 21:21:16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bună epigramă, votez iordanele. |
|
|
|
Postat
de catre
vasile iftime la data de
2009-01-07 21:12:04 |
|
|