|
|
|
|
|
|
|
|
|
Și te aștept să vii |
|
|
Text
postat de
gheorghe Sarbu |
|
|
simțul că imi ești complice
la rostogolirea mărului
cotidian felurit cu determinanta
număr enumăr și te aștept să vii
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erata: - ma refer la anul 1947, |
|
|
|
Postat
de catre
gheorghe Sarbu la data de
2008-09-14 08:33:52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Și în 1957 și în 2007, cînd încercai să spui ceva, te zbăteai să te înțeleagă și alții. Pentru că nu pare a fi vorba despre îngurgitarea mărului, tot nu se înțelege dacă vorbește autorul sau sir Issac Newton. Dacă autorul reclamă complicitatea lui Newton, atunci afirmația e gravă. Dacă acel cotidian felurit, despre care ar trebui să se precizeze dacă este divers ori deosebit, face casă bună cu determinanta (probabil în calitate de substantiv, cu sensul de expresie matematică, pentru că urmează număr, enumăr), atunci este prea mare discrepanța dintre rostogolirea mărului și destinația atracției.
și te aștept să vii nu mai este o invitație,ci o jignire. Un gest misogin. E jos zic eu pentru că m-am uitat în sus și n-am văzut nimic.
|
|
|
|
Postat
de catre
latunski criticul la data de
2008-09-13 22:27:20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
draga Vasile,
pe vremea cind am inceput sa scriu - ma refer la anul 1957, creatorul musai trebuia sa aiba o suma de cunostinte in domeniu, cum ar fi: vers cadru, vers adiacent, vers concluzie, etc., dar si ca un comentariu cu privire la o poezie, trebuie sa cuprinda de ce poezia respectiva nu este poezie si/ sau de ce poezia respectiva este poezie.
iti multumesc pt incitantul comm - te asigur ca meditez asupra-i, si tot chestii de genul acesta.
confidenta: citesc tot ce se posteaza pe europeea, dar, din lipsa de vreme, nu pot lasa semn acolo unde gasesc arta ca este la ea acasa.
cu respect,
|
|
|
|
Postat
de catre
gheorghe Sarbu la data de
2008-09-13 14:16:58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poezie doar în primele două versuri. |
|
|
|
Postat
de catre
vasile iftime la data de
2008-09-13 11:24:56 |
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23945 |
|
|
Comentarii:
120070 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|