|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ce se intampla ? |
|
|
Text
postat de
Cristi Iordache |
|
|
Nu inteleg cine si de ce a sters textele .
Ce facem, plecam, repostam textele ? Cine are loc aici si cine nu ?
Daca exista conditii de participare sa ni se transmita si noua .
Eu ma strecuram printre toate , nu deranjam pe nimeni , citeam cat puteam , deci aveam ce sa invat de-aici, caci acesta a fost motivul inscrierii mele pe site.
As prefera o pagina de informare a celor ce doresc sa se inscrie si sa posteze aici, care sa contina detalii despre user si creatiile sale, dupa cum urmeaza :
1.Numele complet si anul absolvirii ultimei facultati, din cele minim trei.
2.Anul intoarcerii de la cules de capsuni, sau dupa caz , anul inscrierii intr-un partid politic.
3.Pentru expresivitate , in versuri sa se foloseasca flori precum trandafirii si atat ; culori rosu si orange .
4.Versul alb se exclude ,intrucat e lipsit de culoare.
5.La poemele cu tenta nipona sa se ataseze imaginea locuintei respectand principiile feng shui si sa se faca dovada consumarii de sake in ziua precedenta, prezentand nota de plata dintr-un restaurant japonez .
6.Rima incrucisata sa se termine in ...cat (ex: pacat, secat, mancat etc )
7.Rima imperecheata sa se termine in ....ula (ex: aula , credula, nula etc)
Lista poate continua dar ma opresc aici.
Inca nu stiu ce se intampla. Adevarul este ca nu m-a interesat niciodata prea tare cine administreaza acest site; eram multumit sa citesc , sa invat si din cand in cand sa postez cate ceva.
Astept. |
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cred ca ai inteles pana la urma . a fost un mesaj la inceput in care eram avertizati sa ne salvam textele dar asta e, eu am lipsit cateva zile
O zi frumoasa, Monica |
|
|
|
Postat
de catre
Monica Trif la data de
2007-12-23 12:38:21 |
|
|
|
|
|
|
|
Texte:
23945 |
|
|
Comentarii:
120070 |
|
|
Useri:
1426 |
|
|
|
|
|
|