FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Într-adevăr: "Ce grea e pentru noi/ osânda de a sta-n lumină", căutându-i necontenit înțelesuri. Un îndrăgostit aproape copil într-o iubire ce-și cere absolutul, filosof neliniștit căutând prezența concretului între om și Dumnezeu, poet mai presus de orice și înainte de toate, "ca vraja sângelui să nu se piardă/ ca vraja basmului mereu să ardă". Frumos, Corneliu. O muncă ce se cere apreciată. O zi fericită aceasta în care cuvântul arde în miliarde de nuanțe.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2006-11-01 14:24:17
         
 
  motto1. Asa-i nea Cornele reclama la berea Ciucas
motto2. Numele tau este Denis Folclor comparat

Observ o maturitate postatoare. Chiar daca alambicata. O spovedanie paratoare.
sunt multe sofisme dar nu e o noutate.
,,Lumea nu mai este deci o faptă divină autentică decît într-un sens strict metaforic: umbra este fiica luminii doar în sensul - recunoscut atît în etimologia latină cît și în cea slavonă - în care lumina este etimonul lumii . Lumea este doar o miraculoasă și inexplicabilă întîmplare. O ciudată și delicată degradare a luminii. O magie ambiguă a lui Dumnezeu. Iluzie însă suficient de consistentă (de factura mayei din filosofia indiană sau a imaginalului lui H. Corbin), în care omul se poate complace, damnat și totuși oarecum ocrotit, din bunăvoința sau poate doar din neînțeleasa neglijență a Domnului."
hai la noi sa mancam nimic.
votez totusi sa va impulsionez. Oricum decat sa stropiti mai bine scrieti compuneri.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-11-01 10:02:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23945
Comentarii: 120070
Useri: 1426
 
 
  ADMINISTRARE